Prima, laat al die kantoor lui maar lekker thuis blijven. Wordt namelijk iedere week erger met de files.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:06 schreef DelanoMilano het volgende:
Alle collega’s op kantoor behalve 1 vanwege de gladheid. Hij werkt dus thuis; dit soort grappen haalt hij wel vaker uit op maandag.
Blijft een vreemde gewaarwording dat iedereen wel kan komen ondanks de gladheid maar 1 collega niet.
Ik maak mij niet druk, ik verwonder mij alleen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:15 schreef Ludachrist het volgende:
Je druk maken om een collega die thuiswerkt, wat een leven.
Wat vind je baas er van dat je nu al 20 minuten in zijn tijd zit te niksen?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:17 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Ik maak mij niet druk, ik verwonder mij alleen.
je verwonderd je om iets wat hij gewoon mag doen? raarquote:Op maandag 13 januari 2025 09:17 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Ik maak mij niet druk, ik verwonder mij alleen.
Dat woont hij niet, hij kan met auto, ov en fiets komen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je verwonderd je om iets wat hij gewoon mag doen? raar
Misschien woont hij het verste weg en wilt ivm files het er gewoon niet op wagen
Ik zal het zo even vragen. Maar wat heeft dit met het topic te maken?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:20 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat vind je baas er van dat je nu al 20 minuten in zijn tijd zit te niksen?
Mijn god, wat een dramaqueen ben jij zeg. Oud wijf.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:28 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Dat woont hij niet, hij kan met auto, ov en fiets komen.
Je wil zeggen dat er maar 1 collega is die het begrepen heeft op je werk? Als je met code geel thuis kunt blijven, blijf dan thuis. Dat geldt dus ook voor mensen die thuis kunnen werken. Je collega is vast ook niet productiever na een ongeluk.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:06 schreef DelanoMilano het volgende:
Alle collega’s op kantoor behalve 1 vanwege de gladheid. Hij werkt dus thuis; dit soort grappen haalt hij wel vaker uit op maandag.
Blijft een vreemde gewaarwording dat iedereen wel kan komen ondanks de gladheid maar 1 collega niet.
Als hij ook thuis kan werken, waarom niet?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:06 schreef DelanoMilano het volgende:
Omdat die goed bezig zijn natuurlijk. Mensen met een hart voor de zaak komen gewoon naar kantoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als je het werk thuis kan doen, waarom is de rest dan wel op de zaak?
VER is passender.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:24 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zie niet echt hoe dit daadwerkelijk in WGR hoort, lijkt meer een klacht, dus naar KLB.
Misschien dat die collega wat extra glijmiddel nodig heeft?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:06 schreef DelanoMilano het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |