Nobody's Everybody's wife.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:14 schreef FoieGras het volgende:
Anouk met 16 kinderen bij 20 verschillende vaders, ik ben benieuwd welke stoornissen die kinderen niet hebben
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wist niet dat de Coentunnel kon bloeden.
Ken je het verschil tussen de Erasmusbrug en Anouk ? De Erasmusbrug beweegt wel als je er overheen gaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wist niet dat de Coentunnel kon bloeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
En het hypocriete is dat als je haar shockt het een mi-mi-mi-mi-mi wijf is. Neem Zwarte Piet bijvoorbeeld. Gaat ze HE-LE-MAAL lijp op.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
Ik ben het niet oneens met haar, maar dat maakt haar niet minder een viswijf.
Je kunt de discussie ook op een heel andere manier voeren, maar zij moet zo nodig shocken.
Maar goed, dat soort pica's kan ze nog maar een paar jaar maken, dus geniet er van zolang het kan, mensen!
Ja daar laat ze zich door palen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En het hypocriete is dat als je haar shockt het een mi-mi-mi-mi-mi wijf is. Neem Zwarte Piet bijvoorbeeld. Gaat ze HE-LE-MAAL lijp op.
quote:
kudo's voor dit lofliedquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef cabe0002 het volgende:
Ewoah jullie weten mijn naam
Anouk houd van fruit, want ze eet mijn banaan
Elke avond staat ze met dr tietjes tegen de raam
Ze heeft het zelfs een keer met een ezel gedaan
Shitttttt
Ze brengt doekoes in het het laatje
Topkwaliteit, de beste hoer van het straatje
Soms komt er bloed uit haar gaatje
Dan geef ik haar een klap, want ze moet zich gedragen
Doe een haiku! Doe een haiku!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef cabe0002 het volgende:
Shitttttt
Welke fresku jam is dit?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef cabe0002 het volgende:
Shitttttt
Gino Pietermaai met Killer Kamal in 101barzquote:
Interesseert me geen ene fuck. Wel lief dat je het meldt.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:51 schreef Chandler het volgende:
Ik ben het niet vaak met je eens Tong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |