Wat bedoel je met; witte Airforces?quote:Op zondag 16 april 2023 12:17 schreef Scuidward het volgende:
Op zijn witte Airforces met je door poep besmeurde stappers.
Dat is een bepaald model schoen die (bij mijn weten) altijd brandschoon is of tering vuil. Dus 1 klodder poep valt wel op.quote:Op zondag 16 april 2023 12:22 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Wat bedoel je met; witte Airforces?
Maar ik zie zijn schoenen niet haha! Dus waar hem op te treffen zoals je hem ziet?quote:Op zondag 16 april 2023 12:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is een bepaald model schoen die (bij mijn weten) altijd brandschoon is of tering vuil. Dus 1 klodder poep valt wel op.
Heeft iemand al scrotum geopperd?quote:Op zondag 16 april 2023 12:33 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Maar ik zie zijn schoenen niet haha! Dus waar hem op te treffen zoals je hem ziet?
Als het niet iemand is die zijn twee wijsvingers in zijn kut duwt, ja.quote:Op zondag 16 april 2023 12:44 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Bedoel je dit hier?
[ afbeelding ]
Dat in het gele vakje?
Klinkt alsof je hem dan loeihard vol op zijn ballen zou rammen. Heb ik dat goed?quote:Op zondag 16 april 2023 12:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als het niet iemand is die zijn twee wijsvingers in zijn kut duwt, ja.
Beginnen met kietelen. Spanning opbouwen.quote:Op zondag 16 april 2023 12:47 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Klinkt alsof je hem dan loeihard vol op zijn ballen zou rammen. Heb ik dat goed?
Zou hij er dan blijven staan?quote:Op zondag 16 april 2023 12:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beginnen met kietelen. Spanning opbouwen.
Ik zie geen pin-apparaat. Waar je pinpas door heen halen dan?quote:Op zondag 16 april 2023 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
Je pinpas er door heen halen en zeggen dat je graag rosbief op je broodje hebt.
Die gleuf waar je naar zit te staren.quote:Op zondag 16 april 2023 13:01 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Ik zie geen pin-apparaat. Waar je pinpas door heen halen dan?
Waar zie je bij hem dan een gleuf?quote:Op zondag 16 april 2023 13:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die gleuf waar je naar zit te staren.
Heje stront in je eaugen?quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Waar zie je bij hem dan een gleuf?
Je zelf serieus opstellen in je eigen topic die in ONZ is geplaatst...quote:
Ja als je hem meteen op zijn ballen ramt denk ik dat hij daar niet zo blijft staan.quote:Op zondag 16 april 2023 12:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beginnen met kietelen. Spanning opbouwen.
Draag je vaak leggings?quote:Op zondag 16 april 2023 12:15 schreef KeesFeyenoord het volgende:
Je zit in de metro en dan komt er iemand heel dicht voor je staan zoals hier...
[ afbeelding ]
Waar zou je hem dan een loeiharde rotklap op kunnen geven als je hem kwaad wil doen?
Genieten? Waarvan?quote:Op zondag 16 april 2023 15:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als ik in deze situatie als feyenoord supporter zou zitten kon ik wel genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |