Overduidelijk een man haha!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:58 schreef KeesFeyenoord het volgende:
Wat ik bedoel is eigenlijk zoiets als...
[ afbeelding ]
Ik dus niet hoor. Al kan je zo een legging drager wel makkelijk vol in zijn ballen schoppen hahaha!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:41 schreef BasEnAad het volgende:
TS zit met de broek op de enkels te wachten op geile reacties
Is er iemand die wil weten wie hij is? Ik kan zijn Facebook account geven haha!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:58 schreef KeesFeyenoord het volgende:
Wat ik bedoel is eigenlijk zoiets als...
[ afbeelding ]
dirk kuytquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:15 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Is er iemand die wil weten wie hij is? Ik kan zijn Facebook account geven haha!
ik heb geen facebook lmaoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:25 schreef KeesFeyenoord het volgende:
Nee hij is deze..>
https://www.facebook.com/lautje.hout
Heb je een inlog voor me?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:25 schreef KeesFeyenoord het volgende:
Nee hij is deze..>
https://www.facebook.com/lautje.hout
Hij dan een witte. Geen gezicht. Ja "hij"! Overduidelijk zichtbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:53 schreef Rene het volgende:
Met het sporten bij hoge uitzondering. Zwart, uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:40 schreef Homijn het volgende:
Hoe noem je een man die een legging draagt als het niet regent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:40 schreef Homijn het volgende:
Hoe noem je een man die een legging draagt als het niet regent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Forum Opties Forumhop: Hop naar: