Gewoon even kijken wat voor een types daarop zitten maar ik doe mijn eigen onderzoek welquote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zou ook terugkrabbelen als het toetje toch al uit zicht was
Ik heb nu een paar criteria:quote:Op woensdag 5 november 2025 10:34 schreef RM-rf het volgende:
Probleem met Dating apps is natuurlijk dat mensen die vooral _niet_ geschikt zijn voor het dating-leven en/of een stabiele relatie op te bouwen, relatief lang op dating-apps actief blijven...
Mensen die erg geschikt zijn om een stabiele relatie te hebben, hebben een grote kans erg snel er weer in-actief te worden.
De kans dat je zulke mensen treft die je eigenlijk _niet_ wilt daten, is relatief groot op dating-sites en het draait vooral ook op je eigen capaciteit om mensen relatief goed en efficient te 'selecteren''.
ik heb bij TS de indruk dat ze niet doorheeft dat haar eigen selectie-criteria haar eerder benadelen.. en ze juist zelf ook zich fixeert op mensen die de neiging hebben erg lang op datings-sites actief te zijn.... anderszijds behoort ze zelf vermoedelijk ook al tot die groep.
Tip aan TS, richt je gewoon eens op Mannen met een Vis in hun profiel-foto:
Bekijk deze YouTube-video
Nee, je bent lang actief omdat je teveel noten op je zang hebt voor de mogelijkheden die je hebt dus het lukt niet dus 'moet' je wel actief blijven.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:22 schreef Ansa het volgende:
Ik ben lang actief omdat het nooit meer tot dates komt. Zodra een vent ook maar zegt dat monogamie optioneel is ben ik weg.
Wat weet jij dat goed! Gelukkig bepaal jij mijn waarde. Wat moest ik anfers!quote:Op woensdag 5 november 2025 11:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je bent lang actief omdat je teveel noten op je zang hebt voor de mogelijkheden die je hebt dus het lukt niet dus 'moet' je wel actief blijven.
Of niet natuurlijk, en gewoon accepteren dat je aan jezelf moet werken voor je gaat daten maar dat bevalt je niet dus dat gaat 'm niet worden.
Deze man is geen 10/10.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:26 schreef MooieTop6 het volgende:
TS is één van de redenen dat dating apps nooit echt werken.
Een 2/10 vrouw die denkt recht te hebben op een 10/10 man.
Nee, die bepaal ik niet, die bepaald de dating pool en die vind het jou schijnbaar niet echt waard boven andere opties die ze hebben, getuige het feit dat jij nog steeds niet van straat bent. Maar dat onder ogen zien is wat lastig, dat snap ik, dus dan maar afgeven op allemaal die stoute meneren die het állemaal fout doen, aldus Ansa die niet voor elkaar krijgt om een vent vast te houden.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wat weet jij dat goed! Gelukkig bepaal jij mijn waarde. Wat moest ik anfers!
en?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar criteria:
-Monogaam
-Geen jonge kinderen
-Hbo+
-Geen narcistisch profiel
Dat zijn echt de hardcore eisen.
Daarnaast liever niet kaal/bril/baard.
Kijkend naar wat jij hier dagelijks blaat is jouw advies er niet een om serieus te nemen.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, die bepaal ik niet, die bepaald de dating pool en die vind het jou schijnbaar niet echt waard boven andere opties die ze hebben, getuige het feit dat jij nog steeds niet van straat bent. Maar dat onder ogen zien is wat lastig, dat snap ik, dus dan maar afgeven op allemaal die stoute meneren die het állemaal fout doen, aldus Ansa die niet voor elkaar krijgt om een vent vast te houden.
Wat is succes? Ik heb dagelijks matches en dagelijks unmatch ik ze ook weer.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en?
hoe succesvol ben je met jouw 'criteria' ?
Je eigen leeftijd.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:10 schreef Aberkullie het volgende:
Welke leeftijd moet ik nou invoeren @:Ansa want als ik tot 45 doe zijn ze dus eigenlijk 52 en dat zit wel tegen mijn grens aan
Dat mag jij aangeven... vind je dat zelf een 'succes'?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:21 schreef Ansa het volgende:
Wat is succes? Ik heb dagelijks matches en dagelijks unmatch ik ze ook weer.
Behalve dan dat ik wél een relatie kan onderhouden. Nu jij nog.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Kijkend naar wat jij hier dagelijks blaat is jouw advies er niet een om serieus te nemen.
Ik heb tot mijn 33e relaties gehad.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik wél een relatie kan onderhouden. Nu jij nog.
Iig filter ik de 99% die toxic is snel.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat mag jij aangeven... vind je dat zelf een 'succes'?
is dat je definitie van 'succes'?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iig filter ik de 99% die toxic is snel.
+-3 a 4 jaar.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En hoelang duurden die relaties meestal?
Of er is gewoon een hele slechte oogst. Net als dat 99% van mannen redpilled is op apps.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is dat je definitie van 'succes'?
als ik een sorteermachine ontwikkel die rotte appels eruit moet halen, zou ik 'succes' vooral definieren op basis van de vraag of alle appels die door de selectie heenkomen aantoonbaar _niet_ rot zijn.
Claimen dat de machine een succes moet zijn, omdat 99% van de appels eruit gegooid worden (zonder enige zekerheid of ze nu daadwerkelijk rot waren of niet) heb je weinig aan, zeker als je vervolgens claimt dat wat je overhoud evengoed een rotte appel blijkt te zijn.
Wat een leuk metafoor.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als ik een sorteermachine ontwikkel die rotte appels eruit moet halen, zou ik 'succes' vooral definieren op basis van de vraag of alle appels die door de selectie heenkomen aantoonbaar _niet_ rot zijn.
Claimen dat de machine een succes moet zijn, omdat 99% van de appels eruit gegooid worden (zonder enige zekerheid of ze nu daadwerkelijk rot waren of niet) heb je weinig aan, zeker als je vervolgens claimt dat wat je overhoud evengoed een rotte appel blijkt te zijn.
Dat is nog wel een van de mooiste dingen hier aan. Gewoon stellen dat 99% van de mannen troep is en die gaan er dus uit, om vervolgens de resterende 1% uiteindelijk ook af te serveren, en dan vervolgens roepen dat de mannen het probleem zijn, maar vooral niét de sorteermachine.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Iedereen die multidate is troep.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is nog wel een van de mooiste dingen hier aan. Gewoon stellen dat 99% van de mannen troep is en die gaan er dus uit, om vervolgens de resterende 1% uiteindelijk ook af te serveren, en dan vervolgens roepen dat de mannen het probleem zijn, maar vooral niét de sorteermachine.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |