Goedenavond allen.
Ik zit met een vervelend probleem, 1 week geleden was ik met een vriendin op vakantie in Tel Aviv. Ik kwam in een brunchbar een leuke jongen tegen die daar werkt.
Het is nu een week geleden en ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd.
Hij keek veel naar me en vroeg ook mijn nummer. Er was iets in zijn blik wat ik niet kan vergeten. Toch was ik te verlegen om mijn nummer te geven en heb ik niets gegeven. Nu heb ik erg veel spijt. Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd.
Ik dacht na en dacht na en kwam op iets geniaals. Ik wilde eigenlijk casual over 4 weken terug gaan om toch wel nummers uit te wisselen. Mijn plan was om toevallig binnen te lopen zonder dat het gepland overkwam. Echt zo gek normaal niet??!! Maar met die oorlog nu net begonnen, is het ook niet handig om ff naar Tel aviv te gaan voor een nummer?
Ook maak ik me veel zorgen om hem
Echt ik heb dit nog nooit gehad over een vreemde. Ik heb zitten neuzen op google en vond tussen de fotos van die zaak een foto van zijn gezicht (alleen de linkerkant). Dat bracht alles weer terug.
Wat zijn mijn opties om zijn gegevens te achterhalen?
- ik heb al een instagram aangemaakt met mijn naam (mijn naam is uniek en snel te vinden op instagram) hij wist mijn naam wel, maar na een week nog steeds geen vriendschapsverzoek van hem.
- ik mailde net het hotel waar wij zaten tegenover die brunchbar of ze me kunnen helpen en mijn nummer kunnen geven (is dat raar?)
- de brunchbar heeft geen eigen nummer maar wel een klantenservicenummer. Hoe groot is de kans dat ik hem via een algemeen klantenservicenummer ga vinden, terwijl die zaak vele vestigingen (wel met eigen nummers) in de stad zelf heeft?
- de brunchbar heeft een instagrampage met 60000 volgers. Hoe ga ik hem daar ooit tusse
vinden?
De manier waarop hij speciaal buiten ging zitten, zodat hij naar me kon kijken terwijl hij zijn sigaret aan het oproken was. Hij keek mij de hele tijd minutenlang diep in mij ogen aan, geen 1 keer keek hij weg. Alsof ik de enige op de wereld was, alsof ik heel waardevol was. Ook ik was zeker geintrigeerd in hem.
Toen ze mijn naam van de bestelling opriepen stond hij achter de kassa met mijn zakje ontzettend nerveus en vragend naar mijn gegevens. En ik was heel erg nerveus, maar met mij stomme kop niets uitgewisseld.
Nu met die oorlog gaat het voor mij heel lastig zijn om binnen korte termijn terug te gaan, speciaal voor hem. Zonder dat hij het weer.
Hebben jullie nog de gouden tip om zijn gegevens te achterhalen?