Wat let je?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/home/be(...)voor-ad-nl~ac457c40/
Dit is wel zo verdomd aanlokkelijk ...
Niet geklaptquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:19 schreef Maanvis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1008254363197209/
Een rampquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
de crisis is nu echt begonnen
Ligt maar net aan in welke tijdzone je zit. Of voor mensen die nachtdienst hebbenquote:
Nou ik ben in Nederland en wil over een uurtje graag slapenquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt maar net aan in welke tijdzone je zit. Of voor mensen die nachtdienst hebben
Ik wel eerder duik er nu in 😉quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ik ben in Nederland en wil over een uurtje graag slapen
Dan pas morgenvroeg koffie voor jouquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ik ben in Nederland en wil over een uurtje graag slapen
Thnx. Lig er al in. Voor jou ook slaap lekker straksquote:
Ik neem die straks mee, oke?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Slaap lekker aan ieder die gaat slapen
Hele opname ? Had genoeg aan de tiktok fragmentenquote:
Hij was weer flink bezopen.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele opname ? Had genoeg aan de tiktok fragmenten
Het festival heet total loss tochquote:
Hij gaat wel Andre Hazes achterna.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is ook elke keer niet een beetje gezellig aangeschoten maar echt helemaal ladderzat.
Hazes was volgens mij pas zo bezopen zoals Martin elke keer is naar het einde toe daarvoor gezellig dronken die Tino heeft die status van Hazes niet en doet dit te vroeg in zijn carrière.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij gaat wel Andre Hazes achterna.
Heb zelf bij EMI gewerkt en sprak een studio technicus die me vertelde dat hij al zijn teksten was vergeten bij 1 van zijn laatste concerten...
Hoi Chocofanquote:Op woensdag 7 september 2022 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
Hier ook veel bekenden. Hooiieeeee ik verveel me.
De natuur had het hard nodig , ben er wel even blij mee.quote:
Ik ben in maart 2019 al eens afgewezen door het AD. De dag nadat ik per mail de afwijzing had binnen gekregen stond er een artikel in het AD, vol met spelfouten. Ik toen op de afwijzing gereageerd met de volgende tekst:quote:
Dus ja, hoewel de huidige aangeboden functie erg aanlokkelijk lijkt, heb ik er eigenlijk weinig zin in.quote:Beste Rennie,
Vriendelijk dank voor de standaard afwijzing. Graag wil ik de verkozen sollicitant het advies meegeven navraag te doen als een bron niet duidelijk is. https://www.ad.nl/amersfo(...)amersfoort~a9c66732/ Dit voorval vond namelijk niet op vrijdag plaats, maar zaterdagavond even voor middernacht. En sinds wanneer wordt er over mannen gesproken als het kinderen betreft?
Met vriendelijke groet,
Dan meer koffie gvd!quote:Op woensdag 7 september 2022 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Vier op een rij? Daar laten we het even bij.
Hier droog wij hadden vannacht lekker regen, heerlijk dat geluid als je in bed ligtquote:
Ja, heerlijk is dat. Vooral als je er nog niet uit hoeft.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier droog wij hadden vannacht lekker regen, heerlijk dat geluid als je in bed ligt
Ja toch, kon mij nog even omdraaien en ben gelukkig in slaap gevallen. Het donderde ook ergens in de vertequote:Op woensdag 7 september 2022 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat. Vooral als je er nog niet uit hoeft.
Doe mij nog maar een bakkie; ik ben net klaar met douchenquote:
Ik hoef nog geen nieuwe.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een bakkie; ik ben net klaar met douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |