Dan zet je toch een helm op? Zal je vast beter van gaan uitzien.quote:Op zondag 5 september 2021 16:05 schreef pferdfahrer het volgende:
hEt OrAnJe lEgIoeN;!!!!!111
Werkelijk waar elke groot sportevenement waar zij op afkomen zetten ze Nederland compleet voor schut als de gehandicapten dat het zijn.
Duitsland daarentegen is gewoon veel meer fatsoen en waarden.
Je hebt wel echt een top vakantie he? Lekker de hele dag in je all-in resort op FOK doorbrengen terwijl je vrouwtje al hét vliegtuig heeft teruggenomen nadat ze zich de grote fout besefte die ze had gemaakt met je.quote:Op zondag 5 september 2021 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zet je toch een helm op? Zal je vast beter van gaan uitzien.
quote:Op zondag 5 september 2021 16:05 schreef pferdfahrer het volgende:
hEt OrAnJe lEgIoeN;!!!!!111
Werkelijk waar elke groot sportevenement waar zij op afkomen zetten ze Nederland compleet voor schut als de gehandicapten dat het zijn.
Duitsland daarentegen is gewoon veel meer fatsoen en waarden.
Ze heeft me zojuist nog mixfruit met slagroom gevoerdquote:Op zondag 5 september 2021 16:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je hebt wel echt een top vakantie he? Lekker de hele dag in je all-in resort op FOK doorbrengen terwijl je vrouwtje al hét vliegtuig heeft teruggenomen nadat ze zich de grote fout besefte die ze had gemaakt met je.
Als die Max niet had gewonnen dan zou iedereen balen. Maar nu hij heeft gewonnen is het hele land blij want Nederland staat weer op de kaart (na alle negativiteit door Ruttequote:Op zondag 5 september 2021 16:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Precies wat de titel zegt.
Oranje is vreselijk.
Wat ik niet snap, dan ben je z.g. lekker op vakantie en dan ga je alsnog de godganse dag op FOK! zitten...quote:Op zondag 5 september 2021 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze heeft me zojuist nog mixfruit met slagroom gevoerdZometeen vamos a la playa
Veel mensen zouden dat als iets negatiefs zien, maar deze user vindt dat blijkbaar heel gaaf ofzo. Zou het zelf een beetje zonde van de tijd vinden.quote:Op zondag 5 september 2021 19:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, dan ben je z.g. lekker op vakantie en dan ga je alsnog de godganse dag op FOK! zitten...
We volgen nou eenmaal niet het huis van Pimpelpaars-met-witte-stippen-Nassauquote:Op zondag 5 september 2021 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Zoveel kleuren en tinten en dan komen ze met oranje.
Het waren mooiere tijdenquote:Op zondag 5 september 2021 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je kan over de Nazi tijd zeggen wat je wil maar toen deden de mensen elkaar nog groeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |