Ik duim voor je voor goed nieuws maandag. Zijn er nog concurrenten die voor een tweede gesprek mochten komen? Maar wel lastig als het niet goed te peilen is hoe jouw antwoorden ze bevallen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thx dat je het onthouden hebtgesprek ging wel OK, maar het is heel lastig te peilen of ze me nou willen. Want was met 1 van mijn oud collega's, en 1 ander persoon die daar de operational manager is. Die operational manager zei heel vaak 'cool' en 'vet' etc naar aanleiding van wat ik zei, maar denk dat ze samen nog ff moeten overleggen over of ze mij ook wel willen. Ik ben technisch heel goed, maar qua 'soft skills' een beejte excentriek en apart. Misschien niet de meest communicatief vaardige persoon die je ooit gaat tegen komen
.
Ik krijg uiterlijk maandag iets de horen.
Daarna had ik personeelsfeest van mijn huidige werk, waar ik dus wegga.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar was wel een leuk feestje. Bij aquabest, waar veel dancefeesten ook zijn
Ben net weer thuis, ff bijkomen.
Was ook amper te doen met het OV vandaag, bussen staakten. Kostte me 2 uur om van den bosch naar best te komen
ja het liep toevallig zo samen. 23 sept is mijn laatste dag waar ik nu werkquote:Op donderdag 8 september 2022 22:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik duim voor je voor goed nieuws maandag. Zijn er nog concurrenten die voor een tweede gesprek mochten komen? Maar wel lastig als het niet goed te peilen is hoe jouw antwoorden ze bevallen.
En leuk dat personeelsfeest. Wel een rare samenloop zo, eerst een gesprek en dan zo'n uitbundig feest bij je huidige werkgever. Maar ziet er wel gezellig uit zo.
Ja dat is ook lastig. Maar als er leuke collega's zijn, dan kun je eventueel contact houden en af en toe afspreken om bij te praten? Het werkt niet altijd is mijn ervaring, maar ik heb wel van een vroegere baan een groepje waar we eens in het jaar mee afspreken om iets leuks te doen. Maar die zie ik niet echt als vrienden, maar meer als goede kennissen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:55 schreef Maanvis het volgende:
Vind het ook iets te uitbundig de feestjes nu, dan ga je toch je collega's te veel als vrienden zien en dan is het lastig als je weg moet / gaat
ja tis toch lastig, je ziet die mensen 8 u per dag dus dan worden het toch een grote invloed op je levenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is ook lastig. Maar als er leuke collega's zijn, dan kun je eventueel contact houden en af en toe afspreken om bij te praten? Het werkt niet altijd is mijn ervaring, maar ik heb wel van een vroegere baan een groepje waar we eens in het jaar mee afspreken om iets leuks te doen. Maar die zie ik niet echt als vrienden, maar meer als goede kennissen.
Ah ja, snap nu wat je bedoelt. Het is fijn als je fijne collega's om je heen hebt, maar dan is het inderdaad lastig om die weer te moeten missen ja.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis toch lastig, je ziet die mensen 8 u per dag dus dan worden het toch een grote invloed op je leven
preciesquote:Op donderdag 8 september 2022 23:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah ja, snap nu wat je bedoelt. Het is fijn als je fijne collega's om je heen hebt, maar dan is het inderdaad lastig om die weer te moeten missen ja.
zo gaat datquote:
Hoopte altijd dat hij dat nog mocht mee makenquote:
ja wie anders? of dat zijn moeder hem zou overleven, was je daar bang voor?quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoopte altijd dat hij dat nog mocht mee maken
Daar leek het soms wel op dat ze dat zou doen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja wie anders? of dat zijn moeder hem zou overleven, was je daar bang voor?
Goed gesniped!quote:
Wat doe je zo vroeg op, er rijden toch geen treinenquote:
☕️quote:
ojee, water drinkenquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Mogge maan, ja ik wer wakker met koppijn en nie gedronken
thxquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat ze je aannemen. Spannend vent
Hey Ply alles goedquote:
Ja veul te vroeg had liever nog lekker geslapenquote:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 9 september 2022 04:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat ze je aannemen. Spannend vent
Trusten Mikeyquote:
Gelukkig maar.quote:
Ach dan kan ik het laatste dingetje aan de boot afmaken, is in principe klaar. Allemaal ff tussendoor, vandaar Weinig fok!quote:
Ja, het lijkt er op dat het mooie weer is afgelopen, volgende week nog 2 warme dagen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 05:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ach dan kan ik het laatste dingetje aan de boot afmaken, is in principe klaar. Allemaal ff tussendoor, vandaar Weinig fok!
Hebben eindelijk een leven gevonden na dtsquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er op dat het mooie weer is afgelopen, volgende week nog 2 warme dagen.
IK ben zelf ook minder op FOK! momenteel, en hier is het echt rustig niet veel mensen van DTS die hier posten
Zelfs wijquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben eindelijk een leven gevonden na dts
Maar had het ook druk met dingen
Werd wakker om te pissenquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat doe je zo vroeg op, er rijden toch geen treinen
Ik heb het gisteren gekeken maar heb er niets van meegekregenquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:52 schreef Maanvis het volgende:
Claudia had hier wel een leuk liedje gemaakt gister
Uhuh, ik weet. Maar net zoals bij de vorige stakingen even inchecken als bewijs dat ik met de trein had willen reizen en op die manier aanspraak kunnen maken op de stakingsregeling.quote:Op vrijdag 9 september 2022 04:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat doe je zo vroeg op, er rijden toch geen treinen
Want? Ik ben er serieus door gedupeerd. Ik reis elke vrijdag vanaf castricum naar minimaal Amsterdam, en dan vaak terug naar Zaandam om bij boer Geert een broodje biefstuk mokum te halen om het weekend mee in te luiden, of ik ga door naar Wormerveer, omdat ik het weekend altijd bij Rob ben. Hij zal me nu moeten ophalen. En de NS kan in mijn reishistorie zien dat het elke week zo gaat, dus heb ik simpelweg recht op die vergoeding.quote:Op vrijdag 9 september 2022 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind dat misbruik maken van de regeling.
Goedemorgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |