Zn bovenbeen, een keihard ijsbeentje! BAM!quote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Iets hoger en gevoeliger hahaha! Nog een keer raden?
Veels te lastig bij die lange vent! Noem maar iets waar hij makkelijk loeihard vol op te raken is en daar vooral gevoelig voor is.quote:
Niet zo brutaal jij!quote:Op zondag 28 mei 2023 22:17 schreef 2xHenk het volgende:
Kakkerlakken zijn altijd zo agressief omdat ze thuis niets te vertellen hebben.
1X raden waar ik hem op heb getroffen! Hahahaha!quote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef KeesFeyenoord het volgende:
Je zit in de metro en dan komt hij zó recht voor. je staan.. (foto)
Waardoor dit hier het uitzicht werd...
[ afbeelding ]
Na meerdere keren hem gevraagd te hebben om weg te gaan reageerde hij met een grote bek en schopte tegen me schenen aan!! Ja toen besloot ik om hem een loeiharde uppercut te geven!
Je hebt 'm op de metro getroffen.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:25 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
1X raden waar ik hem op heb getroffen! Hahahaha!
[ afbeelding ]
1X raden waar ik hem op heb getroffen! Hahahaha!
Hij deed wel wat, hij maakte een foto en is snel naar huis gegaan om zichzelf af te trekken op de gedachte van die geaderde spier tegen zijn wang en fantaseerde dat hij hem achter tegen zijn huigje kreegquote:Op maandag 29 mei 2023 10:08 schreef Ridocar het volgende:
Eigenlijk geloof ik geen zak van dit verhaal. Je zat in de metro en de meneer in maillot en dat vodje dat door moet gaan voor een Feyenoordshirt stond zo dicht bij je dat hij z'n pielemoosje in je gezicht heeft gedrukt. Je voelde z'n halve stijfje tegen je wangen schuren, je rook kopkaas van minstens een halve week oud...
..en je deed niets.
quote:Op maandag 29 mei 2023 10:14 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon 1 loeiharde uppercut. Vol op zijn?... 1X raden hahaha!
quote:
Zijn er vast meer die het er mee eens zijn. Hahaha!quote:Op maandag 29 mei 2023 13:29 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Dat heb je goed. Ben je de enige die het meteen begrijpt? Hahaha!
quote:Op maandag 29 mei 2023 10:14 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon 1 loeiharde uppercut. Vol op zijn?... 1X raden hahaha!
quote:
Maakt niet meer uit want het is al geraden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:44 schreef Marsenal het volgende:
Je kan toch niet constanr zeggen '1 x raden, 1x raden' en dan iedereen eindeloos laten doorgokken? Wat ben je nou aan het doen? Zo werkt dat helemaal niet.
"geraden"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:23 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maakt niet meer uit want het is al geraden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |