Succesvolle mensen hebben tatoeages. Vroeger was dat idd tokkie maar nu allang niet meerquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Uiteraard. Je bent immers een voetbalsupporter.
Er bestaan genoeg succesvolle tokkies.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:49 schreef A6 het volgende:
[..]
Succesvolle mensen hebben tatoeages. Vroeger was dat idd tokkie maar nu allang niet meer
Onzin. Je bent of tokkie of succesvolquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Er bestaan genoeg succesvolle tokkies.
Dat magquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op dat punt verschillen wij dan van mening.
Ja door debiel te roepen maak je je punt wel sterkerquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:25 schreef A6 het volgende:
[..]
In elke geval succesvoller dan de meeste andere Nederlandse clubs, debiel
Dit hebben is al sneu.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:48 schreef A6 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een tatoeage van het logo van Almere City op mijn schouder
Voetbal
Almere City
Omdat er maar 1 professionele club in Almere is misschien?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:38 schreef Raw85 het volgende:
Hoezo ben je voor Almere City en niet voor een andere club uit Almere dan? wss alleen omdat ze relatief succesvol zijn
En van een amateurclub kan je geen supporter zijn?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:44 schreef A6 het volgende:
[..]
Omdat er maar 1 professionele club in Almere is misschien?
Jezus wat ben jij achterlijk
Ik ben toch een fan van profvoetbal?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
En van een amateurclub kan je geen supporter zijn?
nee maar kom dan niet lullen dat mensen alleen maar fan zijn van een club omdat ze goed zijn terwijl je zelf op een wat kleinere schaal hetzelfde doetquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:59 schreef A6 het volgende:
[..]
Ik ben toch een fan van profvoetbal?
Of moet een dartfan voortaan ook maar naar een willekeurige schuur rijden om bejaarden van 76 te zien darten ipv op tv darten te kijken
Je bent echt kapot dom
In ieder geval een bijzonder matige user.quote:
Volgens je moeder niet. Zij vindt mij de beste die ze tot nu toe in bed gekregen heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Almere City en jij zijn wat dat betreft wel een match. Blinken allebei uit in middelmatigheid
Dat zegt niet dat jij goed in bed bent.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:09 schreef A6 het volgende:
[..]
Volgens je moeder niet. Zij vindt mij de beste die ze tot nu toe in bed gekregen heeft.
Dit, gejank over een balspelletje steeds.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval een bijzonder matige user.
Ik kan me uit de oude VI boekjes bij het rubriek 't Wereldje nog het volgende herinneren:quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:44 schreef A6 het volgende:
Mensen die 1 van deze kutclubs supportenwss alleen omdat ze succesvol zijn
ALMERE CITY
Ook als ge voor Ruwaard, Margriet, Cito, DESO, FC Schadewijk of OSS '20 bent?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
Als je uit Oss komt, dan ben je voor Top.
VV Geldrop, Mifano en R.K.S.V. Braakhuizen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook als ge voor Ruwaard, Margriet, Cito, DESO, FC Schadewijk of OSS '20 bent?
Wat hebben deze clubs uit de Gemeente Geldrop-Mierlo met Oss te maken?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
VV Geldrop, Mifano en R.K.S.V. Braakhuizen.
Ze zijn alle drie beter dan Top.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat hebben deze clubs uit de Gemeente Geldrop-Mierlo met Oss te maken?
De gemiddelde voetballer is toch echt intelligenter dan de gemiddelde basketballer of volleyballer hoorquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:23 schreef KogelLager het volgende:
Voetbal is toch wel echt een verzamelpot voor al het kansloze volk dat er in Nederland te vinden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |