Leeuwendeel van mijn notes zijn van Paulquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat @:SwJ daar bij tijd en wijlen een andere mening over heeft
Daar heb je gelijk in. Realistisch over zichzelf zijn is ook geen kwaliteit die vrouwen bezittenquote:
Die notes kun je als niet bestaand bestempelenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leeuwendeel van mijn notes zijn van Paul
* FreshFruit streept er 150 af.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die notes kun je als niet bestaand bestempelen
Je hebt zo weinig notes van Paulientje gekregenquote:
Ahhh je kent me!!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
Keuzes maken is geen specialiteit die vrouwen bezitten. Is ook lastig!
Tegen mij? Nee hoorquote:
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je weerstand niet heel goed kunt hebben.quote:
Mss wel meer,deed een rustige schatting.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt zo weinig notes van Paulientje gekregen![]()
Huh?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je weerstand niet heel goed kunt hebben.
Oké, die opmerking was mijn opvatting van hoe je reageert op meningen waar jij het niet helemaal mee eens bent.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Huh?
Okay blijkbaar ken ik mijzelf niet.
Ahhh.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, die opmerking was mijn opvatting van hoe je reageert op meningen waar jij het niet helemaal mee eens bent.
Dat kan ook een verkeerde opvatting of interpretatie van mijn kant zijn of een verkeerde verwoording van jouw kant en hoeft niet perse te betekenen dat jij er niet goed tegen kan.
Dat moet ik wel toe geven.
Lekker belasting geld innen en meer politie in die straat op dagelijkse basisquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ha leuk, de straat waar snel wordt gereden hier wordt een 30 weg
Uhh ja nee dat is dan weer niet zoquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker belasting geld innen en meer politie in die straat op dagelijkse basis
Ik snap het gedeelte om tegen dingen in te gaan die onjuist of incorrect zijn, maar ergens tegenin gaan om er tegenin te gaan is niet per definitie gelijk aan gelijk hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahhh.
Nee ik ga gewoon erg lekker op discussies.
Dat voedt mijn geluk.
Ik hou er van lekker overal tegenin te gaan, lekker fel discussiëren en debatteren.
Heb ik dat ooit beweerd?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het gedeelte om tegen dingen in te gaan die onjuist of incorrect zijn, maar ergens tegenin gaan om er tegenin te gaan is niet per definitie gelijk aan gelijk hebben
Als je in een straat waar structureel te hard gereden word een nog lagere snelheid invoert kun je nog hogere boetes incasseren want hoger snelheidsverschil dus meer geld voor de overheid en meer politie in de straat om te controleren en te handhaven. Toch?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja nee dat is dan weer niet zo
Het probleem is, dat dat erg weinig gedaan wordt in 30 km gebiedenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je in een straat waar structureel te hard gereden word een nog lagere snelheid invoert kun je nog hogere boetes incasseren want hoger snelheidsverschil dus meer geld voor de overheid en meer politie in de straat om te controleren en te handhaven. Toch?
Wat is jouw gewenste oplossing dan?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het probleem is, dat dat erg weinig gedaan wordt in 30 km gebieden
Ze gaan de straat dermate aanpassen dat je niet zo snel 50 gaat rijden, dus niet een 30 bordje en klaarquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je in een straat waar structureel te hard gereden word een nog lagere snelheid invoert kun je nog hogere boetes incasseren want hoger snelheidsverschil dus meer geld voor de overheid en meer politie in de straat om te controleren en te handhaven. Toch?
SP-er zeker!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahhh.
Nee ik ga gewoon erg lekker op discussies.
Dat voedt mijn geluk.
Ik hou er van lekker overal tegenin te gaan, lekker fel discussiëren en debatteren.
How wacht ff.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw gewenste oplossing dan?
Dus drempels en vernauwingen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze gaan de straat dermate aanpassen dat je niet zo snel 50 gaat rijden, dus niet een 30 bordje en klaar
Dit dusquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze gaan de straat dermate aanpassen dat je niet zo snel 50 gaat rijden, dus niet een 30 bordje en klaar
Stiekemerdquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SP-er zeker!
Ik blijf het "SP stem tegen" onthouden als slogan
Ja oké, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
How wacht ff.
We hadden het niet over gewenste oplossingen maar over de bewering dat er extra belastinggeld geïnd you gaan worden.
Nou vallen boetes sowieso niet onder belastinggeld maar ok.
Een van de regels van het OM is dat er op 30km-wegen en in 30km-zones in principe niet op snelheid gecontroleerd wordt.
Hierdoor zal er dus erg weinig geld aan boetes binnenkomen.
Wat wel kan op 30 km wegen, is drempels neerleggen die met meer dan 30 km/h echt niet leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |