quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
UI-facelift:quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Even op de desktop inloggen en dan naar de User Icon manager gaan. Kan door op je profielplaatje te klikken. Zie ook instructie in de OP van dit topicquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:24 schreef CofyFerkeert het volgende:
Dank je, en hoe kan ik dat plaatje in mijn 'ui' krijgen??
Ja hoor, dat kan. Moet het nog een bepaalde kant op met de UI? Betekent "FvanS" nog iets?quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 14:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Moet het nog een bepaalde kant op met de UI? Betekent "FvanS" nog iets?
heb je een idee wat er wel in voor mag komen?quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niks. Het mag er ook totaal niet in voorkomen, kijk maar.
Nee wmb alles, maar ik ben totaal inspiratieloos, daarom loop ik ook nog steeds zonder UIquote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je een idee wat er wel in voor mag komen?
zonder inspiratie voor je gemaaktquote:Op zondag 29 september 2024 20:04 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee wmb alles, maar ik ben totaal inspiratieloos, daarom loop ik ook nog steeds zonder UI
quote:Op zondag 29 september 2024 23:28 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie moedigt burgerinitiatief zeker toe, maar heeft zelf ook een UI voor @:FvanS vervaardigd:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niks. Het mag er ook totaal niet in voorkomen, kijk maar.
Magquote:
net hoe je het leest iddquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Schuldig mevrouw de rechter. Ik ga mn best doen mijn leven te beteren.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het nieuwe jaar gaat de UI-politie™ weer UI-loosheid te lijf. De wintercampagne "Geen sneeuwbui zonder UI!" is gelanceerd. Er is meteen flink gecontroleerd in KLB, dat qua wetteloosheid toch een beetje de Schilderswijk van FOK! is. Onderstaande users zijn staande gehouden en krijgen een UI aangemeten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:09 schreef 215 het volgende:
[..]
Schuldig mevrouw de rechter. Ik ga mn best doen mijn leven te beteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |