Laat jij je ff lekker door de hond aflikken dan....quote:Op donderdag 4 november 2021 20:56 schreef BasEnAad het volgende:
Precies, gewoon de hont laten aflikken.
nee joh..quote:Op donderdag 4 november 2021 21:24 schreef jameshond7 het volgende:
Moet je ook wel een hele grote keuken hebben denk ik dan
Met dit weer niet de bbq aanstekenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:12 schreef Geerd het volgende:
Wie gebruikt er nou borden dan..chinees komt gewoon in plasticbakken..![]()
![]()
![]()
![]()
Discriminatie katten kunnen dat evengoed doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:56 schreef BasEnAad het volgende:
Precies, gewoon de hont laten aflikken.
Hergebruik van de bakken die mensen daar laten, scheelt in de centen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:12 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je bent zelf een teringdebielquote:Op donderdag 4 november 2021 20:53 schreef Rozevla het volgende:
En dan in de vaatwasser stoppen.
Wat voor een tering debiel ben je dan, koop dan geen vaatwasser.
Pff
Katten kunnen dat misschien wel beter ja met hun schuurpapiertongetjes. De ovenschalen gaan naar de kad!quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:04 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Discriminatie katten kunnen dat evengoed doen.
En nee, ik doe niet mee aan de hont kad gedoe!
Flikker ik gewoon rechtstreeks in de kliko.quote:Op vrijdag 5 november 2021 07:43 schreef SuperNeger het volgende:
Of van die mensen die hun oude frituurvet naar de milieustraat brengenGewoon de kraan aan doen en je kan het zo in de afvoer gieten. Zolang je het maar een beetje laat doorstromen.
Of in van die kartonnen doosjes.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:12 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog 3 rondlopen in mijn huis... maar de meest fanatieke is vorig jaar helaas overleden. Niet door het aflikken, maar wss "slechte genen" zijn moeder stierf 3 jaar eerder, veel te jong.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Katten kunnen dat misschien wel beter ja met hun schuurpapiertongetjes. De ovenschalen gaan naar de kad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |