Iedereen die issues per definitie buiten zichzelf legt ook.quote:
Jij dus.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iedereen die issues per definitie buiten zichzelf legt ook.
Dat weet je dus helemaal niet als je per definitie 99% van de mannen eruit gooit (en volgens eigen zeggen alsnog vooral met mannen overblijft die je eigen aanspreuk niet vervullen).quote:Op woensdag 5 november 2025 13:06 schreef Ansa het volgende:
[..]
Of er is gewoon een hele slechte oogst. Net als dat 99% van mannen redpilled is op apps.
Jij valt natuurlijk wél enorm op Mannen met Zelf-gevangen Vissen in hun profielfoto ... (begrijpelijk wel, als ik een vrouw zou zijn, zou ik ook een relatie willen met een man die op een datingsite minimaal een foto van zichzelf met een net gevangen Vis gepost zou hebben)quote:Op woensdag 5 november 2025 14:24 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb voor onderzoeksdoeleinden even de app gedownload en in ts' leeftijdscategorie gezocht (laat die toevallig overeenkomen met die van mij) en ik kan zeggen dat de klacht niet gegrond is en deze dus verworpen kan worden.
Graag gedaan allemaal.
Iemand die moreel goed is zal uit zichzelf niet multidaten. Dat heeft niks met die vrouw te maken. Hij doet het niet uit principe.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat weet je dus helemaal niet als je per definitie 99% van de mannen eruit gooit (en volgens eigen zeggen alsnog vooral met mannen overblijft die je eigen aanspreuk niet vervullen).
Laten we wel zijn... een van de grond-problemen is dat je claimt domweg te 'vragen' of mannen je geheel trouw willen zijn, liefst heel erg vroeg in het kennen-leren... en je lijkt te denken dat dat een héél goede selectie-methode is, omdat je immers "gevraagd hebt of die mannen je volledig trouw gaan zijn".
Punt is dat juist iemand die zelf van karakter an sich heel trouw is, vermoedelijk niet iedere persoon die hij nét heeft leren kennen op een datingplatform eeuwige trouw gaat beloven.... Terwijl iemand die dat wél héél makkelijk doet, vermoedelijk vooral gemakzuchtig alles bevestigd, wat hij denkt dat de ander _wil_ horen, ook als dat verder een leugentje is.
Misschien is @Masberum iets voor jou, gezellig 2 narcisten bij elkaarquote:
Hou op hoorquote:Op woensdag 5 november 2025 14:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jij valt natuurlijk wél enorm op Mannen met Zelf-gevangen Vissen in hun profielfoto ... (begrijpelijk wel, als ik een vrouw zou zijn, zou ik ook een relatie willen met een man die op een datingsite minimaal een foto van zichzelf met een net gevangen Vis gepost zou hebben)
[ afbeelding ]
Iemand vragen iets te vertellen over een thema waar je zelf heel sterke morele afwegingen hebt (en de neiging hebt dat zelf ook heel snel duidelijk te maken), geeft je geen enkele zekerheid of dat ook is wat hij/zij zo vind; het geeft vooral aan in welke mate mensen een antwoord geven dat jou 'pleased', of ze jou kunnen vertellen wat je graag wil horen...quote:Op woensdag 5 november 2025 14:29 schreef Ansa het volgende:
Iemand die moreel goed is zal uit zichzelf niet multidaten. Dat heeft niks met die vrouw te maken. Hij doet het niet uit principe.
Dat is waarom ik vraag hoe ze monogamie zien. Reageren ze zoals jij, dan vinden ze dus dat monogamie verdiend moet worden.
De meeste geven geen pleasende antwoorden maar reageren spottend. De pleasende mannen doen dat incongruent aan hun acties.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Iemand vragen iets te vertellen over een thema waar je zelf heel sterke morele afwegingen hebt (en de neiging hebt dat zelf ook heel snel duidelijk te maken), geeft je geen enkele zekerheid of dat ook is wat hij/zij zo vind; het geeft vooral aan in welke mate mensen een antwoord geven dat jou 'pleased', of ze jou kunnen vertellen wat je graag wil horen...
zeker op datingsites is dat gewoon een heel verkeerd selectie-criterium... omdat het juist ertoe leid dat je vooral jezelf meer gematched voelt met mensen die jou 'pleasende' antwoorden geven, die echter niet noodzakelijk ook weergeven hoe ze zelf over iets denken.
Het is wel een probleem dat vooral voortkomt bij mensen die zich ergens binnen het autisme-spectrum bevinden... die vaak een heel rechtlijnige en direkte denkwijze zelf hebben en dat denken ook toe te kunnen passen op sociale interactie.
Is dit niet wat tegenstrijdig? Heel veel vrouwen zijn klaar met datingapps maar een man kan blijkbaar met vijf tegelijk daten..quote:Dat hij er vijf tegelijk date en mensen zomaar ghost terwijl ze een uur later zouden afspreken, dat vertelt hij er natuurlijk niet bij.
Het is dan ook niet gek dat heel veel vrouwen al klaar zijn met de datingapps, want de kwaliteit van de mannen daarop is echt om te huilen.
Had ie een zwarte snor?quote:Op woensdag 5 november 2025 17:31 schreef Aberkullie het volgende:
Ik reageerde niet gelijk op iemand zijn hey alles goed en nu zegt hij “zeker pas reageren als je me mercedes heb gezien” misschien heeft TS toch gelijk
Negatieve ervaringen blijven veel beter hangen dan positieve. Als er 9 mannen netjes doen en 1 doet niet netjes dan blijft die ene man hangen in het brein alsof iedere man zo is.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:31 schreef Aberkullie het volgende:
Ik reageerde niet gelijk op iemand zijn hey alles goed en nu zegt hij “zeker pas reageren als je me mercedes heb gezien” misschien heeft TS toch gelijk
90% matcht en zegt dat niks. Tot corona was zeker 80% gewoon netjes en deed moeite. Nu is het een wonder als 5% netjes is.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Negatieve ervaringen blijven veel beter hangen dan positieve. Als er 9 mannen netjes doen en 1 doet niet netjes dan blijft die ene man hangen in het brein alsof iedere man zo is.
Ja, ik heb altijd al gewaarschuwd voor het nemen van de vaccinaties. Altijd al gezegd dat het je verandert, ze met je experimenteren. En hier heb je het resultaat inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2025 18:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
90% matcht en zegt dat niks. Tot corona was zeker 80% gewoon netjes en deed moeite. Nu is het een wonder als 5% netjes is.
Die vaccinaties veranderen het gedrag van mensen, zowel van mannen als van vrouwen, waardoor vrouwen weinig mannen meer goed genoeg vinden. Dit zal uiteindelijk leiden tot een verdere daling van het geboortecijfer en daarmee tot zorgwekkende demografische ontwikkelingen.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:13 schreef Masberum het volgende:
Ja, ik heb altijd al gewaarschuwd voor het nemen van de vaccinaties. Altijd al gezegd dat het je verandert, ze met je experimenteren. En hier heb je het resultaat inderdaad
inderdaad is "just cruising" véél beterquote:Op woensdag 12 november 2025 15:32 schreef DerekB het volgende:
Daten....vrijwillig wijvendrama je leven laten verzieken.
Hier is 20% redelijk normaal maar als je doorvraagt wonen ze nog bij hun ex.😂quote:Op woensdag 12 november 2025 11:34 schreef Aberkullie het volgende:
Na gedegen onderzoek kan ik bevestigen dat het verhaal in de OP op ruim 1/3de van de mannen op datingsites van toepassing is. Nog eens 1/3de begint binnen 3 zinnen over zijn penis of seksleven en 1/3de lijkt vooralsnog wel normaal.
Graag gedaan.
Hey is deze foto genomen tijdens Megawoof in London?quote:Op woensdag 12 november 2025 16:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
inderdaad is "just cruising" véél beter
[ afbeelding ]
Ze moet zich aanmelden bij motor-Facebook-groepen. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 5 november 2025 10:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ah TS loopt weer eens wanhopig te vissen naar dm's. Trap er niet in
Er is wooncrisisquote:Op woensdag 12 november 2025 19:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hier is 20% redelijk normaal maar als je doorvraagt wonen ze nog bij hun ex.😂
Het kan nog erger, naar KLB.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hahah je topic is gedegradeerd naar onzin. Het laagste van het laagste op het internet
Even rustig aan doen, Satan, dat wens je niemand toequote:Op donderdag 13 november 2025 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het kan nog erger, naar de VS.
Satan? Nee, dat lijkt me niet te kloppen.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Even rustig aan doen, Satan, dat wens je niemand toe
Dus ze hoeven niet bij hun ex te wonen.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou en, ik heb zelf een huis
53% is niet net 9/10xquote:
Zeg zelf wat dan. Tong verloren?quote:Op woensdag 5 november 2025 18:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
90% matcht en zegt dat niks. Tot corona was zeker 80% gewoon netjes en deed moeite. Nu is het een wonder als 5% netjes is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |