Nobody's Everybody's wife.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:14 schreef FoieGras het volgende:
Anouk met 16 kinderen bij 20 verschillende vaders, ik ben benieuwd welke stoornissen die kinderen niet hebben
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wist niet dat de Coentunnel kon bloeden.
Ken je het verschil tussen de Erasmusbrug en Anouk ? De Erasmusbrug beweegt wel als je er overheen gaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wist niet dat de Coentunnel kon bloeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
En het hypocriete is dat als je haar shockt het een mi-mi-mi-mi-mi wijf is. Neem Zwarte Piet bijvoorbeeld. Gaat ze HE-LE-MAAL lijp op.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
Ik ben het niet oneens met haar, maar dat maakt haar niet minder een viswijf.
Je kunt de discussie ook op een heel andere manier voeren, maar zij moet zo nodig shocken.
Maar goed, dat soort pica's kan ze nog maar een paar jaar maken, dus geniet er van zolang het kan, mensen!
Ja daar laat ze zich door palen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En het hypocriete is dat als je haar shockt het een mi-mi-mi-mi-mi wijf is. Neem Zwarte Piet bijvoorbeeld. Gaat ze HE-LE-MAAL lijp op.
quote:
kudo's voor dit lofliedquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef cabe0002 het volgende:
Ewoah jullie weten mijn naam
Anouk houd van fruit, want ze eet mijn banaan
Elke avond staat ze met dr tietjes tegen de raam
Ze heeft het zelfs een keer met een ezel gedaan
Shitttttt
Ze brengt doekoes in het het laatje
Topkwaliteit, de beste hoer van het straatje
Soms komt er bloed uit haar gaatje
Dan geef ik haar een klap, want ze moet zich gedragen
Doe een haiku! Doe een haiku!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef cabe0002 het volgende:
Shitttttt
Welke fresku jam is dit?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef cabe0002 het volgende:
Shitttttt
Gino Pietermaai met Killer Kamal in 101barzquote:
Interesseert me geen ene fuck. Wel lief dat je het meldt.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:51 schreef Chandler het volgende:
Ik ben het niet vaak met je eens Tong
Anouk heeft nooit gedeugd.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:48 schreef Cruzinats het volgende:
Ik kan altijd wel genieten van antieke BN'ers die voorheen altijd deugden maar inmiddels ingehaald zijn door de tijd.
Dit dus. Gekken zijn het.quote:
Niet trans zijnquote:
Alles voor een wit voetje bij het volk dat haar partnerkeuze en kroost uitkotst kennelijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:00 schreef matigeuser het volgende:
Ze heeft wel lekker even de woke linkse deugers getrolled. Waarvoor hulde.
Wat is er precies fascistisch aan vinden dat je niet vijandig moet gaan doen naar transgenders?quote:Op zondag 11 februari 2024 12:51 schreef Cruzinats het volgende:
De progressieven van vandaag zijn de fascisten van morgen.
JK Rowling was in een ver verleden ooit ook heel progressief.
Anouk alweeeeeeer volgeblaft!quote:Op zondag 11 februari 2024 07:38 schreef Cockwhale het volgende:
38 kinderen en nog steeds je baarmoeder laten zitten
quote:Op woensdag 6 januari 2016 @ 16:48 schreef Refragmental het volgende:
Iemand moet haar eens vertellen dat haar vagina geen clownswagen is waar je maar mensen uit blijft trekken.
Overgewaardeerde troll.
Was dit niet die meid die 6 kinderen van 4 verschillende mannen heeft geworpen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
Zo kennen we de pseudo diva weer. Wat een walgelijk kutwijf is het toch......Welke discussie dom wicht ? Je zoekt aandacht met een xenofobische belediging. Daarna discussieer je niet. Pleur definitief op nobody's wijf.
[ afbeelding ]
'Anouk is klaar met de discussie die vrijdag op gang kwam door haar bericht over transvrouwen. „Vandaag gaan we verder”, schrijft de zangeres op haar Threads-account.'
De 48-jarige Anouk deelde vrijdag een foto op Threads van haar ongesteldheid. „Je pipi eraf hakken, maakt je geen vrouw. Maar dit wel. Word ik nu gecanceld?” schreef ze daarbij. Anouk kon op veel kritiek rekenen, ook van bekende Nederlanders als Tim Hofman, Davina Michelle en Claudia de Breij.
„Iedereen die je verliest door feiten uit te spreken is geen verlies. Het is een richting”, schrijft de zangeres nu. „Vandaag gaan we verder. Geen haat, alleen liefde. Voor iedereen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ndaag-gaan-we-verder
Voor iedereen.Je zou er spontaan ongesteld van worre.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |