Deze, Sarah Michelle Gellar en Alyssa Milano.quote:
quote:
Deze. Helaas.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze boi. Gênant hoeveel posters ik van van hem had.
[ afbeelding ]
Wie is ditquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze boi. Gênant hoeveel posters ik van van hem had.
[ afbeelding ]
Was haar even vergeten omdat ze nergens meer te zien is tegenwoordig.quote:
Ik had een crush op Marty Marashinoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Danny Zuko(John Travolta) natuurlijk uit Grease. Hing bij al mijn vriendinnetjes op een mega poster aan de muur.
Zij flirtte toch met die tv-presentator? Ja, dat was ook mijn favoriet. Al had Rizzo ook wel iets.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik had een crush op Marty Marashino
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zij flirtte toch met die tv-presentator? Ja, dat was ook mijn favoriet. Al had Rizzo ook wel iets.
ik ook zelfde. Buffy, Phoebe en Lana Langquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze, Sarah Michelle Gellar en Alyssa Milano.
Wat later in mijn jeugd Kristin Kreuk
Same! Geweldige serie! Vond alles en iedereen er leuk aan, maar - niet verbazingwekkend gezien mijn post hiervoor - was vooral groot fan van Drazic/Anita!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Keek altijd Heartbreak High en was gefascineerd door haar, Ada Nicodemou. Toen ik haar alweer bijna vergeten was dook ze op in The Matrix, met het witte konijn op haar schouder. Toen nog een post-puberteit fapje aan gewijd.
Dacht ff snel dit was Nancequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MTV had vroeger een paar hele leuke VJs. Bij de meesten was Rebecca de Ruvo het populairste, maar ik had een zwak voor Kristiane, vooral ook omdat haar zinnen meestal eindigden in een prettig zacht kreuntje![]()
[ afbeelding ]
Was dit op de Belg? Ken wel TMF VJs zoals Tooske, Daphne, Fabiënne, Bridget, Sylvana...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MTV had vroeger een paar hele leuke VJs. Bij de meesten was Rebecca de Ruvo het populairste, maar ik had een zwak voor Kristiane, vooral ook omdat haar zinnen meestal eindigden in een prettig zacht kreuntje![]()
[ afbeelding ]
Vaak kun je herinneringen maar beter herinneringen laten...quote:
MTV, MTV...en een paar jaar eerderquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Was dit op de Belg? Ken wel TMF VJs zoals Tooske, Daphne, Fabiënne, Bridget, Sylvana...
Het blijft gewoon een prachtige vrouw van nu bijna 80 jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:55 schreef Bargehassus het volgende:
Vaak kun je herinneringen maar beter herinneringen laten...
Nog even wat plaatjes toegevoegd. Blijkbaar viel ik in mijn jonge jaren nogal op blond.quote:
Blondie was de naam van de band.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:03 schreef Bargehassus het volgende:
Nog even wat plaatjes toegevoegd. Blijkbaar viel ik in mijn jonge jaren nogal op blond.
Eerste regel: Weet ik. Maar Blondie is voor mij Debbie Harry en andersom.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Blondie was de naam van de band.
Zij heet Angela Trimble, maar heeft als artiestennaam de naam Debbie Harry aangenomen.
Goede smaak!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:22 schreef Danny het volgende:
te veel om op te noemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de antwoorden van users @:Aberkullie, @:Fok-it en @:FlippingCoin.
Wie?quote:
Mia Khalifaquote:
Lindsay Lohan maakt wel een goeie kans.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de antwoorden van users @:Aberkullie, @:Fok-it en @:FlippingCoin.
In die tijd waren er veel mooie vrouwen. Ik vond Claudia Cardinale ook zo'n mooi wijf, helemaal in Once upon a time in the west.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:44 schreef golfer het volgende:
En toen ik nog heel erg jong was
Nancy Sinatra:
[ afbeelding ]
en
Jane Fonda:
[ afbeelding ]
Die vond ik vroeger ook wel stoer, kende r alleen uit de Betonmolen van de Hitkrant en heb tot op de dag van vandaag nooit 1 nummer van Warlock gehoord hehequote:
quote:
De room is er bij de meesten van die generatie wel af, maar bij ons ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef flipsen het volgende:
Verder Alyssa Milano inderdaad, Tiffany Amber Thiessen, Brooke Shields, Susanna Hoffs, Kelly LeBrock (Weird Science), Geena Davis, to name but a few... De meeste moet je nu niet meer willen googlen, maar Susanna Hoffs is nog steeds een prachtige vrouw en treedt nog steeds op
Ho ho, mannen worden alleen maar interessanter/mooier met het verstrijken van de jaren! Tochquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
De room is er bij de meesten van die generatie wel af, maar bij ons ook natuurlijk.
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ho ho, mannen worden alleen maar interessanter/mooier met het verstrijken van de jaren! Toch
Yes, yes, dat klopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ho ho, mannen worden alleen maar interessanter/mooier met het verstrijken van de jaren! Toch
Not anymore, thank... nou ja, wie dan ook.quote:
Ja maar toen nog niet geloof ik, en daar keek,ik destijds eerlijk gezegd ook niet naar, blond en grote borsten dat was het toen voor mequote:
Ferris Buellers day offquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:22 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |