Jouw werkdag bestaat uitsluitend uit bolken?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:58 schreef JustinK het volgende:
Mijn werkdag zit er voor vandaag bijna op
Bolken is mijn levenquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jouw werkdag bestaat uitsluitend uit bolken?
met die paardestaart meneer gaat het volgens mij primaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe zou het met dat kindje in de rode trui zijn?
boeit me nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met die paardestaart meneer gaat het volgens mij prima
Omdat je een kronkel hebt?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom hoor ik bij dit soort TT´s gelijk ´Deutschland Deutschland über allen' in mijn hoofd![]()
![]()
Ook gelijk je arm in de lucht?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom hoor ik bij dit soort TT´s gelijk ´Deutschland Deutschland über allen' in mijn hoofd![]()
![]()
Die zit nu overdag in de voortuin op een witte tuinstoel lauwe halve liter blikken schultenbrau weg te tikken terwijl die kut naar de buuf roepquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe zou het met dat kindje in de rode trui zijn?
Alleen als je chips meeneemtquote:
Nou, zo erg ben ik ook weer niet dat vrolijk naar iedereen zwaai op straat in mijn leren Hugo Boss pakjequote:
Is dat nou @Geerd ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zit nu overdag in de voortuin op een witte tuinstoel lauwe halve liter blikken schultenbrau weg te tikken terwijl die kut naar de buuf roep
@Geerd was volgens mij meer van Grolsch geloof ikquote:
Waar is hij? Heb hem al een tijdlang niet meer zien postenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Geerd was volgens mij meer van Grolsch geloof ik
Volgens mij wilde hij een hele tijd geleden op anoniem gaan maar was het voor hem teveel gezeik en is hij daarna nog maar sporadisch op FOK! gekomen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar is hij? Heb hem al een tijdlang niet meer zien posten
Een bolkje hier en een bolkje daarquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het verder hier? Heb ik de afgelopen dagen nog veel gemist?
Alles kan vergaan, zolang DTS en de Bolk maar blijven bestaanquote:
Naja, het is ook geen lieverdje op het forumquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij een hele tijd geleden op anoniem gaan maar was het voor hem teveel gezeik en is hij daarna nog maar sporadisch op FOK! gekomen.
Heb hem ook al een hele tijd niet meer gezien online.
Deze man weetquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles kan vergaan, zolang DTS en de Bolk maar blijven bestaan
Jij wel?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naja, het is ook geen lieverdje op het forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |