Waar is hij? Heb hem al een tijdlang niet meer zien postenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Geerd was volgens mij meer van Grolsch geloof ik
Volgens mij wilde hij een hele tijd geleden op anoniem gaan maar was het voor hem teveel gezeik en is hij daarna nog maar sporadisch op FOK! gekomen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar is hij? Heb hem al een tijdlang niet meer zien posten
Een bolkje hier en een bolkje daarquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het verder hier? Heb ik de afgelopen dagen nog veel gemist?
Alles kan vergaan, zolang DTS en de Bolk maar blijven bestaanquote:
Naja, het is ook geen lieverdje op het forumquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij een hele tijd geleden op anoniem gaan maar was het voor hem teveel gezeik en is hij daarna nog maar sporadisch op FOK! gekomen.
Heb hem ook al een hele tijd niet meer gezien online.
Deze man weetquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles kan vergaan, zolang DTS en de Bolk maar blijven bestaan
Jij wel?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naja, het is ook geen lieverdje op het forum
Je hebt veel ergere figuren op het forum, maar een voorbeeld user was/is het ook niet. Dus ik zou hem in het grijze gebeid zettenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naja, het is ook geen lieverdje op het forum
Opstaan en naar de nachtwinkel hollen!quote:
Ik woon in een dorp...quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opstaan en naar de nachtwinkel hollen!
Dan in je auto en naar de bewoonde wereld verhuizen!quote:
Ik lig zo lekker naakt in mijn bedje, onder mijn donzen dekbedje en met mijn hoofd op mijn kapok kussenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan in je auto en naar de bewoonde wereld verhuizen!
Tsja, dan moet je keuzes makenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik lig zo lekker naakt in mijn bedje, onder mijn donzen dekbedje en met mijn hoofd op mijn kapok kussen
Dat zijn wel de beste kussens.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik lig zo lekker naakt in mijn bedje, onder mijn donzen dekbedje en met mijn hoofd op mijn kapok kussen
quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
Keuzes maken is geen specialiteit die vrouwen bezitten. Is ook lastig!
Ik denk dat @SwJ daar bij tijd en wijlen een andere mening over heeftquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk braaf op het forum hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |