Jawel, en de vrouwen die bezig blijven op die apps hebben wellicht wel de conclusie getrokken dat de kwaliteit van de mannen daarop om te huilen is, maar ze hebben geen alternatieven, dus blijven ze er op en dan flink afgeven op die mannen, want ja, je moet wel uiting kunnen geven aan die frustratie.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik geloof helemaal niet dat jij klaar bent met datingapps. Volgens mij zit je er gewoon dagelijks op en ook nog eens op meerdere tegelijk.
Ik heb ze wel, maar swipe niet meer. Verloren energie. Zag alleen iets op Threads over de standaard appvent.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, en de vrouwen die bezig blijven op die apps hebben wellicht wel de conclusie getrokken dat de kwaliteit van de mannen daarop om te huilen is, maar ze hebben geen alternatieven, dus blijven ze er op en dan flink afgeven op die mannen, want ja, je moet wel uiting kunnen geven aan die frustratie.
Ik krijg geen DMs.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ah TS loopt weer eens wanhopig te vissen naar dm's. Trap er niet in
De standaard appvrouwquote:Op woensdag 5 november 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
Zag alleen iets op Threads over de standaard appvent.
Ben benieuwd wat de tegenhanger is
Godver, deze stond nog niet in mijn red flag lijstje.quote:
En ik zeg het.quote:
Vind het zo'n suffe hobby. Heb dan nog liever een vogelspotter oid.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Godver, deze stond nog niet in mijn red flag lijstje.
In de OP staan overigens geen onwaarheden. Mannen op datingapps
Gelukkig te jong voor mij dus zie die niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens zijn de mannen van middelbare leeftijd mid-30's niet per se het ergst hoor.
De gemiddelde knuppel van 21-25 op datingapps... soms nog een directe verwijzing naar Tate in de bio
Vogelspotters zijn vaak leuke mensen. Ik heb het maar 1x gedaan, maar toen waren het alleen maar vrouwen. Jammer dat er niet meer mannen zo'n hobby hebben.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vind het zo'n suffe hobby. Heb dan nog liever een vogelspotter oid.
5 jaar geleden hadden ze allemaal ook planten naar dat is niet meer in denk ik.
Had er wel een paar die idolaat waren van Peterson.😂quote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens zijn de mannen van middelbare leeftijd mid-30's niet per se het ergst hoor.
De gemiddelde knuppel van 21-25 op datingapps... soms nog een directe verwijzing naar Tate in de bio
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Had er wel een paar die idolaat waren van Peterson.😂
Ik zocht altijd op 20-25, want hoefde niet iemand met veel meer levenservaring, maar toen toch een 27-jarige aan de haak. Ze noemt zichzelf nu cougar omdat ze 2 jaar ouder isquote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Gelukkig te jong voor mij dus zie die niet.
Zit jij ook op Bumble?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zocht altijd op 20-25, want hoefde niet iemand met veel meer levenservaring, maar toen toch een 27-jarige aan de haak. Ze noemt zichzelf nu cougar omdat ze 2 jaar ouder is
Niet meer natuurlijk, dus je kan mij niet meer aan de haak slaanquote:
Daarom vroeg ik het nietquote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet meer natuurlijk, dus je kan mij niet meer aan de haak slaan
Ik zou ook terugkrabbelen als het toetje toch al uit zicht wasquote:
Gewoon even kijken wat voor een types daarop zitten maar ik doe mijn eigen onderzoek welquote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zou ook terugkrabbelen als het toetje toch al uit zicht was
Ik heb nu een paar criteria:quote:Op woensdag 5 november 2025 10:34 schreef RM-rf het volgende:
Probleem met Dating apps is natuurlijk dat mensen die vooral _niet_ geschikt zijn voor het dating-leven en/of een stabiele relatie op te bouwen, relatief lang op dating-apps actief blijven...
Mensen die erg geschikt zijn om een stabiele relatie te hebben, hebben een grote kans erg snel er weer in-actief te worden.
De kans dat je zulke mensen treft die je eigenlijk _niet_ wilt daten, is relatief groot op dating-sites en het draait vooral ook op je eigen capaciteit om mensen relatief goed en efficient te 'selecteren''.
ik heb bij TS de indruk dat ze niet doorheeft dat haar eigen selectie-criteria haar eerder benadelen.. en ze juist zelf ook zich fixeert op mensen die de neiging hebben erg lang op datings-sites actief te zijn.... anderszijds behoort ze zelf vermoedelijk ook al tot die groep.
Tip aan TS, richt je gewoon eens op Mannen met een Vis in hun profiel-foto:
Bekijk deze YouTube-video
Nee, je bent lang actief omdat je teveel noten op je zang hebt voor de mogelijkheden die je hebt dus het lukt niet dus 'moet' je wel actief blijven.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:22 schreef Ansa het volgende:
Ik ben lang actief omdat het nooit meer tot dates komt. Zodra een vent ook maar zegt dat monogamie optioneel is ben ik weg.
Wat weet jij dat goed! Gelukkig bepaal jij mijn waarde. Wat moest ik anfers!quote:Op woensdag 5 november 2025 11:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je bent lang actief omdat je teveel noten op je zang hebt voor de mogelijkheden die je hebt dus het lukt niet dus 'moet' je wel actief blijven.
Of niet natuurlijk, en gewoon accepteren dat je aan jezelf moet werken voor je gaat daten maar dat bevalt je niet dus dat gaat 'm niet worden.
Deze man is geen 10/10.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:26 schreef MooieTop6 het volgende:
TS is één van de redenen dat dating apps nooit echt werken.
Een 2/10 vrouw die denkt recht te hebben op een 10/10 man.
Nee, die bepaal ik niet, die bepaald de dating pool en die vind het jou schijnbaar niet echt waard boven andere opties die ze hebben, getuige het feit dat jij nog steeds niet van straat bent. Maar dat onder ogen zien is wat lastig, dat snap ik, dus dan maar afgeven op allemaal die stoute meneren die het állemaal fout doen, aldus Ansa die niet voor elkaar krijgt om een vent vast te houden.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wat weet jij dat goed! Gelukkig bepaal jij mijn waarde. Wat moest ik anfers!
en?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar criteria:
-Monogaam
-Geen jonge kinderen
-Hbo+
-Geen narcistisch profiel
Dat zijn echt de hardcore eisen.
Daarnaast liever niet kaal/bril/baard.
Kijkend naar wat jij hier dagelijks blaat is jouw advies er niet een om serieus te nemen.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, die bepaal ik niet, die bepaald de dating pool en die vind het jou schijnbaar niet echt waard boven andere opties die ze hebben, getuige het feit dat jij nog steeds niet van straat bent. Maar dat onder ogen zien is wat lastig, dat snap ik, dus dan maar afgeven op allemaal die stoute meneren die het állemaal fout doen, aldus Ansa die niet voor elkaar krijgt om een vent vast te houden.
Wat is succes? Ik heb dagelijks matches en dagelijks unmatch ik ze ook weer.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en?
hoe succesvol ben je met jouw 'criteria' ?
Je eigen leeftijd.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:10 schreef Aberkullie het volgende:
Welke leeftijd moet ik nou invoeren @:Ansa want als ik tot 45 doe zijn ze dus eigenlijk 52 en dat zit wel tegen mijn grens aan
Dat mag jij aangeven... vind je dat zelf een 'succes'?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:21 schreef Ansa het volgende:
Wat is succes? Ik heb dagelijks matches en dagelijks unmatch ik ze ook weer.
Behalve dan dat ik wél een relatie kan onderhouden. Nu jij nog.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Kijkend naar wat jij hier dagelijks blaat is jouw advies er niet een om serieus te nemen.
Ik heb tot mijn 33e relaties gehad.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik wél een relatie kan onderhouden. Nu jij nog.
Iig filter ik de 99% die toxic is snel.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat mag jij aangeven... vind je dat zelf een 'succes'?
is dat je definitie van 'succes'?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iig filter ik de 99% die toxic is snel.
+-3 a 4 jaar.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En hoelang duurden die relaties meestal?
Of er is gewoon een hele slechte oogst. Net als dat 99% van mannen redpilled is op apps.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is dat je definitie van 'succes'?
als ik een sorteermachine ontwikkel die rotte appels eruit moet halen, zou ik 'succes' vooral definieren op basis van de vraag of alle appels die door de selectie heenkomen aantoonbaar _niet_ rot zijn.
Claimen dat de machine een succes moet zijn, omdat 99% van de appels eruit gegooid worden (zonder enige zekerheid of ze nu daadwerkelijk rot waren of niet) heb je weinig aan, zeker als je vervolgens claimt dat wat je overhoud evengoed een rotte appel blijkt te zijn.
Wat een leuk metafoor.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als ik een sorteermachine ontwikkel die rotte appels eruit moet halen, zou ik 'succes' vooral definieren op basis van de vraag of alle appels die door de selectie heenkomen aantoonbaar _niet_ rot zijn.
Claimen dat de machine een succes moet zijn, omdat 99% van de appels eruit gegooid worden (zonder enige zekerheid of ze nu daadwerkelijk rot waren of niet) heb je weinig aan, zeker als je vervolgens claimt dat wat je overhoud evengoed een rotte appel blijkt te zijn.
Dat is nog wel een van de mooiste dingen hier aan. Gewoon stellen dat 99% van de mannen troep is en die gaan er dus uit, om vervolgens de resterende 1% uiteindelijk ook af te serveren, en dan vervolgens roepen dat de mannen het probleem zijn, maar vooral niét de sorteermachine.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Iedereen die multidate is troep.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is nog wel een van de mooiste dingen hier aan. Gewoon stellen dat 99% van de mannen troep is en die gaan er dus uit, om vervolgens de resterende 1% uiteindelijk ook af te serveren, en dan vervolgens roepen dat de mannen het probleem zijn, maar vooral niét de sorteermachine.
Iedereen die issues per definitie buiten zichzelf legt ook.quote:
Jij dus.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iedereen die issues per definitie buiten zichzelf legt ook.
Dat weet je dus helemaal niet als je per definitie 99% van de mannen eruit gooit (en volgens eigen zeggen alsnog vooral met mannen overblijft die je eigen aanspreuk niet vervullen).quote:Op woensdag 5 november 2025 13:06 schreef Ansa het volgende:
[..]
Of er is gewoon een hele slechte oogst. Net als dat 99% van mannen redpilled is op apps.
Jij valt natuurlijk wél enorm op Mannen met Zelf-gevangen Vissen in hun profielfoto ... (begrijpelijk wel, als ik een vrouw zou zijn, zou ik ook een relatie willen met een man die op een datingsite minimaal een foto van zichzelf met een net gevangen Vis gepost zou hebben)quote:Op woensdag 5 november 2025 14:24 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb voor onderzoeksdoeleinden even de app gedownload en in ts' leeftijdscategorie gezocht (laat die toevallig overeenkomen met die van mij) en ik kan zeggen dat de klacht niet gegrond is en deze dus verworpen kan worden.
Graag gedaan allemaal.
Iemand die moreel goed is zal uit zichzelf niet multidaten. Dat heeft niks met die vrouw te maken. Hij doet het niet uit principe.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat weet je dus helemaal niet als je per definitie 99% van de mannen eruit gooit (en volgens eigen zeggen alsnog vooral met mannen overblijft die je eigen aanspreuk niet vervullen).
Laten we wel zijn... een van de grond-problemen is dat je claimt domweg te 'vragen' of mannen je geheel trouw willen zijn, liefst heel erg vroeg in het kennen-leren... en je lijkt te denken dat dat een héél goede selectie-methode is, omdat je immers "gevraagd hebt of die mannen je volledig trouw gaan zijn".
Punt is dat juist iemand die zelf van karakter an sich heel trouw is, vermoedelijk niet iedere persoon die hij nét heeft leren kennen op een datingplatform eeuwige trouw gaat beloven.... Terwijl iemand die dat wél héél makkelijk doet, vermoedelijk vooral gemakzuchtig alles bevestigd, wat hij denkt dat de ander _wil_ horen, ook als dat verder een leugentje is.
Misschien is @Masberum iets voor jou, gezellig 2 narcisten bij elkaarquote:
Hou op hoorquote:Op woensdag 5 november 2025 14:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jij valt natuurlijk wél enorm op Mannen met Zelf-gevangen Vissen in hun profielfoto ... (begrijpelijk wel, als ik een vrouw zou zijn, zou ik ook een relatie willen met een man die op een datingsite minimaal een foto van zichzelf met een net gevangen Vis gepost zou hebben)
[ afbeelding ]
Iemand vragen iets te vertellen over een thema waar je zelf heel sterke morele afwegingen hebt (en de neiging hebt dat zelf ook heel snel duidelijk te maken), geeft je geen enkele zekerheid of dat ook is wat hij/zij zo vind; het geeft vooral aan in welke mate mensen een antwoord geven dat jou 'pleased', of ze jou kunnen vertellen wat je graag wil horen...quote:Op woensdag 5 november 2025 14:29 schreef Ansa het volgende:
Iemand die moreel goed is zal uit zichzelf niet multidaten. Dat heeft niks met die vrouw te maken. Hij doet het niet uit principe.
Dat is waarom ik vraag hoe ze monogamie zien. Reageren ze zoals jij, dan vinden ze dus dat monogamie verdiend moet worden.
De meeste geven geen pleasende antwoorden maar reageren spottend. De pleasende mannen doen dat incongruent aan hun acties.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Iemand vragen iets te vertellen over een thema waar je zelf heel sterke morele afwegingen hebt (en de neiging hebt dat zelf ook heel snel duidelijk te maken), geeft je geen enkele zekerheid of dat ook is wat hij/zij zo vind; het geeft vooral aan in welke mate mensen een antwoord geven dat jou 'pleased', of ze jou kunnen vertellen wat je graag wil horen...
zeker op datingsites is dat gewoon een heel verkeerd selectie-criterium... omdat het juist ertoe leid dat je vooral jezelf meer gematched voelt met mensen die jou 'pleasende' antwoorden geven, die echter niet noodzakelijk ook weergeven hoe ze zelf over iets denken.
Het is wel een probleem dat vooral voortkomt bij mensen die zich ergens binnen het autisme-spectrum bevinden... die vaak een heel rechtlijnige en direkte denkwijze zelf hebben en dat denken ook toe te kunnen passen op sociale interactie.
Is dit niet wat tegenstrijdig? Heel veel vrouwen zijn klaar met datingapps maar een man kan blijkbaar met vijf tegelijk daten..quote:Dat hij er vijf tegelijk date en mensen zomaar ghost terwijl ze een uur later zouden afspreken, dat vertelt hij er natuurlijk niet bij.
Het is dan ook niet gek dat heel veel vrouwen al klaar zijn met de datingapps, want de kwaliteit van de mannen daarop is echt om te huilen.
Had ie een zwarte snor?quote:Op woensdag 5 november 2025 17:31 schreef Aberkullie het volgende:
Ik reageerde niet gelijk op iemand zijn hey alles goed en nu zegt hij “zeker pas reageren als je me mercedes heb gezien” misschien heeft TS toch gelijk
Negatieve ervaringen blijven veel beter hangen dan positieve. Als er 9 mannen netjes doen en 1 doet niet netjes dan blijft die ene man hangen in het brein alsof iedere man zo is.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:31 schreef Aberkullie het volgende:
Ik reageerde niet gelijk op iemand zijn hey alles goed en nu zegt hij “zeker pas reageren als je me mercedes heb gezien” misschien heeft TS toch gelijk
90% matcht en zegt dat niks. Tot corona was zeker 80% gewoon netjes en deed moeite. Nu is het een wonder als 5% netjes is.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Negatieve ervaringen blijven veel beter hangen dan positieve. Als er 9 mannen netjes doen en 1 doet niet netjes dan blijft die ene man hangen in het brein alsof iedere man zo is.
Ja, ik heb altijd al gewaarschuwd voor het nemen van de vaccinaties. Altijd al gezegd dat het je verandert, ze met je experimenteren. En hier heb je het resultaat inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2025 18:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
90% matcht en zegt dat niks. Tot corona was zeker 80% gewoon netjes en deed moeite. Nu is het een wonder als 5% netjes is.
Die vaccinaties veranderen het gedrag van mensen, zowel van mannen als van vrouwen, waardoor vrouwen weinig mannen meer goed genoeg vinden. Dit zal uiteindelijk leiden tot een verdere daling van het geboortecijfer en daarmee tot zorgwekkende demografische ontwikkelingen.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:13 schreef Masberum het volgende:
Ja, ik heb altijd al gewaarschuwd voor het nemen van de vaccinaties. Altijd al gezegd dat het je verandert, ze met je experimenteren. En hier heb je het resultaat inderdaad
inderdaad is "just cruising" véél beterquote:Op woensdag 12 november 2025 15:32 schreef DerekB het volgende:
Daten....vrijwillig wijvendrama je leven laten verzieken.
Hier is 20% redelijk normaal maar als je doorvraagt wonen ze nog bij hun ex.😂quote:Op woensdag 12 november 2025 11:34 schreef Aberkullie het volgende:
Na gedegen onderzoek kan ik bevestigen dat het verhaal in de OP op ruim 1/3de van de mannen op datingsites van toepassing is. Nog eens 1/3de begint binnen 3 zinnen over zijn penis of seksleven en 1/3de lijkt vooralsnog wel normaal.
Graag gedaan.
Hey is deze foto genomen tijdens Megawoof in London?quote:Op woensdag 12 november 2025 16:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
inderdaad is "just cruising" véél beter
[ afbeelding ]
Ze moet zich aanmelden bij motor-Facebook-groepen. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 5 november 2025 10:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ah TS loopt weer eens wanhopig te vissen naar dm's. Trap er niet in
Er is wooncrisisquote:Op woensdag 12 november 2025 19:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hier is 20% redelijk normaal maar als je doorvraagt wonen ze nog bij hun ex.😂
Het kan nog erger, naar KLB.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hahah je topic is gedegradeerd naar onzin. Het laagste van het laagste op het internet
Even rustig aan doen, Satan, dat wens je niemand toequote:Op donderdag 13 november 2025 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het kan nog erger, naar de VS.
Satan? Nee, dat lijkt me niet te kloppen.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Even rustig aan doen, Satan, dat wens je niemand toe
Dus ze hoeven niet bij hun ex te wonen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou en, ik heb zelf een huis
53% is niet net 9/10xquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |