Nee, zou iedere dag vers aankomen werd wel verteld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijk bedrag ja. Wellicht dat het ziekenhuis het voedsel zelf maakt?
Waarschijnlijk door AI gekooktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:46 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Nee, zou iedere dag vers aankomen werd wel verteld.
Van de fabriek ja, aan de smaak te proeven
De zorg in Nederland is EN kwalitatief niet de beste EN heel erg duur.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Tja, wat verwacht je dan? Ziekenhuizen moeten maar beschikbaar zijn zo dicht mogelijk in de stad waarde grondprijzen torenhoog zijn, met voldoende parkeerplaatsen en het liefst nog goedkoop eten en gratis koffie.
Maar ohwee als de zorgpremie weer een tientje omhoog gaat.
Geen ziekenhuis baat het restuarant nog zelf uit; parkeergarages zijn gewoon commerciele zelfstandige bedrijven, dus dan krijg je ook dito prijzen. Daar heeft het ziekenhuis niets mee te maken, behalve dan dat ze zo goedkoop mogelijk proberen te blijven door dit soort services af te stoten en de zorg betaalbaar te houden (spoiler: dat gaat sowieso niet lukken).
Mede, of eigenlijk met name, mogelijk gemaakt door, uiteraard, de VVD.
Daar zou ik graag een onderbouwing van zien, of vergelijking metquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
De zorg in Nederland is EN kwalitatief niet de beste EN heel erg duur.
Had nooit geprivatiseerd mogen worden.
En die ziekenhuizen en parking, dat is overal duur. Niet enkel in Nederland.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Een gekookt ai ipv een gekookt ei
Teringquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:05 schreef anndb het volgende:
Die ziekenhuis winkeltjes zijn ook pure uitbuiting. Ik had laatste een zakje druiven, gewoon zo’n klein tasje. 17,50!!
Ik heb in meer dan genoeg verschillende Europese landen gewoond en gewerkt. Spreek dus uit ervaring.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zou ik graag een onderbouwing van zien, of vergelijking met
Kwaliteit inmiddels niet meer de allerbeste nee, dat klopt, duur valt wel mee.
Laatste alinea ben ik met je eens, iig niet op de huidige wijze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |