abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210870639
Goedenavond allen.

Ik zit met een vervelend probleem, 1 week geleden was ik met een vriendin op vakantie in Tel Aviv. Ik kwam in een brunchbar een leuke jongen tegen die daar werkt.
Het is nu een week geleden en ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd.

Hij keek veel naar me en vroeg ook mijn nummer. Er was iets in zijn blik wat ik niet kan vergeten. Toch was ik te verlegen om mijn nummer te geven en heb ik niets gegeven. Nu heb ik erg veel spijt. Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd.

Ik dacht na en dacht na en kwam op iets geniaals. Ik wilde eigenlijk casual over 4 weken terug gaan om toch wel nummers uit te wisselen. Mijn plan was om toevallig binnen te lopen zonder dat het gepland overkwam. Echt zo gek normaal niet??!! Maar met die oorlog nu net begonnen, is het ook niet handig om ff naar Tel aviv te gaan voor een nummer?
Ook maak ik me veel zorgen om hem
Echt ik heb dit nog nooit gehad over een vreemde. Ik heb zitten neuzen op google en vond tussen de fotos van die zaak een foto van zijn gezicht (alleen de linkerkant). Dat bracht alles weer terug.

Wat zijn mijn opties om zijn gegevens te achterhalen?
- ik heb al een instagram aangemaakt met mijn naam (mijn naam is uniek en snel te vinden op instagram) hij wist mijn naam wel, maar na een week nog steeds geen vriendschapsverzoek van hem.

- ik mailde net het hotel waar wij zaten tegenover die brunchbar of ze me kunnen helpen en mijn nummer kunnen geven (is dat raar?)

- de brunchbar heeft geen eigen nummer maar wel een klantenservicenummer. Hoe groot is de kans dat ik hem via een algemeen klantenservicenummer ga vinden, terwijl die zaak vele vestigingen (wel met eigen nummers) in de stad zelf heeft?

- de brunchbar heeft een instagrampage met 60000 volgers. Hoe ga ik hem daar ooit tusse
vinden?

De manier waarop hij speciaal buiten ging zitten, zodat hij naar me kon kijken terwijl hij zijn sigaret aan het oproken was. Hij keek mij de hele tijd minutenlang diep in mij ogen aan, geen 1 keer keek hij weg. Alsof ik de enige op de wereld was, alsof ik heel waardevol was. Ook ik was zeker geintrigeerd in hem.

Toen ze mijn naam van de bestelling opriepen stond hij achter de kassa met mijn zakje ontzettend nerveus en vragend naar mijn gegevens. En ik was heel erg nerveus, maar met mij stomme kop niets uitgewisseld.

Nu met die oorlog gaat het voor mij heel lastig zijn om binnen korte termijn terug te gaan, speciaal voor hem. Zonder dat hij het weer.

Hebben jullie nog de gouden tip om zijn gegevens te achterhalen?
pi_210870742
Ik denk dat die mail best ok is, gewoon even afwachten.

Google mapsen werkt ook wel, eventueel op die pagina een berichtje achter laten? lijkt wel desperate maar goed.. :)

Succes iig !
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_210870809
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef Chandler het volgende:
Ik denk dat die mail best ok is, gewoon even afwachten.

Google mapsen werkt ook wel, eventueel op die pagina een berichtje achter laten? lijkt wel desperate maar goed.. :)

Succes iig !
Hoe groot is de kans dat hij dat gaat lezen?
pi_210870820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef iunik het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans dat hij dat gaat lezen?
De kans is nihil, maar mogelijk mensen die hem weer kennen en die kans is natuurlijk stukken groter! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_210870904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef Chandler het volgende:

[..]
De kans is nihil, maar mogelijk mensen die hem weer kennen en die kans is natuurlijk stukken groter! :Y
Ik wilde gewoon het liefst weer voor 3 daagjes even teruggaan, maar nu zitten ze in een oorlog en niet zomaar een oorlog maar gelijk alles erop en eraan en nog 100en raketten en doden. Hoe bizar is die timing. Het is geen gevechtje waarbij na 1 week alles wel bekoeld is. Of zal ik gewoon na een maand gaan, ook al is er een oorlog of is dat heel erg dom?
pi_210870939
Heen gaan is nu geen optie lijkt mij zo en mogelijk heeft hij nu wel belangrijkere dingen aan z'n hoofd..
Like trump...
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:38:29 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210872050
Beetje te laat
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210872662
Je komt wel heel geobsedeerd over, en niet op een gezonde manier.

Misschien verwacht je ook te veel, en wou hij gewoon een keer neuken, maar het feit dat jij al even terug wil reizen, verwacht jij kennelijk oud te worden met zo'n iemand.

Ga er maar gewoon vanuit dat het niks wordt, maar gelukkig zijn er nog een paar milliard mannen.
pi_210873870
Kruid verschoten vrees ik.
Hooguit dat de mail nog iets kan, maar betwijfel het. Die oorlog nu is ook foute moment.

Succes
Sterkte
pi_210876138
dit is een leermoment voor de volgende keer dat je iemand tegenkomt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210876926
Dan had het niet zo mogen zijn.

Te verlegen om je nummer te geven? En hij vroeg er ook nog naar!

Alsof je een briefje van 50 op de grond zag liggen en je spijt hebt dat je hem niet hebt opgeraapt, want je wilde eerlijk zijn.

Oke, hij vond je leuk en staarde heel opzichtig naar je.
Je ziet het als het idee dat jij de enige op de wereld ben. Op mij komt het juist creepy over dat hij de hele tijd aan het staren was.
Een beetje subtiel mag wel.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:01:14 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210900016
Gewoon die tent mailen met de vraag of ze hem met je in contact kunnen brengen.
pi_210917830
Heb je gekeken op Instagram of Facebook wie de posts van de brunchbar heeft geliket? Als hij een medewerker is, is er wel een kans dat hij hun posts soms liket. Als het goed is, kun je zien wie dit zijn en dan hun profielen bekijken.
Mja
pi_210931013
Jullie wonen in verschillende landen, met een gigantische afstand. Let it go...
pi_210931097
ts heeft zich zwanger laten prikken en gaat nu d’r centen proberen te halen :')
pi_210934625
Had gewoon toen nummers uitgewisseld. Je moet toeslaan als het moment daar is. When you have to shoot, shoot, don't talk!
pi_210973474
Heb overal zitten zoeken, enige wat ik vond was een foto waar alleen 1 kant van hem te zien is bij Google recensies. Ik weet zijn naam niet, ik weet niet of hij een Palestijn, Joods of Israeli is. Ik maak me ook wel zorgen of hij nog leeft (raar eigenlijk, ken hem verder niet eens).
Maar grote kans dat ik daar nooit meer achter ga komen. Ik wilde eigenlijk voor het einde van 2023 weer teruggaan voor een vakantie, maar door de oorlog daar kan ik niet binnen korte termijn teruggaan.
pi_210973551
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Dit of in een openbaar bericht. Of gewoon doorgaan met je leven.
pi_210973580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 23:18 schreef PS. het volgende:
Je komt wel heel geobsedeerd over, en niet op een gezonde manier.

Misschien verwacht je ook te veel, en wou hij gewoon een keer neuken, maar het feit dat jij al even terug wil reizen, verwacht jij kennelijk oud te worden met zo'n iemand.

Ga er maar gewoon vanuit dat het niks wordt, maar gelukkig zijn er nog een paar milliard mannen.
Ik ben benieuwd wat had kunnen zijn. Dat komt misschien wel geobsedeerd over.
Ja, er zijn een paar miljard mannen maar hoeveel daarvan maken indruk? Ja, waarom zou je er niet oud mee kunnen worden. Altijd van het positieve uitgaan toch.

Bovendien had ik aan mijn reisje dan extra een zonvakantie aangeplakt.

Ik weet heel goed het verschil tussen een man die even wil neuken en een man die oprecht geinteresseerd is en deze man was allesbehalve uit op even neuken.

[ Bericht 7% gewijzigd door iunik op 16-10-2023 18:21:14 ]
pi_210973588
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:

[..]
Dit of in een openbaar bericht. Of gewoon doorgaan met je leven.
Openbaar bericht bij google reviews?
pi_210973603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Die zaak heeft best veel vestigingen, maar die specifieke zaak in die straat in tel aviv heeft geen eigen mailadres of eigen telefoonnummer.
pi_210973613
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 22:12 schreef Raw85 het volgende:
ts heeft zich zwanger laten prikken en gaat nu d’r centen proberen te halen :')
Zwanger laten prikken? Wat bedoel je
pi_210973749
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:57 schreef iunik het volgende:

[..]
Openbaar bericht bij google reviews?
Op Instagram en dan dat cafe taggen o.i.d.?
pi_210973833
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 18:13 schreef Tegan het volgende:

[..]
Op Instagram en dan dat cafe taggen o.i.d.?
Hoe doe ik dat? Ik heb al gereageerd bij een opmerking op een bericht van dat cafe, maar op die insta page adverteren ze vooral over een locatie in Jeruzalem. En niet die van Tel Aviv.
  maandag 16 oktober 2023 @ 18:29:35 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210973906
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 17:59 schreef iunik het volgende:

[..]
Die zaak heeft best veel vestigingen, maar die specifieke zaak in die straat in tel aviv heeft geen eigen mailadres of eigen telefoonnummer.
Vragen wie de bedrijfsleider van die tent is en of ze je met hem in contact willen brengen.
pi_210973912
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Dan had het niet zo mogen zijn.

Te verlegen om je nummer te geven? En hij vroeg er ook nog naar!

Alsof je een briefje van 50 op de grond zag liggen en je spijt hebt dat je hem niet hebt opgeraapt, want je wilde eerlijk zijn.

Oke, hij vond je leuk en staarde heel opzichtig naar je.
Je ziet het als het idee dat jij de enige op de wereld ben. Op mij komt het juist creepy over dat hij de hele tijd aan het staren was.
Een beetje subtiel mag wel.
Creepy? Misschien wilde hij zo zijn interesse tonen.

Er waren nog 20 anderen tijdens de vakantie die heel erg opzichtig keken en mijn gegevens wilden. Zo ook bij mijn eerdere vakanties in andere landen. Zo ook in NL.

Maar specifiek deze man raakte mij ergens. Zijn manier van praten, houding. Zijn manier van kijken. Ik ben een gevoelige persoon en heb veel mensenkennis. Vanwege mijn werk spreek ik wekelijks veel mensen, ik ondersteun ze ook waardoor mijn mensenkennis alleen is toegenomen.

Iets aan die jongeman in Tel Aviv kan ik dus niet vergeten. Hij bleef netjes en zei nog in het Engels je bent heel erg mooi en wenste me een fijne dag. Of ik wil heel graag gewoon die vonk of liefde op het eerste gezicht

[ Bericht 1% gewijzigd door iunik op 16-10-2023 18:37:22 ]
pi_210974118
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 18:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vragen wie de bedrijfsleider van die tent is en of ze je met hem in contact willen brengen.
Zou zo een bedrijfsleider mij ermee willen helpen dan
  maandag 16 oktober 2023 @ 18:46:12 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210974127
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 18:44 schreef iunik het volgende:

[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen.
  maandag 16 oktober 2023 @ 19:51:35 #29
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210974912
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 18:44 schreef iunik het volgende:

[..]
Ik denk dat ze nu wel wat anders aan hun hoofd hebben :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210975480
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik denk dat ze nu wel wat anders aan hun hoofd hebben :')
Ja dat gaat gewoon echt niet gebeuren.
pi_210975499
Ik ga bij google reviews een berichtje achter laten en anders ergens in december weer terug voor een strandvakantie. Ik vind dit ook echt extreem van mezelf om helemaal daarvoor terug te reizen, maarja. Meer opties heb ik helaas niet.
pi_210975808
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef iunik het volgende:
Ik ga bij google reviews een berichtje achter laten en anders ergens in december weer terug voor een strandvakantie. Ik vind dit ook echt extreem van mezelf om helemaal daarvoor terug te reizen, maarja. Meer opties heb ik helaas niet.
Het lijkt wel alsof je er erg druk mee bent... kweet niet of dat wel heel goed is....
Like trump...
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:40:50 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210977214
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:28 schreef iunik het volgende:

[..]
Ja dat gaat gewoon echt niet gebeuren.
Tja, wil je nu contact met die gozer of niet?

Je bent nu smoezen aan het verzinnen om het toch maar niet daadwerkelijk te kunnen laten slagen.
pi_210977324
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je bent nu smoezen aan het verzinnen om het toch maar niet daadwerkelijk te kunnen laten slagen.
Hoe gaat die bedrijfsleider mij in contact kunnen brengen met die jongen? Door mijn nummer door te geven, zijn nummer door te geven? Het lijkt me niet dat diegene zich daarmee bezig gaat houden of denk jij van wel?

Ik ga morgen wel bellen naar het algemene nummer om te vragen of ze een nummer van die zaak hebben.
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:46:02 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210977331
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, dit gaat nooit lukken. Het leven is geen romantische film.

Zet het uit je hoofd TS. Installeer Toner als je van bil wil.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210977369
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef Chandler het volgende:

[..]
Het lijkt wel alsof je er erg druk mee bent... kweet niet of dat wel heel goed is....
Als die oorlog niet was gestart daar, had ik hier geen topic geopend maar was ik eind november terug gegaan. Nu kan dat allemaal waarschijnlijk niet. Hopelijk is het binnen een maand gewoon allemaal goed daar.
pi_210977406
quote:
19s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn, dit gaat nooit lukken. Het leven is geen romantische film.

Zet het uit je hoofd TS. Installeer Toner als je van bil wil.
Ik wil helemaal niet van bil :? Ik wil iemand ontmoeten die mij een bepaald gevoel heeft gegeven en waarmee ik misschien een toekomst heb.
Wat moet ik nou op tnder, daar zit niks op.
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:54:22 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210977504
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef iunik het volgende:

[..]
Hoe gaat die bedrijfsleider mij in contact kunnen brengen met die jongen? Door mijn nummer door te geven, zijn nummer door te geven? Het lijkt me niet dat diegene zich daarmee bezig gaat houden of denk jij van wel?
Nou die bedrijfsleider kent hem en kan hem vragen of hij contact met je wil. Het is nou ook niet of je de wereld van hem vraagt.

En of hij daaraan mee wil werken weet ik niet. Maar de kans is groot dat het gewoon een aardige en behulpzame persoon is die zoiets alleen maar leuk vind. Je bent nu aan het invullen dat dat niet zo zou zijn maar dat is nergens op gebaseerd.

Dus als die een beetje behulpzaam is heb je contact. Is dat niet het geval dan ben je nog even ver als je nu al bent.

Helemaal niets te verliezen dus door te vragen of ze je met hem in contact willen brengen.
  maandag 16 oktober 2023 @ 21:55:49 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210977534
quote:

[..]

Waarom zou dat nooit lukken?

Ik ben voor mijn hobby vaak bezig om via via met mensen in contact te komen. De meeste mensen zijn best behulpzaam.
pi_210977757
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom zou dat nooit lukken?

Ik ben voor mijn hobby vaak bezig om via via met mensen in contact te komen. De meeste mensen zijn best behulpzaam.
Ik waardeer het dat je me moed wil inspreken!

Ik hou dagelijks de ontwikkelingen in de gaten omtrent die regio. Ik keek weer net op ad met een sprankje hoop.

Maar mijn moed is weer als een baksteen in mijn schoenen gezakt, wat een ellende daar
.
Ik leef mee met alle onschuldige mensen (ik laat mijn politieke mening maar even terzijde), maar tegelijkertijd voel ik me ook erg egoistisch dat ik heel erg met een specifieke persoon bezig ben.
  maandag 16 oktober 2023 @ 22:08:30 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210977850
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef iunik het volgende:

[..]

Ik hou dagelijks de ontwikkelingen in de gaten omtrent die regio. Ik keek weer net op ad met een sprankje hoop.

Maar mijn moed is weer als een baksteen in mijn schoenen gezakt, wat een ellende daar
.
Ik leef mee met alle onschuldige mensen (ik laat mijn politieke mening maar even terzijde), maar tegelijkertijd voel ik me ook erg egoistisch dat ik heel erg met een specifieke persoon bezig ben.
Die ellende is vooral op de Gazastrook en is een eens in de paar jaar herhalend ritueel. Uiteindelijk gaat het leven gewoon verder.
pi_210977996
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef iunik het volgende:

[..]

.
Gewoon proberen en zo niet dan loslaten.
pi_210981168
quote:

[..]
Onzin, gewoon vol voor gaan
pi_210981212
Je staat 1-0 achter.
Hij vroeg je gegevens en jij gaf ze niet.

Kan twee dingen betekenen bij hem;
1. Stik maar, ik ga verder
2. Hij zit er hetzelfde bij als jou

De vraag is of de onzekerheid tussen optie 1, geen gesprek gevoerd (alleen heel beetje geflirt) genoeg is.
Of dat het flirten gewoon de charme is van die man. En hij dat nu bij wijze van weer met een ander doet.

Het siert je dat je voor jezelf op zoek wilt gaan naar antwoorden. Nu vanuit Nederland en in december er naar toe vliegen.

Maar waak ook voor jezelf. En realiseer dat het ook anders uit kan pakken dan jij hoopt. Dan is de klap wat minder hard
pi_210982330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:01 schreef Ponsai het volgende:
Je staat 1-0 achter.
Hij vroeg je gegevens en jij gaf ze niet.

Kan twee dingen betekenen bij hem;
1. Stik maar, ik ga verder
2. Hij zit er hetzelfde bij als jou

De vraag is of de onzekerheid tussen optie 1, geen gesprek gevoerd (alleen heel beetje geflirt) genoeg is.
Of dat het flirten gewoon de charme is van die man. En hij dat nu bij wijze van weer met een ander doet.

Het siert je dat je voor jezelf op zoek wilt gaan naar antwoorden. Nu vanuit Nederland en in december er naar toe vliegen.

Maar waak ook voor jezelf. En realiseer dat het ook anders uit kan pakken dan jij hoopt. Dan is de klap wat minder hard
Of 3. Hij doet dit gewoon bij elke gewillige vrouwelijke toerist die er leuk uit ziet, onder het mom van niet geschoten is zeker niet gespoten.
pi_210982861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Of 3. Hij doet dit gewoon bij elke gewillige vrouwelijke toerist die er leuk uit ziet, onder het mom van niet geschoten is zeker niet gespoten.
Deze kans is groot natuurlijk, maar je weet het nooit zeker. Iunik kan zeker haar best doen om te kijken of ze hem kan vinden en of er echt iets in zit.

Echter: ik denk dat hij op dit moment wel iets anders aan zijn hoofd heeft. En de kans dat zo'n jongen al een andere vrouw ontmoet heeft waardoor je geen kans meer hebt is ook aanwezig.

Toch zou ik het zeker proberen! Mocht je hem vinden dan zou ik het voorlopig wel bij alleen chatten/bellen houden. Probeer er eerst maar eens achter te komen hoe serieus het allemaal is. Denk niet dat jij gewoon een keer van bil wil gaan, en klaar.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:56:31 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210982890
We weten dus niet of hij verder contact wil dus op basis van wat je voor een ander invult kun je niet concluderen. Dus je moet hem proberen te contacten.

En als hij verder geen interesse meer heeft is dat een dag balen en dan verder. Veel beter dan in het ongewisse blijven wat er zou gebeuren als je het had geprobeerd.
pi_210982914
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef iunik het volgende:
Holy shit, freak!
pi_210983007
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:37 schreef iunik het volgende:

[..]
Ik wilde gewoon het liefst weer voor 3 daagjes even teruggaan, maar nu zitten ze in een oorlog en niet zomaar een oorlog maar gelijk alles erop en eraan en nog 100en raketten en doden. Hoe bizar is die timing. Het is geen gevechtje waarbij na 1 week alles wel bekoeld is. Of zal ik gewoon na een maand gaan, ook al is er een oorlog of is dat heel erg dom?
Ik zou nu gewoon gaan. Niks mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')