☕️quote:
ojee, water drinkenquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Mogge maan, ja ik wer wakker met koppijn en nie gedronken
thxquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat ze je aannemen. Spannend vent
Hey Ply alles goedquote:
Ja veul te vroeg had liever nog lekker geslapenquote:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 9 september 2022 04:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat ze je aannemen. Spannend vent
Trusten Mikeyquote:
Gelukkig maar.quote:
Ach dan kan ik het laatste dingetje aan de boot afmaken, is in principe klaar. Allemaal ff tussendoor, vandaar Weinig fok!quote:
Ja, het lijkt er op dat het mooie weer is afgelopen, volgende week nog 2 warme dagen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 05:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ach dan kan ik het laatste dingetje aan de boot afmaken, is in principe klaar. Allemaal ff tussendoor, vandaar Weinig fok!
Hebben eindelijk een leven gevonden na dtsquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er op dat het mooie weer is afgelopen, volgende week nog 2 warme dagen.
IK ben zelf ook minder op FOK! momenteel, en hier is het echt rustig niet veel mensen van DTS die hier posten
Zelfs wijquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben eindelijk een leven gevonden na dts
Maar had het ook druk met dingen
Werd wakker om te pissenquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat doe je zo vroeg op, er rijden toch geen treinen
Ik heb het gisteren gekeken maar heb er niets van meegekregenquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:52 schreef Maanvis het volgende:
Claudia had hier wel een leuk liedje gemaakt gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |