Volgens mij kan dat niet. Even via een gewone computer doen, denk ik.quote:
quote:Heeft de UI-politie jou een UI aangemeten of opgedrongen? Stel 'm snel in.
1: Sla het plaatje lokaal op
2: Ga naar je profiel-instellingen en kies User Icon Manager (directe link: http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager )
3: Upload het plaatje vanaf de plek waar je het hebt opgeslagen
4: Klaar!![]()
quote:
Oké. Daarom is je UI uitgevoerd in precies de tegenovergestelde kleurquote:
quote:
Flikker opquote:Op zondag 5 september 2021 21:28 schreef Homijn het volgende:
Bij routinematige handhavingscontroles heeft de UI-politie vooral in KLB weer een aantal aanhoudingen verricht.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oké. Daarom is je UI uitgevoerd in precies de tegenovergestelde kleur![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is belediging van een ambtenaar in functie. Gaarne 280 euro doneren aan FOK!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wanneer neem jij weer je UI met draaiende Homijn-munt?quote:
Ik wil wel iets met een shock factor eigenlijkquote:Op zondag 26 september 2021 20:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wanneer neem jij weer je UI met draaiende Homijn-munt?
Grolsch Kanon?quote:Op zondag 26 september 2021 20:42 schreef Cerveza33 het volgende:
ik had liever een UI gehad met kanon bier en dan animated uiteraard, deze gebruik ik niet
Hahaaa, bedankt!quote:Op zondag 26 september 2021 18:25 schreef Homijn het volgende:
De UI-check app heeft dit weekend op volle toeren gedraaid. Veel FOK!'ers wilden toegang tot fora als NWS en KLB, maar konden geen geldige UI tonen. Daarom heeft de UI-politie™ weer veel processen-verbaal uitgeschreven, in combinatie met voorgestelde UI's.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dat was mijn UI voordat de vinkentering toesloeg op FOK!quote:
Precies, nemen meneer. U overtreedt de wet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat was mijn UI voordat de vinkentering toesloeg op FOK!
Helaas is dat al te laat. Het voordeel van een besmetting is wel dat je verder immuun bent. Zo trek ik me al heel lang niks meer aan van mods.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, nemen meneer. U overtreedt de wet.
Maakt me niet uit, haal de ongeldige vink weg of de straffen zullen zwaarder worden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Helaas is dat al te laat. Het voordeel van een besmetting is wel dat je verder immuun bent. Zo trek ik me al heel lang niks meer aan van mods.
Ik heb IMHO een beter alternatief voor @maan_manquote:Op zondag 26 september 2021 18:25 schreef Homijn het volgende:
De UI-check app heeft dit weekend op volle toeren gedraaid. Veel FOK!'ers wilden toegang tot fora als NWS en KLB, maar konden geen geldige UI tonen. Daarom heeft de UI-politie™ weer veel processen-verbaal uitgeschreven, in combinatie met voorgestelde UI's.
1:quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |