Dagopname.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:29 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waar moest je zijn, bij de afdeling klagen en zeuren?
En dan is het niet eens een verse kroket uit de wei, die haalde ik vroeger altijd in ruil voor een fles melkquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:56 schreef Chandler het volgende:
Die prijzen zijn om ziek van te worden, wel handig, je bent gelijk al in't ziekenhuis.
Maar serieus, prijzen zijn extreem hoog geworden. Vroeger een kroketje voor 2 gulden, nu voor 6 euro...
Wel als de armen gebroken zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:33 schreef Selenophilia het volgende:
Wat heb jij daar te zoeken dan? Ziekenhuizen zijn niet meer voor de armen
Kroket was idd gewoon friture prijs. Maar ik dacht doe eens gezond.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:04 schreef FoieGras het volgende:
Ziekenhuis kan je beter voor kroket gaan of frikandelbroodjes, die zijn soms zelfs in de aanbieding.
Geen wonder dat er zoveel zaken moeten sluiten. Horeca wordt voor de elitequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:04 schreef Cockwhale het volgende:
Welkom in de wereld van de Nederlandse horeca.
Zou je je eigen spullen mogen opeten in het ziekenhuis-restaurant, of word je dan linea rectaal naar buiten gebonjourd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:04 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kroket was idd gewoon friture prijs. Maar ik dacht doe eens gezond.
Moet er vandaag weer een dag heen.
De boterhammen smeer ik zelf, en flesje ranja mee
Wat een gezanik zeg - daar kies je toch zelf voor. Neem gewoon je eigen eten en drinken mee en zeur wat minder. Daar wordt de dag al een heel stuk beter vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Geen wonder dat er zoveel zaken moeten sluiten. Horeca wordt voor de elite
Dat magquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Zou je je eigen spullen mogen opeten in het ziekenhuis-restaurant, of word je dan linea rectaal naar buiten gebonjourd?
Mag niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Zou je je eigen spullen mogen opeten in het ziekenhuis-restaurant, of word je dan linea rectaal naar buiten gebonjourd?
(ziekenhuis-ommissie gelezen)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat mag
Niet altijd verstandig (met medicatie, of met aangepaste consistentie bij slikproblemen) maar het mag ja
mag het nou wel of niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:22 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Mag niet.
Staat met koeienletters bij de ingang
Ik heb het over het restaurantquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:29 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
[..]
mag het nou wel of niet?![]()
Niet gewoon je eigen cateraar lang laten komenDomino's....
Pizzaatje opeten en in het restaurant uitkotsen. <OEPS!>
Staan de prijzen ook duidelijk aangegeven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:22 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Mag niet.
Staat met koeienletters bij de ingang
Ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Staan de prijzen ook duidelijk aangegeven?
Puur restaurant gedeelte danquote:
Andere partijen waren net zo fel voor. Ik hoor D66 nog liegen over het indammen van lange wachtlijsten en lagere prijzen door de marktwerking. En de architect van de nieuwe zorgverzekeringswet, van Rijn, kwam van de PvDA. Alle andere partijen waren ook helemaal voor. Terwijl in 2007 al werd opgemerkt dat het juist totaal de verkeerde kant op ging na invoering ervan. Toen bleef iedereen de mantra, anders stijgen de prijzen want vergrijzing, herhalen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Tja,..
Mede, of eigenlijk met name, mogelijk gemaakt door, uiteraard, de VVD.
Maar op wie ga jij stemmen 22 November as. ?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat ook belachelijk. Mensen zijn doorgaans niet voor hun lol in het ziekenhuis, zorg dan in ieder geval dat het eten en drinken gewoon normale prijzen heeft
Niet, ik woon niet in Nederland.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:59 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Maar op wie ga jij stemmen 22 November as. ?
Coolguy modus: Ja, nou de prijzen stijgen overal al een tijd heel erg hard. Dus je had dit kunnen zien aankomen. En toen stond je daar en je zag dat dat broodje en cola zero samen 12,50 kostte. En toen besloot je het toch maar te doen. Dat is dus jouw eigen keuze geweest hierin. Anders had je het ook niet kunnen doen. En een broodje van thuis kunnen meenemen. Als je wat slimmer was geweest. Dit is dus jouw eigen schuld geweest. Maar het is natuurlijk achteraf nakkelijker om een topic te openen en iedereen inclusief het ziekenhuis en cateraar de schuld te geven, behalve jezelf. Kijk ik snap best dat je niet direkt terug naar huis kunt om een broodje te smeren. En weer terug te gaan naar dat ziekenhuis. Want je kunt familie hebben waar je op dat moment dichtbij wilt zijn. Maar een beetje zelfverantwoording zou toch wel sieren. Kijk ik vang zelf 8000 per maand voor wat advieswerk op mn luie kont dus ik kan die 12,50 wel betalen. Dus ik zou dat wel doen. Maar jij blijkbaar niet. Anders zou je hier geen topic over openen en erover lopen klagen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hip is deze toko ook niet.
Banken uit het jaar toebak.
Koffie is hier 4,40 euro.
Ik dacht ik drink thuis maar een bakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zij woont is het eten fantastischquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:21 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Op wie ga je stemmen in het land waar je woont?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |