Wel als je kiest voor de desktop weergave bij je browser instellingen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Hahaha super leuk. Wilde het veranderen maar helaas kan het niet via mijn telefoon. 😭
Je hebt weer een paar mooie UI's gemaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:33 schreef Homijn het volgende:
De brigadiers van de UI-politie™ zijn overal op FOK! te vinden en ze hebben er zin in dit najaar.![]()
In diverse fora zijn UI-lozen in het vizier van de uienradar beland.
Tegen onderstaande users is proces-verbaal opgepakt en ze krijgen een UI aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog steeds de onvolprezen UI-politie™quote:
Ik ben nog steeds niet bangquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit is nog steeds de onvolprezen UI-politie™
Dank je voor je input lulletje rozenwater...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De uilite eenheid van de Politie
Technisch gezien heb je een unieke UI, dus je bent gezwicht voor de druk.quote:
Dat zijn leugens en tevens onwaarhedenquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je een unieke UI, dus je bent gezwicht voor de druk.
quote:Op donderdag 30 november 2023 09:25 schreef Zucht. het volgende:
Ik kom weer iemand aangeven, dit maal @:AardappelSchotel
Bedankt voor de aangiftes. Er wordt spoedig actie op ondernomen.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:47 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb nog iemand gevonden voor een mooie UI.
@:CrazyMind
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat kan, maar dan moet de UI-politie™ wel weten wie of wat een masberum isquote:
Maak er gewoon een UI van die ongeëvenaarde intelligentie uitstraalt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet de UI-politie™ wel weten wie of wat een masberum is
1.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maak er gewoon een UI van die ongeëvenaarde intelligentie uitstraalt.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maak er gewoon een UI van die ongeëvenaarde intelligentie uitstraalt.
ik ben fanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |