Sfancta is mijn buurman, ik heb zijn koelkast gerepareerdquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Waarom expose je @:Naardegallemiezen zo?
VUUUURRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Waarom expose je @:Naardegallemiezen zo?
Alsof ONZ veel beter isquote:
Je vergeet dtsquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Alsof ONZ veel beter is
hoeveel actieve topics had je vandaag 10?
Leuke speelplaats voor pieterdegallier en kluun, verder is daar geen zak meer te beleven
Schimmelkaas kan erg lekker zijn.quote:
Je moet ook nadenken met je hersenen in plaats van met je slurf.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:57 schreef koelkastmonteur het volgende:
Hierbij ben ik via Badoo op een seksdate beland, ik ben naar haar gegaan, nadat ze haar broekje naar beneden had gedaan zag ik schimmel.
Haar kutje zag er zo strak uit en was ook strak, ik heb me lul er toch ingestopt. Ze is bijna 4 keer spuitend klaargekomen.
We wouden toen we een relatie kregen een kind baren.
Naar de vierder bevalling is haar kutje wel vrij groot geworden. dat komt door die bevallingen, mijn lul van 24 centimeter is eigenlijk te klein geworden. Dus ik had hem in haar kontje gestopt.
Klacht: door de seks nu schimmel en poep aan mijn lul
Bonusklacht: de vagina van mijn vrouw is uitgerekt
Antiklacht: ik heb tenminste seks, ik denk 98% van fok niet.
Viesmadquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Alsof ONZ veel beter is
hoeveel actieve topics had je vandaag 10?
Leuke speelplaats voor pieterdegallier en kluun, verder is daar geen zak meer te beleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |