Dat is correct.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:56 schreef maily het volgende:
1 broodje en 1 cola voor 12 euro?
Koekoek
Slecht voor je hart
Geen prive kliniek in iedergeval.quote:
Hip is deze toko ook niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:02 schreef Rodgrod het volgende:
Ik was laatst in een ziekenhuis met een espressobar. Koffie was niet te zuipen en veel te duur. Gezellig was het er ook niet. Maar vanuit marketing oogpunt wel lekker hip en zo.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:14 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen die stijl achterover vallen van schrik door de prijs zijn in ieder geval snel in goede handen daar.
Waar moest je zijn, bij de afdeling klagen en zeuren?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hip is deze toko ook niet.
Banken uit het jaar toebak.
Koffie is hier 4,40 euro.
Ik dacht ik drink thuis maar een bakje
Was zgn vers gebakken, de kaas en ham van koeien uit de wei en de cola zero gekoeld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:56 schreef zatoichi het volgende:
Al slaat die prijs van 12,50 voor een broodje ham/kaas en een cola nergens op
Ja die soep idd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef halfway het volgende:
Herkenbaar.
Croissant ¤2.75
Kop soep ¤5.50
Koffie ¤3.00
Loop je even naar een wachtkamer dan is de koffie Gratiz![]()
Ham van koeien uit de wei??quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:48 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Was zgn vers gebakken, de kaas en ham van koeien uit de wei en de cola zero gekoeld.
Dat werd mij verteld toen ik vroeg waarom het zo duur was.
Bullshit dus
Ik geloof ik er geen reet van, maar laat me graag met feiten overtuigen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:48 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Was zgn vers gebakken, de kaas en ham van koeien uit de wei en de cola zero gekoeld.
Dat werd mij verteld toen ik vroeg waarom het zo duur was.
Bullshit dus
Dit dus maar schuimbekjes schuiven dit waarschijnlijk af op moslims of zoietsquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Tja, wat verwacht je dan? Ziekenhuizen moeten maar beschikbaar zijn zo dicht mogelijk in de stad waarde grondprijzen torenhoog zijn, met voldoende parkeerplaatsen en het liefst nog goedkoop eten en gratis koffie.
Maar ohwee als de zorgpremie weer een tientje omhoog gaat.
Geen ziekenhuis baat het restuarant nog zelf uit; parkeergarages zijn gewoon commerciele zelfstandige bedrijven, dus dan krijg je ook dito prijzen. Daar heeft het ziekenhuis niets mee te maken, behalve dan dat ze zo goedkoop mogelijk proberen te blijven door dit soort services af te stoten en de zorg betaalbaar te houden (spoiler: dat gaat sowieso niet lukken).
Mede, of eigenlijk met name, mogelijk gemaakt door, uiteraard, de VVD.
De aandeelhouders willen ook in hun dikke audi rijdenquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat ook belachelijk. Mensen zijn doorgaans niet voor hun lol in het ziekenhuis, zorg dan in ieder geval dat het eten en drinken gewoon normale prijzen heeft
Daar lijkt het op.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
De aandeelhouders willen ook in hun dikke audi rijden
waarschijnlijk allemaal mensen die dachten; o, nu we er toch zijn, maar meteen even iets eten en drinken (en niet de prijzen bekijken)quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:57 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Meest bizarre vind ik nog hoe druk het daar was. Dus goudmijn gok ik.
Dagopname.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:29 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waar moest je zijn, bij de afdeling klagen en zeuren?
En dan is het niet eens een verse kroket uit de wei, die haalde ik vroeger altijd in ruil voor een fles melkquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:56 schreef Chandler het volgende:
Die prijzen zijn om ziek van te worden, wel handig, je bent gelijk al in't ziekenhuis.
Maar serieus, prijzen zijn extreem hoog geworden. Vroeger een kroketje voor 2 gulden, nu voor 6 euro...
Wel als de armen gebroken zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:33 schreef Selenophilia het volgende:
Wat heb jij daar te zoeken dan? Ziekenhuizen zijn niet meer voor de armen
Kroket was idd gewoon friture prijs. Maar ik dacht doe eens gezond.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:04 schreef FoieGras het volgende:
Ziekenhuis kan je beter voor kroket gaan of frikandelbroodjes, die zijn soms zelfs in de aanbieding.
Geen wonder dat er zoveel zaken moeten sluiten. Horeca wordt voor de elitequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:04 schreef Cockwhale het volgende:
Welkom in de wereld van de Nederlandse horeca.
Zou je je eigen spullen mogen opeten in het ziekenhuis-restaurant, of word je dan linea rectaal naar buiten gebonjourd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:04 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kroket was idd gewoon friture prijs. Maar ik dacht doe eens gezond.
Moet er vandaag weer een dag heen.
De boterhammen smeer ik zelf, en flesje ranja mee
Wat een gezanik zeg - daar kies je toch zelf voor. Neem gewoon je eigen eten en drinken mee en zeur wat minder. Daar wordt de dag al een heel stuk beter vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Geen wonder dat er zoveel zaken moeten sluiten. Horeca wordt voor de elite
Dat magquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Zou je je eigen spullen mogen opeten in het ziekenhuis-restaurant, of word je dan linea rectaal naar buiten gebonjourd?
Mag niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Zou je je eigen spullen mogen opeten in het ziekenhuis-restaurant, of word je dan linea rectaal naar buiten gebonjourd?
(ziekenhuis-ommissie gelezen)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat mag
Niet altijd verstandig (met medicatie, of met aangepaste consistentie bij slikproblemen) maar het mag ja
mag het nou wel of niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:22 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Mag niet.
Staat met koeienletters bij de ingang
Ik heb het over het restaurantquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:29 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
[..]
mag het nou wel of niet?![]()
Niet gewoon je eigen cateraar lang laten komenDomino's....
Pizzaatje opeten en in het restaurant uitkotsen. <OEPS!>
Staan de prijzen ook duidelijk aangegeven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:22 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Mag niet.
Staat met koeienletters bij de ingang
Ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Staan de prijzen ook duidelijk aangegeven?
Puur restaurant gedeelte danquote:
Andere partijen waren net zo fel voor. Ik hoor D66 nog liegen over het indammen van lange wachtlijsten en lagere prijzen door de marktwerking. En de architect van de nieuwe zorgverzekeringswet, van Rijn, kwam van de PvDA. Alle andere partijen waren ook helemaal voor. Terwijl in 2007 al werd opgemerkt dat het juist totaal de verkeerde kant op ging na invoering ervan. Toen bleef iedereen de mantra, anders stijgen de prijzen want vergrijzing, herhalen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Tja,..
Maar op wie ga jij stemmen 22 November as. ?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat ook belachelijk. Mensen zijn doorgaans niet voor hun lol in het ziekenhuis, zorg dan in ieder geval dat het eten en drinken gewoon normale prijzen heeft
Niet, ik woon niet in Nederland.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:59 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Maar op wie ga jij stemmen 22 November as. ?
Coolguy modus: Ja, nou de prijzen stijgen overal al een tijd heel erg hard. Dus je had dit kunnen zien aankomen. En toen stond je daar en je zag dat dat broodje en cola zero samen 12,50 kostte. En toen besloot je het toch maar te doen. Dat is dus jouw eigen keuze geweest hierin. Anders had je het ook niet kunnen doen. En een broodje van thuis kunnen meenemen. Als je wat slimmer was geweest. Dit is dus jouw eigen schuld geweest. Maar het is natuurlijk achteraf nakkelijker om een topic te openen en iedereen inclusief het ziekenhuis en cateraar de schuld te geven, behalve jezelf. Kijk ik snap best dat je niet direkt terug naar huis kunt om een broodje te smeren. En weer terug te gaan naar dat ziekenhuis. Want je kunt familie hebben waar je op dat moment dichtbij wilt zijn. Maar een beetje zelfverantwoording zou toch wel sieren. Kijk ik vang zelf 8000 per maand voor wat advieswerk op mn luie kont dus ik kan die 12,50 wel betalen. Dus ik zou dat wel doen. Maar jij blijkbaar niet. Anders zou je hier geen topic over openen en erover lopen klagen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hip is deze toko ook niet.
Banken uit het jaar toebak.
Koffie is hier 4,40 euro.
Ik dacht ik drink thuis maar een bakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zij woont is het eten fantastischquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:21 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Op wie ga je stemmen in het land waar je woont?
En restaurants in ziekenhuizen nog duurderquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar zij woont is het eten fantastisch
Daar mag ik nog niet stemmenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:21 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Op wie ga je stemmen in het land waar je woont?
Zorg zelf ook stervensduur dus ochquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En restaurants in ziekenhuizen nog duurder
Vriend van me plant al zijn ingrepen die hij kān plannen in in Nederland vanwege de kostenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:18 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Coolguy modus: Ja, nou de prijzen stijgen overal al een tijd heel erg hard. Dus je had dit kunnen zien aankomen. En toen stond je daar en je zag dat dat broodje en cola zero samen 12,50 kostte. En toen besloot je het toch maar te doen. Dat is dus jouw eigen keuze geweest hierin. Anders had je het ook niet kunnen doen. En een broodje van thuis kunnen meenemen. Als je wat slimmer was geweest. Dit is dus jouw eigen schuld geweest. Maar het is natuurlijk achteraf nakkelijker om een topic te openen en iedereen inclusief het ziekenhuis en cateraar de schuld te geven, behalve jezelf. Kijk ik snap best dat je niet direkt terug naar huis kunt om een broodje te smeren. En weer terug te gaan naar dat ziekenhuis. Want je kunt familie hebben waar je op dat moment dichtbij wilt zijn. Maar een beetje zelfverantwoording zou toch wel sieren. Kijk ik vang zelf 8000 per maand voor wat advieswerk op mn luie kont dus ik kan die 12,50 wel betalen. Dus ik zou dat wel doen. Maar jij blijkbaar niet. Anders zou je hier geen topic over openen en erover lopen klagen.
/coolguy modus.Godverdomme wat accuraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
post van het jaar wat mij betreft.
![]()
[..]
Coolguy modus: Ja, nou de prijzen stijgen overal al een tijd heel erg hard. Dus je had dit kunnen zien aankomen. En toen stond je daar en je zag dat dat broodje en cola zero samen 12,50 kostte. En toen besloot je het toch maar te doen. Dat is dus jouw eigen keuze geweest hierin. Anders had je het ook niet kunnen doen. En een broodje van thuis kunnen meenemen. Als je wat slimmer was geweest. Dit is dus jouw eigen schuld geweest. Maar het is natuurlijk achteraf nakkelijker om een topic te openen en iedereen inclusief het ziekenhuis en cateraar de schuld te geven, behalve jezelf. Kijk ik snap best dat je niet direkt terug naar huis kunt om een broodje te smeren. En weer terug te gaan naar dat ziekenhuis. Want je kunt familie hebben waar je op dat moment dichtbij wilt zijn. Maar een beetje zelfverantwoording zou toch wel sieren. Kijk ik vang zelf 8000 per maand voor wat advieswerk op mn luie kont dus ik kan die 12,50 wel betalen. Dus ik zou dat wel doen. Maar jij blijkbaar niet. Anders zou je hier geen topic over openen en erover lopen klagen.
/coolguy modus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
/coolguy modus.Godverdomme wat een intens mooie post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
/coolguy modus.Daar ging mijn koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat is wel een behoorlijk bedrag ja. Wellicht dat het ziekenhuis het voedsel zelf maakt?quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:54 schreef Ponsai het volgende:
Vanochtend en vanmiddag ben ik in het ziekenhuis.
Ik dacht ik neem een lunch in het restaurant.
Broodje ham/kaas
Cola zero
Dit geintje kost gewoon ¤12.60
Ik dacht dat de kassa medewerker een fout maakte. Maar nee hoor.
Is dit serieus waar we heen gaan in dit land?
Klacht: prijzen schieten de pan uit voor o.a. eten, zelfs in het ziekenhuis
Was groene shit zeggen ze.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijk bedrag ja. Wellicht dat het ziekenhuis het voedsel zelf maakt?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Was groene shit zeggen ze.
Natuurlijk en die meuk
Nee, zou iedere dag vers aankomen werd wel verteld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijk bedrag ja. Wellicht dat het ziekenhuis het voedsel zelf maakt?
Waarschijnlijk door AI gekooktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:46 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Nee, zou iedere dag vers aankomen werd wel verteld.
Van de fabriek ja, aan de smaak te proeven
De zorg in Nederland is EN kwalitatief niet de beste EN heel erg duur.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Tja, wat verwacht je dan? Ziekenhuizen moeten maar beschikbaar zijn zo dicht mogelijk in de stad waarde grondprijzen torenhoog zijn, met voldoende parkeerplaatsen en het liefst nog goedkoop eten en gratis koffie.
Maar ohwee als de zorgpremie weer een tientje omhoog gaat.
Geen ziekenhuis baat het restuarant nog zelf uit; parkeergarages zijn gewoon commerciele zelfstandige bedrijven, dus dan krijg je ook dito prijzen. Daar heeft het ziekenhuis niets mee te maken, behalve dan dat ze zo goedkoop mogelijk proberen te blijven door dit soort services af te stoten en de zorg betaalbaar te houden (spoiler: dat gaat sowieso niet lukken).
Daar zou ik graag een onderbouwing van zien, of vergelijking metquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
De zorg in Nederland is EN kwalitatief niet de beste EN heel erg duur.
Had nooit geprivatiseerd mogen worden.
En die ziekenhuizen en parking, dat is overal duur. Niet enkel in Nederland.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Een gekookt ai ipv een gekookt ei
Teringquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:05 schreef anndb het volgende:
Die ziekenhuis winkeltjes zijn ook pure uitbuiting. Ik had laatste een zakje druiven, gewoon zo’n klein tasje. 17,50!!
Ik heb in meer dan genoeg verschillende Europese landen gewoond en gewerkt. Spreek dus uit ervaring.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zou ik graag een onderbouwing van zien, of vergelijking met
Kwaliteit inmiddels niet meer de allerbeste nee, dat klopt, duur valt wel mee.
Laatste alinea ben ik met je eens, iig niet op de huidige wijze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |