Dankquote:Op zondag 8 december 2024 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, wat heftigSterkte en beterschap (voor zover mogelijk)!
Het is niet als thuis, maar wel goed.quote:Op zondag 8 december 2024 13:11 schreef maily het volgende:
![]()
Ik heb er ook nooit eerder van gehoord ...
Hopelijk slaat de behandeling gauw aan![]()
Beetje fatsoenlijk eten in het ziekenhuis?
Bloed en urineonderzoek,quote:Op zondag 8 december 2024 13:16 schreef dexamfetamine het volgende:
hoe is bij jou de diagnose tot stand gekomen?
Schijnt van wel, met meer of minder succes.quote:Op zondag 8 december 2024 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar wel behandelbaar?
Sterkte makker.
Doof gevoel,quote:
Mijn man omschrijft de blauwe plekken als zware spierpijn. Hij valt alleen niet afquote:Op zondag 8 december 2024 13:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Doof gevoel,
Krampende bovenbenen,
Daardoor daar waarschijnlijk ook blauwe plekkengevoel,
Spierzwakte, waardoor ik regelmatig door mijn benen zak.
En ik ben de laatste 3 maanden 20 kilo afgevallen.
quote:Op zondag 8 december 2024 13:30 schreef Seven. het volgende:
Linkje doorgestuurd naar mijn man die al jaren problemen heeft met perioden van spierzwakte, tintelingen en pijn. Polyneuropathie en MS is volgens de neuroloog al uitgesloten.
Sterkte TS, geen pretje om met zulke klachten te moeten leven. Hopelijk slaat de behandeling aan!
Dankquote:
We duimen voor een succesvolle behandeling.quote:Op zondag 8 december 2024 13:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Schijnt van wel, met meer of minder succes.
Waarschijnlijk wel levenslang.
Dank
Nou ja, leg day een beetje overdaan, zoiets.quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn man omschrijft de blauwe plekken als zware spierpijn. Hij valt alleen niet af. Heb je ook tintelingen? En geen ogenschijnlijke triggers waardoor je klachten verergeren?
Dankquote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is mooi kut. Heel veel sterkte man.
Ik ga straks eens vragen of hij dit herkent, ik merk wel dat hij 's avonds erg vermoeid is (lijkt heel erg gerelateerd aan hoeveel pijn hij heeft).quote:Op zondag 8 december 2024 13:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, leg day een beetje overdaan, zoiets.
Alleen voel je dat met elke beweging en heb ik dit meer als ik er overheen wrijf.
En een constant zeurend gevoel.
Oh ja en mijn benen lopen gedurende dag 'vol'.
In September begon het met een gevoel alsof er een zwembandje om mijn linker enkel zat.quote:Op zondag 8 december 2024 13:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ga straks eens vragen of hij dit herkent, ik merk wel dat hij 's avonds erg vermoeid is (lijkt heel erg gerelateerd aan hoeveel pijn hij heeft).
Hoe lang heb je al klachten?
Wat fijn dat je snel een diagnose hebt! M'n man is na ruim 5 jaar geen stap verder.quote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In September begon het met een gevoel alsof er een zwembandje om mijn linker enkel zat.
Dat werd een zware voet, waarna ik weleens door mijn knie zakte.
Woensdag zijn we 4 weken onderweg vanaf de huisarts.
Het ging heel snel.
Of idd van die symptomen dat de huisarts eerst herhaaldelijk iets van stress, beginnend griepje, burn out etc vast stelt.quote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Hebben ze dan de diagnose vlot kunnen stellen? Bij zo’n zeldzame aandoening moet je soms ‘geluk’ hebben dat er een arts is die het snel herkent, of niet? Wat gaf uitsluitsel?
Nou ja, ik had al op de grond gezeten, voordat ik überhaupt naar de noodpost ging.quote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Hebben ze dan de diagnose vlot kunnen stellen? Bij zo’n zeldzame aandoening moet je soms ‘geluk’ hebben dat er een arts is die het snel herkent, of niet? Wat gaf uitsluitsel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |