Op PC zie ik alsnog maar een gedeelte van de url in de post zelf en in jouw post die hem quote.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de quote sie je de hele urlmaar zelfs zonder dat wist ik waar hij naar linkte
Voor je op invoeren ragt zie je de hele urlquote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op PC zie ik alsnog maar een gedeelte van de url in de post zelf en in jouw post die hem quote.
Ow zo bedoelde je.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor je op invoeren ragt zie je de hele url![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die 'bal' ziet er echt ranzig uit. Soort van fabrieksbal uit de frituur. En dat voor de bekendste snackbar in *insert stad*quote:Op woensdag 7 september 2022 12:49 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#lunch
Ik had honger
Ik kan ook niet zeggen dat ik 'm erg smaakvol vond. Hij was wat waterig zeg maar . Niet voor herhaling vatbaar. Die bij de vestiging in de buurt van het station waren beter in mijn herinnering.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die 'bal' ziet er echt ranzig uit. Soort van fabrieksbal uit de frituur. En dat voor de bekendste snackbar in *insert stad*![]()
Mijn ballen zijn veel beter dan dat
Apart, want dat is dezelfde eigenaar. Maar goed, zou kunnen natuurlijk. Kwestie van belevenis misschien ook.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zeggen dat ik 'm erg smaakvol vond. Hij was wat waterig zeg maar . Niet voor herhaling vatbaar. Die bij de vestiging in de buurt van het station waren beter in mijn herinnering.
Leuk batterijpercentagequote:Op woensdag 7 september 2022 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup. Mobiel werkt het ook
quote:
Net nu het flink gaat regenen vandaag...quote:Op donderdag 8 september 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd, vandaag een nieuwe thermische meeting en een rooktest. Eens kijken of ze hun werk goed gedaan hebben
Het regent hier alquote:Op donderdag 8 september 2022 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net nu het flink gaat regenen vandaag...
Ja, maar dan moet je toch een tijd buiten blijven zolang die test bezig is?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het regent hier al
Maar ze doen het binnen alleen de rook blazen ze van buiten naar binnen.
Geen idee waar dit over gaat maar succesquote:Op donderdag 8 september 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd, vandaag een nieuwe thermische meeting en een rooktest. Eens kijken of ze hun werk goed gedaan hebben
Nee hoor, je kan gewoon binnen blijvenquote:Op donderdag 8 september 2022 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je toch een tijd buiten blijven zolang die test bezig is?
Ik had na de renovatie heel veel tocht en kou. Jaren lang geklaagd en woningbedrijf zei niets aan de handquote:Op donderdag 8 september 2022 08:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar succes
Ooh das minder, dus ze hebben de binnenmuren gewoon opnieuw gezet?? Zal wel een klusje geweest zijnquote:Op donderdag 8 september 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had na de renovatie heel veel tocht en kou. Jaren lang geklaagd en woningbedrijf zei niets aan de hand
Maar ik ben blijven klagen toen hebben ze een thermisch onderzoek en een rooktest gedaan. Bleek het huis zo lek als een mandje. Ze hebben alle binnen wanden verwijderd en alles opnieuw moeten isoleren.
Nu gaan ze kijken of het goed gebeurd is,
Ja nou niet iedereen kan rekening houden met jouw unieke situatiequote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef DJMO het volgende:
Op mijn opmerking dat ik normaal de hele dag op pad ben en nooit weet hoelaat ik terug ben was het antwoord: dan blijf je maar in de buurt. Leuk bedacht stomme hoer, maar daar kan ik absoluut niet tegen. Ik moet reizen, me vrij voelen. Thuis voel ik me opgesloten , een gekooide tijger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |