Lekker bezig geweestquote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het nieuwe jaar gaat de UI-politie™ weer UI-loosheid te lijf. De wintercampagne "Geen sneeuwbui zonder UI!" is gelanceerd. Er is meteen flink gecontroleerd in KLB, dat qua wetteloosheid toch een beetje de Schilderswijk van FOK! is. Onderstaande users zijn staande gehouden en krijgen een UI aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik verklaar me schuldig, 1000 maal sorry 🙏quote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het nieuwe jaar gaat de UI-politie™ weer UI-loosheid te lijf. De wintercampagne "Geen sneeuwbui zonder UI!" is gelanceerd. Er is meteen flink gecontroleerd in KLB, dat qua wetteloosheid toch een beetje de Schilderswijk van FOK! is. Onderstaande users zijn staande gehouden en krijgen een UI aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, dat mag. Sterker nog: dat is waar de UI-politie voor is bedoeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:54 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Ik verklaar me schuldig, 1000 maal sorry 🙏
Mag ik dat mooie plaatje gebruiken als UI? Als dat zo is, erg veel dank en ga ik gelijk proberen of ik het kan uploaden in mijn profiel
Niks moet, maar het zou natuurlijk wel tof zijn. En het is een UI, geen avatarquote:
Mijn dank is groot 🚨quote:Op maandag 13 januari 2025 23:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag. Sterker nog: dat is waar de UI-politie voor is bedoeld.
quote:
quote:
quote:
quote:
Helemaal mooi. Thanks!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef Homijn het volgende:
In het kader van de wintercampagne Geen sneeuwbui zonder UI! heeft de UI-politie™ weer enkele UI-lozen opgespoord en van een nieuwe UI voorzien. Er is er ook eentje bij die vorige ronde ook al tegen de lamp liep, maar dat mag de pret niet drukken.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Aanvragen zijn meer iets voor deze reeks:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil graag mijn UI updaten met een EU vlag als achtergrond, dus ipv paars het EU blauw en dan in de rechterbovenhoek nog een deel van de cirkel met gele sterren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een afbeelding met een hogere kwaliteit versie van de tovenaar(bron is de omtrek van het SICP boek)
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aanvragen zijn meer iets voor deze reeks:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind 'm mooi. 🫢quote:Op maandag 19 mei 2025 20:48 schreef Homijn het volgende:
[..]Er zit een verwijzing naar het Ben-logo en een sim-card in verstopt
waar kijk ik naar bij de mijne?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Homijn het volgende:
Om de voorjaarscampagne kracht bij te zetten, heeft de UI-politie™ weer een rondje langs de velden gedaan. De uitkomst is dat PSV kampioen is en het op het Malieveld rood zag van de mensen.
Maar dat doet allemaal niet ter zake. Want de UI-politie™ is er om UI-loosheid de wereld uit te helpen. Onderstaande users zijn betrapt op het niet-hebben van een UI en krijgen daarom een schikkingsvoorstel.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Naar een roesje; een soort vlinder. En die is dan in het vizier van een jager.quote:
De term roes kreeg bekendheid door YouTuber HalperNL. Bas, hoe HalperNL echt heet, maakt videos over hoe hij roesjes najaagt in Thailand. Dit doet hij voornamelijk met prostituees, een bekend fenomeen in het land. Zo kun je zien hoe hij in Pattaya Soi 6 op zoek gaat naar zijn ultieme lange of korte termijnroes.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Naar een roesje; een soort vlinder. En die is dan in het vizier van een jager.
Leukquote:Op maandag 19 mei 2025 21:06 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
De term roes kreeg bekendheid door YouTuber HalperNL. Bas, hoe HalperNL echt heet, maakt videos over hoe hij roesjes najaagt in Thailand. Dit doet hij voornamelijk met prostituees, een bekend fenomeen in het land. Zo kun je zien hoe hij in Pattaya Soi 6 op zoek gaat naar zijn ultieme lange of korte termijnroes.
Ik ga erover nadenken.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
LeukDes te grappiger om juist die vlinder als UI te hebben.
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Homijn het volgende:
Om de voorjaarscampagne kracht bij te zetten, heeft de UI-politie™ weer een rondje langs de velden gedaan. De uitkomst is dat PSV kampioen is en het op het Malieveld rood zag van de mensen.
Maar dat doet allemaal niet ter zake. Want de UI-politie™ is er om UI-loosheid de wereld uit te helpen. Onderstaande users zijn betrapt op het niet-hebben van een UI en krijgen daarom een schikkingsvoorstel.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:03 schreef Poefbank het volgende:
[..]Het is een poefbank met twee zwevende kussens, samen vormen die het symbooltje van UI-loosheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:02 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
De voorjaarscampagne van de UI-politie™ is begonnen. Deze keer zonder slogan, want ik kon niks verzinnen dat kost alleen maar geld.![]()
De UI-politie™ heeft weer diverse FOK!-fora afgestruind. Onderstaande UI-lozen zijn aangehouden en krijgen een UI aangeboden als schikkingsvoorstel.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]