Dat is correct.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:56 schreef maily het volgende:
1 broodje en 1 cola voor 12 euro?
Koekoek
Slecht voor je hart
Geen prive kliniek in iedergeval.quote:
Hip is deze toko ook niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:02 schreef Rodgrod het volgende:
Ik was laatst in een ziekenhuis met een espressobar. Koffie was niet te zuipen en veel te duur. Gezellig was het er ook niet. Maar vanuit marketing oogpunt wel lekker hip en zo.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:14 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen die stijl achterover vallen van schrik door de prijs zijn in ieder geval snel in goede handen daar.
Waar moest je zijn, bij de afdeling klagen en zeuren?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hip is deze toko ook niet.
Banken uit het jaar toebak.
Koffie is hier 4,40 euro.
Ik dacht ik drink thuis maar een bakje
Was zgn vers gebakken, de kaas en ham van koeien uit de wei en de cola zero gekoeld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:56 schreef zatoichi het volgende:
Al slaat die prijs van 12,50 voor een broodje ham/kaas en een cola nergens op
Ja die soep idd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef halfway het volgende:
Herkenbaar.
Croissant ¤2.75
Kop soep ¤5.50
Koffie ¤3.00
Loop je even naar een wachtkamer dan is de koffie Gratiz![]()
Ham van koeien uit de wei??quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:48 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Was zgn vers gebakken, de kaas en ham van koeien uit de wei en de cola zero gekoeld.
Dat werd mij verteld toen ik vroeg waarom het zo duur was.
Bullshit dus
Ik geloof ik er geen reet van, maar laat me graag met feiten overtuigen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:48 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Was zgn vers gebakken, de kaas en ham van koeien uit de wei en de cola zero gekoeld.
Dat werd mij verteld toen ik vroeg waarom het zo duur was.
Bullshit dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |