Maar er komen nog zoveel goede albums uitquote:Op donderdag 14 september 2023 21:18 schreef Modus het volgende:
Het feit dat ik moeite heb met bijdragen voor dit topic vinden, zegt dat ik weinig muziek van na 2000 heb/luister. Niet helemaal niks maar niet veel.
Ik weet niet waar te beginnen, zo veel idd. Veel dingen die "in" zijn trek ik ook niet zo. Amon Amarth, Avenged, Gojira, Animals As Leaders, al die metalcore/screamcore of hoe heet het allemaal.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:08 schreef Managarm het volgende:
[..]
Maar er komen nog zoveel goede albums uit. Ik ken het gevoel hoor, soms luister ik een tijd helemaal niets nieuws. Ik denk dat het komt omdat er teveel uit komt, het bijhouden begint dan vermoeiend te worden.
Amon Amarth vind ik dan wel erg goed. Core, nu-metal vind ik niets.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet waar te beginnen, zo veel idd. Veel dingen die "in" zijn trek ik ook niet zo. Amon Amarth, Avenged, Gojira, Animals As Leaders, al die metalcore/screamcore of hoe heet het allemaal.
En de oldies is ook allemaal meer van hetzelfde. Anthrax, DA, Testament, Megadeth, allerleipower metal.
Metallica had ook gewoon in '91 moeten stoppen.
Kom maar op.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik kan je mijn youtube music playlist DM-en, staat veel zut in, ben je even zoet.. 2280 nummers.
Toch zeker al een 100-125 nrs verder en nog weinig gehoord waarvan ik dacht 'dit moet ik vaker horen'quote:
1998 zegt deze website trouwens.quote:
Hahaha, misschien ben je gewoon te kritisch.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Toch zeker al een 100-125 nrs verder en nog weinig gehoord waarvan ik dacht 'dit moet ik vaker horen'
Noujah heb de cd zelf mee afgemixed, was toch echt na 2000 volgens mij hoorquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:27 schreef Managarm het volgende:
[..]
1998 zegt deze website trouwens.
https://www.metal-archive(...)mbol_of_Triumph/2037
Satan Klaas is nieuwer, die is echt fantastisch.
Vaag, elke website zegt 1998.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Noujah heb de cd zelf mee afgemixed, was toch echt na 2000 volgens mij hoor
Hahaha, mijn cd's staan nog in de opslag. Ik dacht dat ik hem had, ooit een keer bij een concert in Dordrecht gekocht.quote:Op zondag 17 september 2023 06:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Noujah die weten het beter. Mijn geheugen zal wel kapot zijn
Ik moet ook zoeken, na 10 maanden terug verhuisd nog geen cd gezien. Nog maar 38 dozen te gaan in de garage.quote:Op zondag 17 september 2023 06:19 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hahaha, mijn cd's staan nog in de opslag. Ik dacht dat ik hem had, ooit een keer bij een concert in Dordrecht gekocht.
Cd's zijn maar een paar dozen gelukkig. Die zijn niet zo groot. Boeken daarentegen zijn een doos of 60.quote:Op zondag 17 september 2023 06:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik moet ook zoeken, na 8 maanden verhuisd nog geen cd gezien. Nog maar 38 dozen te gaan in de garage.
Van de 131 dozen die we hadden het laatse restant. Veel troep verzameld de afgelopen 30 jaarquote:Op zondag 17 september 2023 06:27 schreef Managarm het volgende:
[..]
Cd's zijn maar een paar dozen gelukkig. Die zijn niet zo groot. Boeken daarentegen zijn een doos of 60.
Nieuw album van Primordial binnenkort lees ik nu?quote:
Ja, die band is best ondergewaardeerd.quote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Nieuw album van Primordial binnenkort lees ik nu?
Boh. Genieten.
Luister zelf laatste maanden veel Rotting Christ. Jarenlang links laten liggen. Ten onrechte. Perfecte combi van black/dark met inheemse, etnische klanken.![]()
En deze cover is echt zo subliem:
Thanks, deze bands kende ik nog niet. Ik luister en "volg" vooral de bands die ik in de jaren 90-00 leerde kennen en volg de scene niet meer zo, maar nieuwe muziek is altijd leuk. Vooral benieuwd naar die Nederlandse band. Atmosferische black/death/dark, kom maar op.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:32 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, die band is best ondergewaardeerd.
Dit valt in hetzelfde straatje:
Ik volg de scene ook niet meer echt, ik kijk meer bij vergelijkbare bands op Youtube Music.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks, deze bands kende ik nog niet. Ik luister en "volg" vooral de bands die ik in de jaren 90-00 leerde kennen en volg de scene niet meer zo, maar nieuwe muziek is altijd leuk. Vooral benieuwd naar die Nederlandse band. Atmosferische black/death/dark, kom maar op.![]()
Rotting Christ is inderdaad wel wat ondergewaardeerd misschien, bij mij althans. Al zijn ze wel veel atmosferischer muziek gaan maken denk ik, ten opzichte van vroeger (?). Toen vond ik ze wat rechtlijnig en vond ik mede-Grieken Septic Flesh (nu Septicflesh) veel leuker. Zoals deze:
Die cleane zang er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |