Ja je hebt helemaal gelijk, diverse UI's zelfs. En daar ben ik ook heel blij mee. Maar vind die van jou heel vaak zo leuk gevonden dat ik gewoon nieuwsgierig was wat je zou bedenken.quote:
Ik ben blij dat je de UI-politie™-creaties leuk vindt. Ik weet niet of deze brigade zo snel een leukere zou kunnen maken.quote:Op zondag 11 september 2022 02:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk, diverse UI's zelfs. En daar ben ik ook heel blij mee. Maar vind die van jou heel vaak zo leuk gevonden dat ik gewoon nieuwsgierig was wat je zou bedenken.
Het is een geitje, met een knikker erin verwerkt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:06 schreef Knikkergeitje het volgende:
Meh daar doe ik het niet voor
Zeurpietquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:06 schreef Knikkergeitje het volgende:
Meh daar doe ik het niet voor
Je hebt wel gelijk. Deze hoort gewoon bij mij.quote:Op zondag 11 september 2022 13:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de UI-politie™-creaties leuk vindt. Ik weet niet of deze brigade zo snel een leukere zou kunnen maken.
Ah nu zie ik het eindelijkquote:Op zondag 11 september 2022 13:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het is een geitje, met een knikker erin verwerkt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Voor iemand zonder vrienden heb je een hoop noten op je zang....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik ga in hoger beroep en eis een gif
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik ga in hoger beroep en eis een gif
I rest my casequote:Op zondag 22 januari 2023 19:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor de kersverse UI-politie hoofdofficier en huisbeul @:Superbadeendje
Staat je goedquote:
Ben dus ook benieuwd/nieuwsgierig wat voor UI Homijn voor mij zou makenquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:24 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben niet UI-loos, maar ben best wel nieuwsgierig wat @:Homijn voor UI bij mij zou bedenken.
De designers van de UI-politie en hun voorkeuren een beetje kennende, denk ik zoiets:quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ben dus ook benieuwd/nieuwsgierig wat voor UI Homijn voor mij zou maken![]()
Prachtigquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
De designers van de UI-politie en hun voorkeuren een beetje kennende, denk ik zoiets:
[ afbeelding ] ..of.. [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
thxquote:Op maandag 29 mei 2023 16:41 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie™ zit nooit stil. Ook op zater-, zon- en feestdagen speuren de brigadiers voor een hongerloontje naar UI-lozen. De onderstaande users worden op hun UI-loosheid aangesproken en krijgen een nieuwe UI aangeboden. Voorheen verrichte de UI-politie™ ook aanhoudingen, maar die zijn niet langer zinvol. De Officier van Justitie zegt namelijk dat de rechter toch niet tot vervolging overgaat.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Het kan ermee door. Maar het logo is niet mooi gecentreerd, de achtergrond is niet egaal...quote:
Aangepastquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het kan ermee door. Maar het logo is niet mooi gecentreerd, de achtergrond is niet egaal...
Bij wijze van service heeft de UI-politie™ een subtiele facelift gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jezelf aangeven kan inderdaad ook. Voordat de UI-politie™ proces-verbaal en een nieuwe UI opmaakt: heeft de naam wbwb nog een diepere betekenis?quote:
Het staat voor voornaam achternaam voornaam achternaam. Wat je daarmee kan? Geen idee verder...quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jezelf aangeven kan inderdaad ook. Voordat de UI-politie™ proces-verbaal en een nieuwe UI opmaakt: heeft de naam wbwb nog een diepere betekenis?
De informatie is in ChatGPT ingevoerd en daar rolt deze UI uit:quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:15 schreef wbwb het volgende:
[..]
Het staat voor voornaam achternaam voornaam achternaam. Mijn voornaam is Wout, dus misschien kan je daar wat mee, geen idee verder.
En welke voor mij dan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
De informatie is in ChatGPT ingevoerd en daar rolt deze UI uit:
[ afbeelding ]
Nog steeds deze: Homijn in ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyxquote:
Heeft de UI-politie pech..quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nog steeds deze: Homijn in ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyx
De UI-politie™ kan niet zo goed omgaan met naamswijzigingen.
@2xHenkquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Voor jou heeft de UI-politie™ eerder al deze UI gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe pas ik dit aan via mobiel? Heb hersenschudding dus mag niet veel denken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:38 schreef Homijn het volgende:
Het leek de goede kant op te gaan met bestrijding van de UI-loosheid op FOK! maar helaas moet de UI-politie™ toch weer ingrijpen. Bij verdekte controles in KLB zijn heel wat users tegen de lamp gelopen. Zij kregen een proces-verbaal uitgereikt en tevens de onderstaande, op maat gemaakte UI's aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Kan alleen via een gewone desktop. Even het plaatje lokaal opslaan, daarna hierheen:quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:38 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Hoe pas ik dit aan via mobiel? Heb hersenschudding dus mag niet veel denken.
Guilty as charged!!quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:05 schreef Zucht. het volgende:
Ik kom weer iemand aangeven hier. @:NoFoksGiven
Dank voor de aangifte. De UI-politie™ is de beroerdste niet en doet dit schikkingsvoorstel:quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Guilty as charged!!
Kan iemand een passende straf/UI aanmeten?
Mijn dank is groot, als passende straf is de UI per ommegaand geinstalleerd!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dank voor de aangifte. De UI-politie™ is de beroerdste niet en doet dit schikkingsvoorstel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, als passende straf is de UI per ommegaand geinstalleerd!
Bedankt. De UI-politie™ moet hier nog eens even uitgebreid op broeden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef Emmerdeur het volgende:
Kwam er nog 1 tegen
@:ZanneG UI-loos sinds ‘22
Nog 1 die makkelijker isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt. De UI-politie™ moet hier nog eens even uitgebreid op broeden.
Die wil niet. Maar de UI-politie™ heeft onderstaande aangifte inmiddels wel opgepakt:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nog 1 die makkelijker is
B.R.Oekhoest UI-loos sinds 2000
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |