Jezelf aangeven kan inderdaad ook. Voordat de UI-politie™ proces-verbaal en een nieuwe UI opmaakt: heeft de naam wbwb nog een diepere betekenis?quote:
Het staat voor voornaam achternaam voornaam achternaam. Wat je daarmee kan? Geen idee verder...quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jezelf aangeven kan inderdaad ook. Voordat de UI-politie™ proces-verbaal en een nieuwe UI opmaakt: heeft de naam wbwb nog een diepere betekenis?
De informatie is in ChatGPT ingevoerd en daar rolt deze UI uit:quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:15 schreef wbwb het volgende:
[..]
Het staat voor voornaam achternaam voornaam achternaam. Mijn voornaam is Wout, dus misschien kan je daar wat mee, geen idee verder.
En welke voor mij dan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
De informatie is in ChatGPT ingevoerd en daar rolt deze UI uit:
[ afbeelding ]
Nog steeds deze: Homijn in ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyxquote:
Heeft de UI-politie pech..quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nog steeds deze: Homijn in ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyx
De UI-politie™ kan niet zo goed omgaan met naamswijzigingen.
@2xHenkquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Voor jou heeft de UI-politie™ eerder al deze UI gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe pas ik dit aan via mobiel? Heb hersenschudding dus mag niet veel denken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:38 schreef Homijn het volgende:
Het leek de goede kant op te gaan met bestrijding van de UI-loosheid op FOK! maar helaas moet de UI-politie™ toch weer ingrijpen. Bij verdekte controles in KLB zijn heel wat users tegen de lamp gelopen. Zij kregen een proces-verbaal uitgereikt en tevens de onderstaande, op maat gemaakte UI's aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Kan alleen via een gewone desktop. Even het plaatje lokaal opslaan, daarna hierheen:quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:38 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Hoe pas ik dit aan via mobiel? Heb hersenschudding dus mag niet veel denken.
Guilty as charged!!quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:05 schreef Zucht. het volgende:
Ik kom weer iemand aangeven hier. @:NoFoksGiven
Dank voor de aangifte. De UI-politie™ is de beroerdste niet en doet dit schikkingsvoorstel:quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Guilty as charged!!
Kan iemand een passende straf/UI aanmeten?
Mijn dank is groot, als passende straf is de UI per ommegaand geinstalleerd!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dank voor de aangifte. De UI-politie™ is de beroerdste niet en doet dit schikkingsvoorstel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, als passende straf is de UI per ommegaand geinstalleerd!
Bedankt. De UI-politie™ moet hier nog eens even uitgebreid op broeden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef Emmerdeur het volgende:
Kwam er nog 1 tegen
@:ZanneG UI-loos sinds ‘22
Nog 1 die makkelijker isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt. De UI-politie™ moet hier nog eens even uitgebreid op broeden.
Die wil niet. Maar de UI-politie™ heeft onderstaande aangifte inmiddels wel opgepakt:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nog 1 die makkelijker is
B.R.Oekhoest UI-loos sinds 2000
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |