UI-politie™ interventiequote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef oor80 het volgende:
Haten is een groot woord. Er zijn wel een aantal mensen die ik niet graag zie op televisie.
Wie is Mascha Feokistova, die ken ik nietquote:Op maandag 26 juni 2023 14:43 schreef Purrito het volgende:
Georgina Verbaan
Anouk
Doutzen
Carice van Houten
Mascha Feokistova
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 27-06-2023 13:29:47 ]
En dan in gesprek met Thierry Baudet.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als Caroline van der Plas onder een trekker loopt zal ik daar niet heel rouwig om zijn.
Hele trekker kapotquote:Op maandag 26 juni 2023 17:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als Caroline van der Plas onder een trekker loopt zal ik daar niet heel rouwig om zijn.
Er zijn idd maar weinig bn'ers op z'n negatieve manier veranderd als Wendy.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als ik Wendy van Dijk ergens tegenkom, zap ik door.
In de tijd van "Over de Rooie" overigens nog niet, de aversie tegen haar kwam later pas.
Één van de weinige BN'ers die ik min of meer ontmoet heb en het is inderdaad een behoorlijke kwezel. Mijn collega sprak zijn voornaam in het Engels uit en daar was hij verbolgen over.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haten niet, maar Jim Bakkum wekt een bepaalde irritatie bij me op. Het lijkt me zo'n zacht gekookt ei.
Thierry mot ik ook niet, maar die steekt zijn gekkigheid tenminste niet onder stoelen of banken. Caroline acteert de normale Nederlander te zijn en 1/5 stinkt er nog in ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En dan in gesprek met Thierry Baudet.
Echt hey dat mensen dat nog kijken....betalen om 45min van de 60 naar reclame te kijken...omgekeerde wereld...quote:Op maandag 26 juni 2023 16:58 schreef Modus het volgende:
Zeg gewoon je tv-abo op, mis je he-le-maal niks aan.
Beautyglossquote:Op maandag 26 juni 2023 14:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie is Mascha Feokistova, die ken ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |