Voor een PhD is het juist andersom.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:15 schreef Cockwhale het volgende:
Niet Ronald de clown elke dag in z'n reet neuken
Niet afgewezen zijn bij de MacDonalds en wajong trekkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Is de klacht dat TS is afgewezen als burger flipper bij de McD of wat is de klacht
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:21 schreef Dimens het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Klopt, dat heet cum-laude.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:06 schreef Rodgrod het volgende:
Je kan promoveren op onderzoek naar het effect van cum op een vega broodje door het ijzer gehalte voor en na consumptie te meten.
Die vind je niet bij Mc Donalds maar in mijn onderbroek.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:56 schreef Rectumanalyser het volgende:
Na 2 weken gestudeerd te hebben aan de McDonalds Academy....
https://www.tiktok.com/@:(...)/7036900270856473903
lekker racistisch weer om te suggereren dat mensen van kleur alleen maar fastfood etenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ afbeelding ]
ik speelde dit vroeger op de NES
Goedkope Mario Bros 3 kloon. Hopelijk heb je ook nog echt goede games gespeeld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ afbeelding ]
ik speelde dit vroeger op de NES
Het interesseert mij niet wat jij hooptquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Goedkope Mario Bros 3 kloon. Hopelijk heb je ook nog echt goede games gespeeld.
En nu?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Het interesseert mij niet wat jij hoopt
WoWquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Goedkope Mario Bros 3 kloon. Hopelijk heb je ook nog echt goede games gespeeld.
Respect voor mijn level 99 Death Knight met Ancient Sword of Death, Increased boots +50 speed en legendary dragon shield.quote:
Baas. Welk itemlevel totaal?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:09 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Respect voor mijn level 99 Death Knight met Ancient Sword of Death, Increased boots +50 speed en legendary dragon shield.
Nostalgiequote:Op zondag 6 augustus 2023 08:07 schreef Raap het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Je kunt daar alleen McD. wordenquote:
Sow. Heb je wel goede prn van trouwens, moet je maar eens googlen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:15 schreef Cockwhale het volgende:
Niet Ronald de clown elke dag in z'n reet neuken
Hoe hard kwam je daar op, op een schaal van 1 tot 10?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow. Heb je wel goede prn van trouwens, moet je maar eens googlen.
Nooit. Wel af en toe gekeken als opwarmer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hoe hard kwam je daar op, op een schaal van 1 tot 10?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |