ik denk daar anders overquote:Op donderdag 8 september 2022 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee ik vind de oorlogen die recenter geweest zijn belangrjiker dan de oorlog van 80 jaar geleden die geen invloed meer heeft. Want we zijn nu dikke vriendjes met de duitsers en de joden zijn zelf een landje begonnen waar ze de nazi uit zijn gaan hangen
joegoslavie oorlog woekert nu nog door, afganistan oorlog hebben we nu nog last van etcquote:
een leven zonder oorlogen is er nietquote:Op donderdag 8 september 2022 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
joegoslavie oorlog woekert nu nog door, afganistan oorlog hebben we nu nog last van etc
dat wordt door niemand gezegdquote:Op donderdag 8 september 2022 10:45 schreef Maanvis het volgende:
ik ben echt een pacifist maar als je bij de herdenking alleen maar joden mag herdenken en geen oorlog in het algemeen, dan gaat er iets fout
Ja dat heb ik natuurlijk niet echt tegem d'r gezegd, ik heb alleen hier m'n frustratie zo geuitquote:
nee als je iets anders herdenkt krijg je gelijk het cidi achter je aanquote:Op donderdag 8 september 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt door niemand gezegd
dat is je eigen invulling
had je beter wel kunnen doen nu gaat ze nog met een goed gevoel naar huis terwijl jij met een lekkende oksel zit!quote:Op donderdag 8 september 2022 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat heb ik natuurlijk niet echt tegem d'r gezegd, ik heb alleen hier m'n frustratie zo geuit
dat krijg je in NL al snel tegenwoordigquote:Op donderdag 8 september 2022 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee als je iets anders herdenkt krijg je gelijk het cidi achter je aan
Ja ik zit daar ook aan te denken, even kijken wat voor oplossing ze nu weer gaan bedenken om het op te lossenquote:Op donderdag 8 september 2022 10:11 schreef Maanvis het volgende:
maar idd wel kut voor je als je een tochthuis hebt wat geen tochthuis zou moeten zijn, en dan met die gasprijzen.
je huurt toch? dan idd gewoon derving woongenot en alles inhouden op de huur
je verbruik is nooit normaal geweest, dan moet je het denk ik vergelijken met dat van je buren en dat gemiddelde nemen, en het verschil doorberekenen in de aftrek van de huurquote:Op donderdag 8 september 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit daar ook aan te denken, even kijken wat voor oplossing ze nu weer gaan bedenken om het op te lossen
Is zeker lastig berekenen, want ik ben geen koukleum, heb het al snel warmquote:Op donderdag 8 september 2022 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je verbruik is nooit normaal geweest, dan moet je het denk ik vergelijken met dat van je buren en dat gemiddelde nemen, en het verschil doorberekenen in de aftrek van de huur
Gas kost tegenwoordig ¤4.63 per kuub. Dat wordt een koude winter voor veel mensen.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is zeker lastig berekenen, want ik ben geen koukleum, heb het al snel warm
Maar ik ga het goed in de gaten houden allemaal, Heb vorig jaar bijna 80 kuub minder verbruikt dan het jaar daar voor dat ze het opgeknapt hadden.
Maar ik ben ook naar beneden gegaan sinds de renovatie dus het is een beetje dubbel
Ik verbruikte zo gemiddeld 1800 kuub na de renovatie bijna 600 nog wat
Ja, gaat hier ook een koude winter worden, ga ook niet stoken dat kan ik ook niet betalen.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gas kost tegenwoordig ¤4.63 per kuub. Dat wordt een koude winter voor veel mensen.
Je mag herdenken en denken wat je zelf wil.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:45 schreef Maanvis het volgende:
ik ben echt een pacifist maar als je bij de herdenking alleen maar joden mag herdenken en geen oorlog in het algemeen, dan gaat er iets fout
Hoe is het met je vader?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat hier ook een koude winter worden, ga ook niet stoken dat kan ik ook niet betalen.
DUs vroeg onder de wol
Slecht maar stabielquote:
Hartbrekend.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht maar stabiel
Ik heb zo met hem te doen, krijgt alles mee, begrijpt alles maar kan bijna niet praten.
Af en toe komt er wat uit en dan weer ineens een hele zin. Maar zo zachtjes bijna niet te verstaan.
Hij blijft je maar intens aankijken en sinds gisteren is hij heel emotioneel en huilt veel.
Ja heel erg. Jij weet als geen ander hoe dat voelt.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hartbrekend.
Voelt machteloos he.
Herkenbaar idd.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel erg. Jij weet als geen ander hoe dat voelt.
Ben gisteren huilend het ziekenhuis uitgegaan. Je voelt je zo machteloos, zo frustrerend
Ah joh wat erg. Dikke knuffel van mij voor jouquote:Op donderdag 8 september 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht maar stabiel
Ik heb zo met hem te doen, krijgt alles mee, begrijpt alles maar kan bijna niet praten.
Af en toe komt er wat uit en dan weer ineens een hele zin. Maar zo zachtjes bijna niet te verstaan.
Hij blijft je maar intens aankijken en sinds gisteren is hij heel emotioneel en huilt veel.
Dat hoop ik ook, maar vrees het ergstequote:Op donderdag 8 september 2022 12:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Herkenbaar idd.![]()
Ik hoop dat hij er weer goed uit gaat komen, dat je in elk geval weer contact met hem kan krijgen.
Thnx Mazquote:Op donderdag 8 september 2022 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah joh wat erg. Dikke knuffel van mij voor jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |