Hoe groot is de kans dat hij dat gaat lezen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef Chandler het volgende:
Ik denk dat die mail best ok is, gewoon even afwachten.
Google mapsen werkt ook wel, eventueel op die pagina een berichtje achter laten? lijkt wel desperate maar goed..
Succes iig !
De kans is nihil, maar mogelijk mensen die hem weer kennen en die kans is natuurlijk stukken groter!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef iunik het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat hij dat gaat lezen?
Ik wilde gewoon het liefst weer voor 3 daagjes even teruggaan, maar nu zitten ze in een oorlog en niet zomaar een oorlog maar gelijk alles erop en eraan en nog 100en raketten en doden. Hoe bizar is die timing. Het is geen gevechtje waarbij na 1 week alles wel bekoeld is. Of zal ik gewoon na een maand gaan, ook al is er een oorlog of is dat heel erg dom?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
De kans is nihil, maar mogelijk mensen die hem weer kennen en die kans is natuurlijk stukken groter!
Dit of in een openbaar bericht. Of gewoon doorgaan met je leven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon die tent mailen met de vraag of ze hem met je in contact kunnen brengen.
Ik ben benieuwd wat had kunnen zijn. Dat komt misschien wel geobsedeerd over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:18 schreef PS. het volgende:
Je komt wel heel geobsedeerd over, en niet op een gezonde manier.
Misschien verwacht je ook te veel, en wou hij gewoon een keer neuken, maar het feit dat jij al even terug wil reizen, verwacht jij kennelijk oud te worden met zo'n iemand.
Ga er maar gewoon vanuit dat het niks wordt, maar gelukkig zijn er nog een paar milliard mannen.
Openbaar bericht bij google reviews?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit of in een openbaar bericht. Of gewoon doorgaan met je leven.
Die zaak heeft best veel vestigingen, maar die specifieke zaak in die straat in tel aviv heeft geen eigen mailadres of eigen telefoonnummer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon die tent mailen met de vraag of ze hem met je in contact kunnen brengen.
Zwanger laten prikken? Wat bedoel jequote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:12 schreef Raw85 het volgende:
ts heeft zich zwanger laten prikken en gaat nu d’r centen proberen te halen
Op Instagram en dan dat cafe taggen o.i.d.?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:57 schreef iunik het volgende:
[..]
Openbaar bericht bij google reviews?
Hoe doe ik dat? Ik heb al gereageerd bij een opmerking op een bericht van dat cafe, maar op die insta page adverteren ze vooral over een locatie in Jeruzalem. En niet die van Tel Aviv.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op Instagram en dan dat cafe taggen o.i.d.?
Vragen wie de bedrijfsleider van die tent is en of ze je met hem in contact willen brengen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:59 schreef iunik het volgende:
[..]
Die zaak heeft best veel vestigingen, maar die specifieke zaak in die straat in tel aviv heeft geen eigen mailadres of eigen telefoonnummer.
Creepy? Misschien wilde hij zo zijn interesse tonen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Dan had het niet zo mogen zijn.
Te verlegen om je nummer te geven? En hij vroeg er ook nog naar!
Alsof je een briefje van 50 op de grond zag liggen en je spijt hebt dat je hem niet hebt opgeraapt, want je wilde eerlijk zijn.
Oke, hij vond je leuk en staarde heel opzichtig naar je.
Je ziet het als het idee dat jij de enige op de wereld ben. Op mij komt het juist creepy over dat hij de hele tijd aan het staren was.
Een beetje subtiel mag wel.
Zou zo een bedrijfsleider mij ermee willen helpen danquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vragen wie de bedrijfsleider van die tent is en of ze je met hem in contact willen brengen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:44 schreef iunik het volgende:
[..]
Zou zo een bedrijfsleider mij ermee willen helpen dan
Ik denk dat ze nu wel wat anders aan hun hoofd hebbenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:44 schreef iunik het volgende:
[..]
Zou zo een bedrijfsleider mij ermee willen helpen dan
Ja dat gaat gewoon echt niet gebeuren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu wel wat anders aan hun hoofd hebben
Het lijkt wel alsof je er erg druk mee bent... kweet niet of dat wel heel goed is....quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef iunik het volgende:
Ik ga bij google reviews een berichtje achter laten en anders ergens in december weer terug voor een strandvakantie. Ik vind dit ook echt extreem van mezelf om helemaal daarvoor terug te reizen, maarja. Meer opties heb ik helaas niet.
Tja, wil je nu contact met die gozer of niet?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:28 schreef iunik het volgende:
[..]
Ja dat gaat gewoon echt niet gebeuren.
Hoe gaat die bedrijfsleider mij in contact kunnen brengen met die jongen? Door mijn nummer door te geven, zijn nummer door te geven? Het lijkt me niet dat diegene zich daarmee bezig gaat houden of denk jij van wel?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, wil je nu contact met die gozer of niet?
Je bent nu smoezen aan het verzinnen om het toch maar niet daadwerkelijk te kunnen laten slagen.
Laten we eerlijk zijn, dit gaat nooit lukken. Het leven is geen romantische film.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, wil je nu contact met die gozer of niet?
Je bent nu smoezen aan het verzinnen om het toch maar niet daadwerkelijk te kunnen laten slagen.
Als die oorlog niet was gestart daar, had ik hier geen topic geopend maar was ik eind november terug gegaan. Nu kan dat allemaal waarschijnlijk niet. Hopelijk is het binnen een maand gewoon allemaal goed daar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je er erg druk mee bent... kweet niet of dat wel heel goed is....
Ik wil helemaal niet van bilquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, dit gaat nooit lukken. Het leven is geen romantische film.
Zet het uit je hoofd TS. Installeer Toner als je van bil wil.
Nou die bedrijfsleider kent hem en kan hem vragen of hij contact met je wil. Het is nou ook niet of je de wereld van hem vraagt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef iunik het volgende:
[..]
Hoe gaat die bedrijfsleider mij in contact kunnen brengen met die jongen? Door mijn nummer door te geven, zijn nummer door te geven? Het lijkt me niet dat diegene zich daarmee bezig gaat houden of denk jij van wel?
Waarom zou dat nooit lukken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, dit gaat nooit lukken. Het leven is geen romantische film.
Ik waardeer het dat je me moed wil inspreken!quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou dat nooit lukken?
Ik ben voor mijn hobby vaak bezig om via via met mensen in contact te komen. De meeste mensen zijn best behulpzaam.
Die ellende is vooral op de Gazastrook en is een eens in de paar jaar herhalend ritueel. Uiteindelijk gaat het leven gewoon verder.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef iunik het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je me moed wil inspreken!
Ik hou dagelijks de ontwikkelingen in de gaten omtrent die regio. Ik keek weer net op ad met een sprankje hoop.
Maar mijn moed is weer als een baksteen in mijn schoenen gezakt, wat een ellende daar
.
Ik leef mee met alle onschuldige mensen (ik laat mijn politieke mening maar even terzijde), maar tegelijkertijd voel ik me ook erg egoistisch dat ik heel erg met een specifieke persoon bezig ben.
Gewoon proberen en zo niet dan loslaten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef iunik het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je me moed wil inspreken!
Ik hou dagelijks de ontwikkelingen in de gaten omtrent die regio. Ik keek weer net op ad met een sprankje hoop.
Maar mijn moed is weer als een baksteen in mijn schoenen gezakt, wat een ellende daar
.
Ik leef mee met alle onschuldige mensen (ik laat mijn politieke mening maar even terzijde), maar tegelijkertijd voel ik me ook erg egoistisch dat ik heel erg met een specifieke persoon bezig ben.
Onzin, gewoon vol voor gaanquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of 3. Hij doet dit gewoon bij elke gewillige vrouwelijke toerist die er leuk uit ziet, onder het mom van niet geschoten is zeker niet gespoten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:01 schreef Ponsai het volgende:
Je staat 1-0 achter.
Hij vroeg je gegevens en jij gaf ze niet.
Kan twee dingen betekenen bij hem;
1. Stik maar, ik ga verder
2. Hij zit er hetzelfde bij als jou
De vraag is of de onzekerheid tussen optie 1, geen gesprek gevoerd (alleen heel beetje geflirt) genoeg is.
Of dat het flirten gewoon de charme is van die man. En hij dat nu bij wijze van weer met een ander doet.
Het siert je dat je voor jezelf op zoek wilt gaan naar antwoorden. Nu vanuit Nederland en in december er naar toe vliegen.
Maar waak ook voor jezelf. En realiseer dat het ook anders uit kan pakken dan jij hoopt. Dan is de klap wat minder hard
Deze kans is groot natuurlijk, maar je weet het nooit zeker. Iunik kan zeker haar best doen om te kijken of ze hem kan vinden en of er echt iets in zit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of 3. Hij doet dit gewoon bij elke gewillige vrouwelijke toerist die er leuk uit ziet, onder het mom van niet geschoten is zeker niet gespoten.
Holy shit, freak!quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef iunik het volgende:
Ik ga bij google reviews een berichtje achter laten en anders ergens in december weer terug voor een strandvakantie. Ik vind dit ook echt extreem van mezelf om helemaal daarvoor terug te reizen, maarja. Meer opties heb ik helaas niet.
Ik zou nu gewoon gaan. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:37 schreef iunik het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon het liefst weer voor 3 daagjes even teruggaan, maar nu zitten ze in een oorlog en niet zomaar een oorlog maar gelijk alles erop en eraan en nog 100en raketten en doden. Hoe bizar is die timing. Het is geen gevechtje waarbij na 1 week alles wel bekoeld is. Of zal ik gewoon na een maand gaan, ook al is er een oorlog of is dat heel erg dom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |