abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209504846
Hoi het wordt steeds enger, een jaar geleden typede ik Buienradar in en dan moet ik eerst duidelijk aangeven waar ik woon in de randstad anders liet hij heel nederland zien? En nu vandaag? type ik in Buienradar in zonder plaatsnaam op Google en nu weet hij al precies dat ik in Rdam woon? Brrrrrrr was echt eng momentje? :(
pi_209505223
pi_209505592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 02:27 schreef realnice11 het volgende:
Hoi het wordt steeds enger, een jaar geleden typede ik Buienradar in en dan moet ik eerst duidelijk aangeven waar ik woon in de randstad anders liet hij heel nederland zien? En nu vandaag? type ik in Buienradar in zonder plaatsnaam op Google en nu weet hij al precies dat ik in Rdam woon? Brrrrrrr was echt eng momentje? :(
Zoek eens naar een bankstel op marktplaats, de adds die je dan overal krijgt. Brrr blij met mijn adguard thuis _O_
  woensdag 14 juni 2023 @ 13:35:52 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209508998
Heeft weinig te maken met de intelligentie van de computers maar vooral het steeds beter in kaart brengen van IP adressen en locaties en het beschikbaar maken van die data in API's voor bedrijven om hun bezoekers beter te kunnen targeten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 15 juni 2023 @ 23:45:01 #5
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_209527775
Ik heb dat dus ook. Ik snap er niks van. :?

MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')