Hoepel opquote:
Je tagged me even niet op het goede moment, zit niet lekker in me vel. Dus nu opdonderen!!!!!!!!1!1!1!!!1!!1!1!11!!1!11!quote:Op zondag 29 januari 2023 19:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
@:de_boswachter en @:DJMO inderdaad, dat ziet iedereen.
je moet afkoelenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je tagged me even niet op het goede moment, zit niet lekker in me vel. Dus nu opdonderen!!!!!!!!1!1!1!!!1!!1!1!11!!1!11!
Goed plan.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:53 schreef devzero het volgende:
@:maanvis en @:maanvis
Die kunnen echt uren met elkaar kletsen.
Ik vind @Speedfight en Stropdaz goed bij elkaar passen, oelalala-aaahquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:26 schreef Speedfight het volgende:
@:stropdaz en @:roos94 vind ik ook wel passen
Samen zijn jullie kreesiequote:
quote:
Monitor is toch die gozer die iedere dag rond 0u de dagcijfers maakt.quote:
Ik maak hier uit op, dat dit een match had kunnen zijn als ie niet bezet was?quote:
Uhhm nee Groninger en een Fries gaat niet samenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ik maak hier uit op, dat dit een match had kunnen zijn als ie niet bezet was?
owh is dat zo erg? En naar andere provincie's dan?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Uhhm nee Groninger en een Fries gaat niet samen
Is het minderquote:Op zondag 5 februari 2023 11:31 schreef kree het volgende:
[..]
owh is dat zo erg? En naar andere provincie's dan?
Ik drink geen bierquote:
Ik kom hier nooit meer vanaf.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
@:SonicVolcano en @:Brummetje2.0
Iets met een gordijn.
quote:Op zondag 5 februari 2023 13:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je het gaat halen hoor je mij niet klagen hoor schat
lolquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:59 schreef eudaemonia het volgende:
@:Bart.Messen en @:osovedo
Allebei haten ze vrouwen dus dat zal wel een band scheppen.
Te uniekquote:
Ah vandaar die vraag onlangs van @sirdanilot over hoe het voor een homo is om seks te hebben met een vrouw, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:18 schreef ZarB het volgende:
@:roos94 en @:sirdanilot . Match made in heaven. Leven vol issues die niet worden aangepakt maar waar 7000 topics per week over worden geopend.
In jouw versie gaat Geerd vreemd?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
@:tong80 en @:alcohol
@:dennis en @:tia
@:geerd en @:schultenbrau
@:de_boswachter en @:uitkering
@:geerd en @:wilders
@:marco en @:polo
Nou +1 voor de creativiteit jongens
Evt triootje met @stropdaz dan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:18 schreef ZarB het volgende:
@:roos94 en @:sirdanilot . Match made in heaven. Leven vol issues die niet worden aangepakt maar waar 7000 topics per week over worden geopend.
Ik open geen 7000 topics per week.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:48 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Jij hoort er ook bij @:Donna
Join the club
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |