Dit. En was die mayo nog wel goed? Aangezien Mike die klaarblijkelijk overal mee naartoe neemt.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:21 schreef Dimens het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
bestaat al 50 jaar ofzo . woon jij soms in een van de 4 grote steden? dat kennen ze daar niet.quote:
Dat soort situaties zijn altijd mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Gelukkig zei mijn vriendin op dat moment ook iets wat kennelijk grappig was dus ik hoefde niks uit te leggen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:16 schreef Dries4Ever het volgende:
Thuis heeft Mike zijn fles mayo gepakt
Wát? Nederland is het enige land in Europa zo ongeveer dat het gore lef heeft om extra geld te vragen voor sauzen. En terecht dat mensen hun eigen zalfjes er thuis wel op mikken.quote:
kkgaar mattiequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:21 schreef Dimens het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Friet dien je ten allen tijden te eten met frietsaus, niet met mayonaise.quote:
Fritessaus ≠ Mayonaisequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
Fritessaus
Weet nog steeds niet of het nou mayo of knoflooksaus of wat is
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Friet dien je ten allen tijden te eten met frietsaus, niet met mayonaise.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Friet dien je ten allen tijden te eten met frietsaus, niet met mayonaise.
Pertinent niet waar, klinklare onzin.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]![]()
Frietsaus is speciaal ontwikkeld om minder dure grondstoffen te gebruiken, kijk maar eens naar de ingrediënten.
Dat je je zo laat oplichten door de marketing van het woord 'frietsaus'...
Bron graag.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:12 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, klinklare onzin.
Fritessaus is een soort van mayonaise maar dan geler en er zit 60% minder vet in. Weet ik toevallig want ik had laatst een pot fritessaus in de aanbieding gehaald. Spijt van, mayonaise smaakt veel lekkerder. Nog lekkerder: Zelfgemaakte mayonaise:quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
Fritessaus
Weet nog steeds niet of het nou mayo of knoflooksaus of wat is
Op de verpakking van mijn fritessaus staat letterlijk: Geniet nu nog meer van je patatje mét.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]![]()
Frietsaus is speciaal ontwikkeld om minder dure grondstoffen te gebruiken, kijk maar eens naar de ingrediënten.
Dat je je zo laat oplichten door marketing ....
Zelfgemaakt mayo is idd een stuk lekkerderquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Fritessaus is een soort van mayonaise maar dan geler en er zit 60% minder vet in. Weet ik toevallig want ik had laatst een pot fritessaus in de aanbieding gehaald. Spijt van, mayonaise smaakt veel lekkerder. Nog lekkerder: Zelfgemaakte mayonaise:![]()
Jullie hebben de vorige keer de mayo bij de macdonalds laten liggenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:16 schreef Dries4Ever het volgende:
Hey gasten, ik ben Dries en ik woon in Wolfheze
Omdat ik laatst een incident had bij de MacD besloten Mike en ik vandaag ons eten te gaan halen bij de lokale frituurist. Ik bestelde een kroket en Mike een viandel. We bestelde beide een grote friet.
De frituurist vroeg ons of we saus bij onze friet wilde, dat wilde we niet. Hierop begon de frituurist te schreeuwen dat het godsgeklaagd is dat we geen saus bij onze friet bestelde en of we thuis dan saus erbij gingen doen omdat dat goedkoper was en hij zo nog minder omzet had en dat de aardappels al zo duur waren en dat hij al zo weinig winst maakte enzo. Ik wist niet wat ik moest doen, Mike werd boos. We hebben een tientje op de toonbank gegooit en zijn met onze friet en snacks vertrokken.
Thuis heeft Mike zijn fles mayo gepakt (die hadden we nog over van laatst) en hebben we lekker friet met Mayo gehad.
Waarom beginnen frituuristen toch te schelden als je geen frietsaus besteld?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jullie hebben de vorige keer de mayo bij de macdonalds laten liggenVerzonnen topics
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:17 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De ekte kenners weten.
Minder vet => goedkoper.quote:Fritessaus of frietsaus is een mayonaiseachtige saus met slechts 25% vet. Dit in tegenstelling tot de 75% tot 80% vet die zich in de meeste soorten mayonaise bevindt. Naast het vetgehalte onderscheidt fritessaus zich van mayonaise door een (hoog) gehalte aan suiker of andere zoetstoffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:21 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
[..]
Minder vet => goedkoper.
Meer suiker (of nog laffere zoete ellende) => goedkope-billetjes-zooi om gebrek aan smaak te maskeren.
Laat me raden, je komt van boven de rivieren, dan heb je geen recht van spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aardappels, sproitjes, sloavink.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Laat me raden, je komt van boven de rivieren, dan heb je geen recht van spreken.
Dat bakje slappe aviko friet wat boven de rivieren voor friet moet doorgaan is pas weeig, met een klodder zaanse mayonaise erop.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]![]()
Probeer je nu een ad-hominem in te zetten omdat je inhoudelijk net zo slap en weeïg bent als die frietsaus van je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |