Kun je niet een luchtig jurkje voor @Nattekat maken?quote:Op zondag 14 mei 2023 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zonnescherm.
IJs achter je ventilator zetten
Meer groen rondom je huis.
Verhuizen.
quote:Op zondag 14 mei 2023 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet een luchtig jurkje voor @:nattekat maken?
Kan. Al zou een gewaad beter zijn, betere isolerende werkingquote:Op zondag 14 mei 2023 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet een luchtig jurkje voor @:nattekat maken?
Je kunt vragen of hij zijn username voor jou aanpastquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt vragen of hij zijn username voor jou aanpast
Ik heb maar aan één kant ramen, dat is tevens ook de warmte kant waar de zon de hele dag tot pakweg 15:30 naar binnen straalt. Die kant bestaat tevens uit een soort klein pleintje waar door de hoogbouw eromheen bijna geen wind doorheen blaast, dus alle warmte blijft enorm hangen. Tel daar een vrij belabberde isolatie bij op en je moet al een redelijk idee hebben van waar dit vandaan komtquote:
Hm dat zijn wel precies de eigenschappen die je niet wil ja... Kan je geen scherm aan de buitenzijde van het raam hangen iig?quote:Op zondag 14 mei 2023 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb maar aan één kant ramen, dat is tevens ook de warmte kant waar de zon de hele dag tot pakweg 15:30 naar binnen straalt. Die kant bestaat tevens uit een soort klein pleintje waar door de hoogbouw eromheen bijna geen wind doorheen blaast, dus alle warmte blijft enorm hangen. Tel daar een vrij belabberde isolatie bij op en je moet al een redelijk idee hebben van waar dit vandaan komt
Ik heb een zonnescherm besteld die hopelijk voor het einde van de maand geleverd wordt, denk dat dat al een heel groot verschil gaat maken. Heeft die parasol die ik vorig jaar uit pure wanhoop gekocht heb ook al gedaan. Dus ik denk dat het dit jaar sowieso wel mee gaat vallen tov vorig jaarquote:Op zondag 14 mei 2023 14:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm dat zijn wel precies de eigenschappen die je niet wil ja... Kan je geen scherm aan de buitenzijde van het raam hangen iig?
Zonnescherm, gevel wit schilderen. Bomen planten op het pleintje.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb maar aan één kant ramen, dat is tevens ook de warmte kant waar de zon de hele dag tot pakweg 15:30 naar binnen straalt. Die kant bestaat tevens uit een soort klein pleintje waar door de hoogbouw eromheen bijna geen wind doorheen blaast, dus alle warmte blijft enorm hangen. Tel daar een vrij belabberde isolatie bij op en je moet al een redelijk idee hebben van waar dit vandaan komt
Vast. Maar het moet ook een beetje goed staan als hij het tijdens college draagtquote:Op zondag 14 mei 2023 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan. Al zou een gewaad beter zijn, betere isolerende werking
Er is vast wel iets te maken. Ik stel linnen voor of een luchtig katoentje.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Vast. Maar het moet ook een beetje goed staan als hij het tijdens college draagt
vóórquote:Op zondag 14 mei 2023 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zonnescherm.
IJs achter je ventilator zetten
Verhuizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |