Ja je hebt helemaal gelijk, diverse UI's zelfs. En daar ben ik ook heel blij mee. Maar vind die van jou heel vaak zo leuk gevonden dat ik gewoon nieuwsgierig was wat je zou bedenken.quote:
Ik ben blij dat je de UI-politie™-creaties leuk vindt. Ik weet niet of deze brigade zo snel een leukere zou kunnen maken.quote:Op zondag 11 september 2022 02:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk, diverse UI's zelfs. En daar ben ik ook heel blij mee. Maar vind die van jou heel vaak zo leuk gevonden dat ik gewoon nieuwsgierig was wat je zou bedenken.
Het is een geitje, met een knikker erin verwerkt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:06 schreef Knikkergeitje het volgende:
Meh daar doe ik het niet voor
Zeurpietquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:06 schreef Knikkergeitje het volgende:
Meh daar doe ik het niet voor
Je hebt wel gelijk. Deze hoort gewoon bij mij.quote:Op zondag 11 september 2022 13:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de UI-politie™-creaties leuk vindt. Ik weet niet of deze brigade zo snel een leukere zou kunnen maken.
Ah nu zie ik het eindelijkquote:Op zondag 11 september 2022 13:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het is een geitje, met een knikker erin verwerkt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Voor iemand zonder vrienden heb je een hoop noten op je zang....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik ga in hoger beroep en eis een gif
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik ga in hoger beroep en eis een gif
I rest my casequote:Op zondag 22 januari 2023 19:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor de kersverse UI-politie hoofdofficier en huisbeul @:Superbadeendje
Staat je goedquote:
Ben dus ook benieuwd/nieuwsgierig wat voor UI Homijn voor mij zou makenquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:24 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben niet UI-loos, maar ben best wel nieuwsgierig wat @:Homijn voor UI bij mij zou bedenken.
De designers van de UI-politie en hun voorkeuren een beetje kennende, denk ik zoiets:quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ben dus ook benieuwd/nieuwsgierig wat voor UI Homijn voor mij zou maken![]()
Prachtigquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
De designers van de UI-politie en hun voorkeuren een beetje kennende, denk ik zoiets:
[ afbeelding ] ..of.. [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
thxquote:Op maandag 29 mei 2023 16:41 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie™ zit nooit stil. Ook op zater-, zon- en feestdagen speuren de brigadiers voor een hongerloontje naar UI-lozen. De onderstaande users worden op hun UI-loosheid aangesproken en krijgen een nieuwe UI aangeboden. Voorheen verrichte de UI-politie™ ook aanhoudingen, maar die zijn niet langer zinvol. De Officier van Justitie zegt namelijk dat de rechter toch niet tot vervolging overgaat.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Het kan ermee door. Maar het logo is niet mooi gecentreerd, de achtergrond is niet egaal...quote:
Aangepastquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het kan ermee door. Maar het logo is niet mooi gecentreerd, de achtergrond is niet egaal...
Bij wijze van service heeft de UI-politie™ een subtiele facelift gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |