Jawel, en de vrouwen die bezig blijven op die apps hebben wellicht wel de conclusie getrokken dat de kwaliteit van de mannen daarop om te huilen is, maar ze hebben geen alternatieven, dus blijven ze er op en dan flink afgeven op die mannen, want ja, je moet wel uiting kunnen geven aan die frustratie.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik geloof helemaal niet dat jij klaar bent met datingapps. Volgens mij zit je er gewoon dagelijks op en ook nog eens op meerdere tegelijk.
Ik heb ze wel, maar swipe niet meer. Verloren energie. Zag alleen iets op Threads over de standaard appvent.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, en de vrouwen die bezig blijven op die apps hebben wellicht wel de conclusie getrokken dat de kwaliteit van de mannen daarop om te huilen is, maar ze hebben geen alternatieven, dus blijven ze er op en dan flink afgeven op die mannen, want ja, je moet wel uiting kunnen geven aan die frustratie.
Ik krijg geen DMs.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ah TS loopt weer eens wanhopig te vissen naar dm's. Trap er niet in
De standaard appvrouwquote:Op woensdag 5 november 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
Zag alleen iets op Threads over de standaard appvent.
Ben benieuwd wat de tegenhanger is
Godver, deze stond nog niet in mijn red flag lijstje.quote:
En ik zeg het.quote:
Vind het zo'n suffe hobby. Heb dan nog liever een vogelspotter oid.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Godver, deze stond nog niet in mijn red flag lijstje.
In de OP staan overigens geen onwaarheden. Mannen op datingapps
Gelukkig te jong voor mij dus zie die niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens zijn de mannen van middelbare leeftijd mid-30's niet per se het ergst hoor.
De gemiddelde knuppel van 21-25 op datingapps... soms nog een directe verwijzing naar Tate in de bio
Vogelspotters zijn vaak leuke mensen. Ik heb het maar 1x gedaan, maar toen waren het alleen maar vrouwen. Jammer dat er niet meer mannen zo'n hobby hebben.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vind het zo'n suffe hobby. Heb dan nog liever een vogelspotter oid.
5 jaar geleden hadden ze allemaal ook planten naar dat is niet meer in denk ik.
Had er wel een paar die idolaat waren van Peterson.😂quote:Op woensdag 5 november 2025 10:20 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens zijn de mannen van middelbare leeftijd mid-30's niet per se het ergst hoor.
De gemiddelde knuppel van 21-25 op datingapps... soms nog een directe verwijzing naar Tate in de bio
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Had er wel een paar die idolaat waren van Peterson.😂
Ik zocht altijd op 20-25, want hoefde niet iemand met veel meer levenservaring, maar toen toch een 27-jarige aan de haak. Ze noemt zichzelf nu cougar omdat ze 2 jaar ouder isquote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Gelukkig te jong voor mij dus zie die niet.
Zit jij ook op Bumble?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zocht altijd op 20-25, want hoefde niet iemand met veel meer levenservaring, maar toen toch een 27-jarige aan de haak. Ze noemt zichzelf nu cougar omdat ze 2 jaar ouder is
Niet meer natuurlijk, dus je kan mij niet meer aan de haak slaanquote:
Daarom vroeg ik het nietquote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet meer natuurlijk, dus je kan mij niet meer aan de haak slaan
Ik zou ook terugkrabbelen als het toetje toch al uit zicht wasquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |