quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:37 schreef gers het volgende:
Zwaar terechte klachtt, gelukkig is de Gaza straks een grote parkeerstrook
Maar jij bent dan ook links krakerstuig, toch?quote:
Het heeft helemaal niks met cool te makenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:00 schreef Cockwhale het volgende:
Het is vooral heel cool in pro Palestina te zijn
Moet jij weten. Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met cool te maken![]()
Het is gewoon waar ik mijn halve leven al voor sta. beetje een raar dit
Zeur dan niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik heb wel wat beters te doen.
Je moet maar ergens trots op zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met cool te maken![]()
Het is gewoon waar ik mijn halve leven al voor sta. beetje een raar dit
Strooi zout over de wonden van je vijand.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik bedoel, je kunt wat vinden van de yolonisten en de bezetting van Israël tralala, maar demonstreren omdat Palestina in het groot een oorlogsdaad begaat? Welk een grootmongool ben je dan
Je zou bijna hopen dat ze de A12 gaan bezetten en er per ongeluk een paar Israëlische tanks overheen rijden
Klacht: ja zie tt
Moest lachen om yolonistquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik bedoel, je kunt wat vinden van de yolonisten en de bezetting van Israël tralala, maar demonstreren omdat Palestina in het groot een oorlogsdaad begaat? Welk een grootmongool ben je dan
Je zou bijna hopen dat ze de A12 gaan bezetten en er per ongeluk een paar Israëlische tanks overheen rijden
Klacht: ja zie tt
In een groenlinkse wereld zijn er toch geen grenzen? Want de wereld is volgens hen toch van iedereen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef DR898 het volgende:
[..]
Strooi zout over de wonden van je vijand.
- Sun Tzu
Kut Israel moet opbokken de zee in, net als in de Torah.![]()
Maar ff serieus, de kolozionazis moeten hun huisjes inleveren, dat land is niet van hen. Israel is al groot genoeg, waarom zo hebberig?![]()
Eigenlijk zou Monopoly uitgebracht moeten worden in Israël - Palestina uitgave.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Monopoly uitgebracht moeten worden in Israël - Palestina uitgave.
Kanskaart: 'uw huizen en hotels in de Gazastrook worden met de grond gelijk gemaakt'
Bombardeer nu gratis onschuldige kinderen en ontvang 100000000 dollar aan militaire steun ga direct naar Start.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Monopoly uitgebracht moeten worden in Israël - Palestina uitgave.
Kanskaart: 'uw huizen en hotels in de Gazastrook worden met de grond gelijk gemaakt'
Denk t niet want dan zijn ze dood en wordt het lastig nog een mening te uiten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Diezelfde mensen zouden daar ter plekke zonder pardon ook vermoord worden door Hamas.
Of ontvoerd worden als menselijk schild/ruilmiddel.
Ben benieuwd of ze dan nog steeds zo pro-Palestijnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |