quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:37 schreef gers het volgende:
Zwaar terechte klachtt, gelukkig is de Gaza straks een grote parkeerstrook
Maar jij bent dan ook links krakerstuig, toch?quote:
Het heeft helemaal niks met cool te makenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:00 schreef Cockwhale het volgende:
Het is vooral heel cool in pro Palestina te zijn
Moet jij weten. Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met cool te maken![]()
Het is gewoon waar ik mijn halve leven al voor sta. beetje een raar dit
Zeur dan niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik heb wel wat beters te doen.
Je moet maar ergens trots op zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met cool te maken![]()
Het is gewoon waar ik mijn halve leven al voor sta. beetje een raar dit
Strooi zout over de wonden van je vijand.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik bedoel, je kunt wat vinden van de yolonisten en de bezetting van Israël tralala, maar demonstreren omdat Palestina in het groot een oorlogsdaad begaat? Welk een grootmongool ben je dan
Je zou bijna hopen dat ze de A12 gaan bezetten en er per ongeluk een paar Israëlische tanks overheen rijden
Klacht: ja zie tt
Moest lachen om yolonistquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik bedoel, je kunt wat vinden van de yolonisten en de bezetting van Israël tralala, maar demonstreren omdat Palestina in het groot een oorlogsdaad begaat? Welk een grootmongool ben je dan
Je zou bijna hopen dat ze de A12 gaan bezetten en er per ongeluk een paar Israëlische tanks overheen rijden
Klacht: ja zie tt
In een groenlinkse wereld zijn er toch geen grenzen? Want de wereld is volgens hen toch van iedereen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DR898 het volgende:
[..]
Strooi zout over de wonden van je vijand.
- Sun Tzu
Kut Israel moet opbokken de zee in, net als in de Torah.![]()
Maar ff serieus, de kolozionazis moeten hun huisjes inleveren, dat land is niet van hen. Israel is al groot genoeg, waarom zo hebberig?![]()
Eigenlijk zou Monopoly uitgebracht moeten worden in Israël - Palestina uitgave.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Monopoly uitgebracht moeten worden in Israël - Palestina uitgave.
Kanskaart: 'uw huizen en hotels in de Gazastrook worden met de grond gelijk gemaakt'
Bombardeer nu gratis onschuldige kinderen en ontvang 100000000 dollar aan militaire steun ga direct naar Start.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kanskaart: 'uw huizen en hotels in de Gazastrook worden met de grond gelijk gemaakt'
Denk t niet want dan zijn ze dood en wordt het lastig nog een mening te uiten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Diezelfde mensen zouden daar ter plekke zonder pardon ook vermoord worden door Hamas.
Of ontvoerd worden als menselijk schild/ruilmiddel.
Ben benieuwd of ze dan nog steeds zo pro-Palestijnen zijn.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:16 schreef Geit.bestek het volgende:
[..]![]()
Geweldige vrouw ben je toch ook.
Een kankergezwel kent ook geen grenzen, laat je die lekker in je lijf groeien, of is je lichaam ook van 'iedereen' ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In een groenlinkse wereld zijn er toch geen grenzen? Want de wereld is volgens hen toch van iedereen?
Van iedereen die sexueel de moeite waard isquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef DR898 het volgende:
[..]
Een kankergezwel kent ook geen grenzen, laat je die lekker in je lijf groeien, of is je lichaam ook van 'iedereen' ?
Hahaha ja supergrappig man hele gezinnen die worden afgeslacht laten we er een Monopoly van makenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We kunnen ook onderhandelen over een uitgave van Risk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hahaha ja supergrappig man hele gezinnen die worden afgeslacht laten we er een Monopoly van maken
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zit je andere account in de afkoelfase?
Kort antwoord: nee dat kunnen ze niet. Zolang ze hun primate hersenaardappel blijven gebruiken als wapen, dikke pik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kunnen ze godsamme godverdomme ophouden met oorlog voeren?
Bizar dat er zoveel tuig tevreden is met deze situatie.....
Zag net een filmpje van zo'n malloot die in een vlaggenmast klimt om de vlag van Israeal te rousen....
Hoax, ik post helemaal niet in POLquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:53 schreef halfway het volgende:
Zelfs Bard AI Google kent Vogeltjesdans.
Ja, ik ken user vogeltjesdans op FOK!. Het is een bekende gebruiker op het forum die bekend staat om zijn controversiële uitspraken.
vogeltjesdans is een lid van het forum sinds 2004. Hij is actief op het forum en heeft meer dan 100.000 berichten geplaatst. Hij is vooral actief op de forums over politiek en nieuws.
vogeltjesdans is een rechtse gebruiker die vaak kritiek uit op de overheid en de media. Hij is ook een voorstander van het vrije woord en is niet bang om zijn mening te geven, ook als die controversieel is.
vogeltjesdans is een controversiële figuur op FOK!. Hij wordt door sommigen gerespecteerd voor zijn rechtvaardigheid en zijn bereidheid om zijn mening te geven, maar hij wordt ook door anderen bekritiseerd voor zijn toon en zijn uitspraken.
Hier zijn enkele kenmerken van user vogeltjesdans op FOK!:
Lid van het forum sinds 2004
Meer dan 100.000 berichten geplaatst
Actief op de forums over politiek en nieuws
Rechtse gebruiker
Voorstander van het vrije woord
Controversieel
Klaag Google maar aanquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, ik post helemaal niet in POL
Zie hierbovenquote:
Zie hierboven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:46 schreef Rozevla het volgende:
Wat moet ik als tekst of plaatje op Facebook zetten om er helemaal bij te horen ???
Ik vind het altijd bijzonder hoe steeds dezelfde onderontwikkelden overal rotzooi moeten schoppen als het om hun zogenaamd eigen pisgrond gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef Hogwarts het volgende:
Ik vind het altijd bijzonder dat randoms een mening moeten verkondigen als het over Israël / Palastina gaat.
Het is niet erg om de situatie eens van bovenaf te bekijken wat er eigenlijk gaande is ipv je mening te verkondigen omdat je een bepaalde groep haat. De meeste weten eigenlijk geen flikker over dat gebied.
Niet alleen Vogeltjesdansquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:53 schreef halfway het volgende:
Zelfs Bard AI Google kent Vogeltjesdans.
Ja, ik ken user vogeltjesdans op FOK!. Het is een bekende gebruiker op het forum die bekend staat om zijn controversiële uitspraken.
vogeltjesdans is een lid van het forum sinds 2004. Hij is actief op het forum en heeft meer dan 100.000 berichten geplaatst. Hij is vooral actief op de forums over politiek en nieuws.
vogeltjesdans is een rechtse gebruiker die vaak kritiek uit op de overheid en de media. Hij is ook een voorstander van het vrije woord en is niet bang om zijn mening te geven, ook als die controversieel is.
vogeltjesdans is een controversiële figuur op FOK!. Hij wordt door sommigen gerespecteerd voor zijn rechtvaardigheid en zijn bereidheid om zijn mening te geven, maar hij wordt ook door anderen bekritiseerd voor zijn toon en zijn uitspraken.
Hier zijn enkele kenmerken van user vogeltjesdans op FOK!:
Lid van het forum sinds 2004
Meer dan 100.000 berichten geplaatst
Actief op de forums over politiek en nieuws
Rechtse gebruiker
Voorstander van het vrije woord
Controversieel
Mooi om te zien dat wij als Nederland achter de Joden staan ik Israël.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij overheidsgebouwen zal de Israelische vlag worden gehezen. Zoals bij het provinciehuis van Noord-holland.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20231008_70719389
Wordt nog druk met al die deugvlaggenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij overheidsgebouwen zal de Israelische vlag worden gehezen. Zoals bij het provinciehuis van Noord-holland.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20231008_70719389
De gekken kunnen naar hartelust opstootjes veroorzaken.
Dat komt vooral omdat ze fokken als konijnenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef sturmpie het volgende:
Gaza, 'n gebied zo groot als Vlieland, met 2 miljoen inwoners.
ze zijn daar bij elkaar gebuldozerd.
hun land is afgepakt en ze zitten hutjemutje op elkaar: broeikaseffect
Had het Ottomaanse Rijk in de Eerste Wereldoorlog maar niet Europa/Rusland verder moeten aanvallen en vervolgens kkrhard verliezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef sturmpie het volgende:
Gaza, 'n gebied zo groot als Vlieland, met 2 miljoen inwoners.
ze zijn daar bij elkaar gebuldozerd.
hun land is afgepakt en ze zitten hutjemutje op elkaar: broeikaseffect
Media slavenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef Hogwarts het volgende:
Ik vind het altijd bijzonder dat randoms een mening moeten verkondigen als het over Israël / Palastina gaat.
Het is niet erg om de situatie eens van bovenaf te bekijken wat er eigenlijk gaande is ipv je mening te verkondigen omdat je een bepaalde groep haat. De meeste weten eigenlijk geen flikker over dat gebied.
Geen haar beter dan een terroristquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder hoe steeds dezelfde onderontwikkelden overal rotzooi moeten schoppen als het om hun zogenaamd eigen pisgrond gaat.
Het is ook niet erg om het constant agressieve gedrag van steeds dezelfde bevolkingsgroep te bekijken. De meesten daarvan weten geen flikker over het gebied buiten hun eigen kutdorp.
Gelukkig weet jij wel hoe het precies zitquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder hoe steeds dezelfde onderontwikkelden overal rotzooi moeten schoppen als het om hun zogenaamd eigen pisgrond gaat.
Het is ook niet erg om het constant agressieve gedrag van steeds dezelfde bevolkingsgroep te bekijken. De meesten daarvan weten geen flikker over het gebied buiten hun eigen kutdorp.
.editquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:54 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat ze fokken als konijnen
Denken dat VS het grootste atoomarsenaal heeftquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:54 schreef Pendule het volgende:
De VS moeten aan het werk
[ afbeelding ]
Ottomaanse Rijk was ook een bezetter. Dat waren de regels van oorlogen en winnen of verliezen. Verlies je, dan raak je je grond kwijt, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:25 schreef Purrito het volgende:
Israel is een bezetter die steeds meer land inpikt. Palestina is hier het werkelijke slachtoffer, MAAR Hamas is een terroristische organisatie die de status van Palestina alleen ondermijnt.
Mijn zus neuken toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik heb wel wat beters te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |