Deze, Sarah Michelle Gellar en Alyssa Milano.quote:
quote:
Deze. Helaas.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze boi. Gênant hoeveel posters ik van van hem had.
[ afbeelding ]
Wie is ditquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze boi. Gênant hoeveel posters ik van van hem had.
[ afbeelding ]
Was haar even vergeten omdat ze nergens meer te zien is tegenwoordig.quote:
Ik had een crush op Marty Marashinoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Danny Zuko(John Travolta) natuurlijk uit Grease. Hing bij al mijn vriendinnetjes op een mega poster aan de muur.
Zij flirtte toch met die tv-presentator? Ja, dat was ook mijn favoriet. Al had Rizzo ook wel iets.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik had een crush op Marty Marashino
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zij flirtte toch met die tv-presentator? Ja, dat was ook mijn favoriet. Al had Rizzo ook wel iets.
ik ook zelfde. Buffy, Phoebe en Lana Langquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze, Sarah Michelle Gellar en Alyssa Milano.
Wat later in mijn jeugd Kristin Kreuk
Same! Geweldige serie! Vond alles en iedereen er leuk aan, maar - niet verbazingwekkend gezien mijn post hiervoor - was vooral groot fan van Drazic/Anita!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Keek altijd Heartbreak High en was gefascineerd door haar, Ada Nicodemou. Toen ik haar alweer bijna vergeten was dook ze op in The Matrix, met het witte konijn op haar schouder. Toen nog een post-puberteit fapje aan gewijd.
Dacht ff snel dit was Nancequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MTV had vroeger een paar hele leuke VJs. Bij de meesten was Rebecca de Ruvo het populairste, maar ik had een zwak voor Kristiane, vooral ook omdat haar zinnen meestal eindigden in een prettig zacht kreuntje![]()
[ afbeelding ]
Was dit op de Belg? Ken wel TMF VJs zoals Tooske, Daphne, Fabiënne, Bridget, Sylvana...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MTV had vroeger een paar hele leuke VJs. Bij de meesten was Rebecca de Ruvo het populairste, maar ik had een zwak voor Kristiane, vooral ook omdat haar zinnen meestal eindigden in een prettig zacht kreuntje![]()
[ afbeelding ]
Vaak kun je herinneringen maar beter herinneringen laten...quote:
MTV, MTV...en een paar jaar eerderquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Was dit op de Belg? Ken wel TMF VJs zoals Tooske, Daphne, Fabiënne, Bridget, Sylvana...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |