quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk hebben ze een condoom gebruikt. Voor jou dan.
TS liet zijn zeepje vallen en daarna is hij alles vergetenquote:
En de kringspierquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:23 schreef knakworst3d het volgende:
Vooral in mijn liezen en billen flinke steken, naast de hoofdpijn
Beelden van TS op de spoedeisendehulpquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:03 schreef Rodgrod het volgende:
Vraag de verpleegkundige maar om een rapekit... Je bent nu een special victim.
De begin jaren van Anoek???quote:
Doet je reet ook pijn?quote:
beetje geluk dikke schadevergoeding erbijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:03 schreef Rodgrod het volgende:
Vraag de verpleegkundige maar om een rapekit... Je bent nu een special victim.
5 donkere mannen die nog nooit een blanke ubermensch hebben gezien. Ze kijken vol verwondering.quote:
Niet best. Zware hersenschudding opgelopen en hele lichaam onder de blauwe plekken. Gaat nog wel even duren voordat ik mijn vrienden op de sportschool kan bedanken voor hun hulp.quote:
Gelukkig hebben zij de foto's nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:28 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Niet best. Zware hersenschudding opgelopen en hele lichaam onder de blauwe plekken. Gaat nog wel even duren voordat ik mijn vrienden op de sportschool kan bedanken voor hun hulp.
Huh, wat bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gelukkig hebben zij de foto's nog.
Wat is dit voor smeerlapperijquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoop dat jij de haartjes rond je anus mooi geschoren had anders zal het wel een chanante vertoning zijn geweest
Niet alleen de foto'squote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gelukkig hebben zij de foto's nog.
Skere tatta uit sweet lake city zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef haan29 het volgende:
Sportscholenniet gewoon lekker in de buitenlucht sporten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |