Mee eens. M kan ook matig betekenen en X xriwjighuehu.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:52 schreef knoopie het volgende:
[..]
Iedereen mag er natuurlijk zijn eigen mening over hebben, maar verschrikkelijk past wel minder goed in het rijtje met marimba en xylofoon.
Of de [X] is voor mensen die bij defensie werken? Zo heb ik tenminste de reclames altijd geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens. M kan ook matig betekenen en X xriwjighuehu.
Whehe, dan is iedereen hier ongeschikt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
Of de [X] is voor mensen die bij defensie werken? Zo heb ik tenminste de reclames altijd geïnterpreteerd.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:57 schreef LordofLeaves het volgende:
Whehe, dan is iedereen hier ongeschikt.
Mwoah.quote:
Dat is allemaal relatief, en in het land van blinden is eenoog koning enzulks.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, dan is iedereen hier ongeschikt.
Bij deze ben jij de marimba van KLB.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:46 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat is allemaal relatief, en in het land van blinden is eenoog koning enzulks.
Doe mij trouwens maar een marimba. Dat vind ik de mooiste.
Oh vast.quote:
Ik stuurde laatst een disco test op.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:31 schreef Questular het volgende:
Heb een kopie van mijn ID-kaart opgestuurd en de disc-test die ik onlangs heb afgenomen.
Hopen dat ik het assessment haal en doorga naar de 2e ronde.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar staat die V voor, voor Versaatjesdans?
ik heb mijn gloryhole dagen gehad
Klacht: genaaid worden zonder te weten wie
Hoe heette die mod ook alweer? Monopoly toch?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
En of je dan even je creditcard en paspoort wil doorsturen omdat ze zelf niet doorhadden dat mensen op het internet niet altijd zijn wie ze zeggen.
Monkyyy, en die meid van de foto's kwam hier verhaal halen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe heette die mod ook alweer? Monopoly toch?
O ja. Zeer pijnlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Monkyyy, en die meid van de foto's kwam hier verhaal halen.
En dat kon ondanks dit alles gewoon door reageren.quote:
Ik weet dat je van pils houdt, Pilsjongen, maar als je even je bakkes wil houden, dan kunnen we doorstappen.quote:
Ik vrees dat zijn sigaartje gedoofd is...quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:11 schreef pferdfahrer het volgende:
@:-sigaartje zou wel een goede zijn om dat tuig hier in het gareel te houden, vooral die kaoloboeler @:sfancta
Veel liefde en passie, streng en rechtvaardig klinkt als een prima begeleider.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik ooit mod zijn in KLB. Zou ik met veel liefde en passie klaagbaak modereren. Zou streng zijn maar rechtvaardig.
eens een lafaard, altijd een lafaardquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik vrees dat zijn sigaartje gedoofd is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |