nee want anders zou niemand dit nog kopen behalve misschien direct vanuit china via SHEIN... ik zie in de gym echt mpp veel AYBL kledingquote:
Of mensen willen status en kopen daarom merk?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:03 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
nee want anders zou niemand dit nog kopen behalve misschien direct vanuit china via SHEIN... ik zie in de gym echt mpp veel AYBL kleding
die AYBL logo's vallen er na een paar wasbeurtjes af... dan staat er geen AYBL naar A BIquote:Op zondag 30 juli 2023 22:04 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Of mensen willen status en kopen daarom merk?
José Eber is toch wel bekend? Is gewoon een Bijenkorfmerk.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:52 schreef H_T het volgende:
Wat zijn dat voor vage merken? Nog nooit van gehoord
Kutwinkel voor snobs, kom ik nietquote:Op zondag 30 juli 2023 23:02 schreef Lunatics het volgende:
[..]
José Eber is toch wel bekend? Is gewoon een Bijenkorfmerk.
Niet bij mijquote:Op zondag 30 juli 2023 23:09 schreef Lunatics het volgende:
[..]
vind ik ook maar het is dan toch wel gewoon een bekend merk
Hmmm lekkere billenquote:Op zondag 30 juli 2023 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
GYMSHARK WEL ECHT VEEL TANTOE LEKKERE BILMEISJES IN DE SPORTSCHOOL DAARIN POOH
En omdat je het in de gym ziet, wil jij het ook?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:03 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
nee want anders zou niemand dit nog kopen behalve misschien direct vanuit china via SHEIN... ik zie in de gym echt mpp veel AYBL kleding
Op dat tokkie logo na zie ik ook niet zo veel verschil dat de prijzen een paar 100,- uit elkaar liggen:quote:Op zondag 30 juli 2023 22:03 schreef Pelikaann het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |